Stránka 4 z 5
Napsal: 20 bře 2008, 08:09
od Zralok
No to jsem se hned ptal jestli v Astrách G z německa byl tapec a jestli je i v současném Classicu z Polska tak že v původní Astře G byl a teď není, ale že není problém dokoupit tak proto jsem psal že rozhodně budu uvažovat o dodělání tepecírungu kapoty. Buď z vrakáče nebo i nový snad prý není nijak extrémně drahý říkal že myslí že do tisícovky. Stejně tak bych dokoupil kryt pod motor- ten dřív byl v ceníku za 2 tisíce ale už v ceníku není ale jako náhradní díl ho mají za 1500,-
Napsal: 20 bře 2008, 08:27
od pariah
Moje 1,6 16V je uplně tichoučka až na to když jí dávám co proto.To je potom slyšet síla motoru!!!

Napsal: 20 bře 2008, 09:33
od Zralok
Ale máš tam taky tapec že?
Napsal: 20 bře 2008, 12:41
od AstraDTI
Ten tapec urcite prikup, ja jsem parkrat jel sluzebni 1.6 classic a na dalnici pri 130 to dela naprosto neprijatelnej hluk!
Napsal: 21 bře 2008, 06:53
od pariah
Zigi píše:Pariah, ty máš taky 1.6 16V X16XEL a tady se řeší 1.6Twinport

Sorry já nevěděl že když odepisuju tak musím psat jak pro postižený.Ano mám Astru vyráběnou ještě v SRN takže ano mám odhlučněný motor a proto neni v interiéru slyšet.Psal sem to jako porovnání.Osobně si myslím že Opel šetří na nesprávných místech.

Napsal: 25 bře 2008, 11:48
od palix
Zas mne sa nezdá 1,4 Twinport vôbec hlučné auto. Firemná Ibiza je podstatne hlučnejšia. Moja Astra ide podľa mňa ticho. Pri voľnobehu ju nepočuť, pri pohybe je to v pohode. Jediné, čo je počuť je ventilátor, gumy a aerodynamický hluk pri rýchlejšej jazde. Hluk od motora je OK. Osobne odhlučnenie nebudem riešiť, pretože pre mňa nieje čo riešiť

.
Napsal: 17 kvě 2008, 00:06
od Zralok
Tak stále nové auto nemám a ač jsem byl téměř rozhodnutý pro Astru Classic II tak teď mne zaujala jedna Hčková s mým vysněným motorem 1,3 CDTi. Je úpně nová dovoz Francie a má najeto cca 80 km. Viz
zde
Co na ni říkáte???
Napsal: 17 kvě 2008, 00:21
od Frydex
No kámo, tak to už je jiná věcička. Přeju ať se ti podaří, to co zamýšlíš. Je to príma vagón...

Napsal: 17 kvě 2008, 07:57
od Marky
Zralok píše:Tak stále nové auto nemám a ač jsem byl téměř rozhodnutý pro Astru Classic II tak teď mne zaujala jedna Hčková s mým vysněným motorem 1,3 CDTi. Je úpně nová dovoz Francie a má najeto cca 80 km. Viz
zde
Co na ni říkáte???
Vypada moc pekne, jedine co by me odrazovalo je ten motor. Myslim si, ze na astru a jeste kombika to nebude to prave orechove, ted mela Hacko s timto motorem pujcene svagrova a kdyz s tim prijela, tak se ptala, jestli tomu autu neco neni, ze to nejede (pravda je, ze je zvykla na TDI 81kW). Osobne bych asi volil 1.9 nebo 1.7 pokud bych premyslel o dieslu, prece jen ten vykon se hodi.
Napsal: 17 kvě 2008, 08:04
od Zralok
No mám to k ní cca 110 km ale teď ani jeden víkend nemám čas tam zajet tak snad to vyjde některý den v týdnu. Mají tam ještě i téměř totožnou se stejným motorem a tuším jen bez litých kol, ale z roku 2006 s najetými 44 tis km za necelých 290 tis. Tak zvažuji i tu. Včera jsem měl volno, ale bez auta tak jsem aspoň oběhl banky jak kde vychází půjčky. Z Raiffaisenky, Poštovní, GeMoney, ČSOB, Komerčky, Spořky a Volksbanky vychází nejlépe Volksbanka s RPSN kolem 10,5 při půjčce 200 tis na 4 roky. U té ojeté bych si tolik půjčovat nemusel. Ještě chci zajít do DSleasing kde mi jednou už úvěr na auto naceňovali a vycházelo to slušně navíc s velmi levným pojištěním. Jen manželka moc kombi nechce že je to na ni moc velké. Ale uvidíme.
Napsal: 23 kvě 2008, 11:06
od Franta
Zralok:
Hele vím, že je třeba blbý, jde o prachy, ale o 1,6 neuvažuješ?
F.
Napsal: 23 kvě 2008, 11:47
od palix
Nie je náhodou 1,4 lepšia voľba z hľadiska servisných intervalov? Predsa len 1,4 má rozvodovú reťaz a 1,6 remeň, ktorý sa musí meniť častejšie. Ale zas je tá 1,6 silnejšia. Podľa parametrov mi osobne stačila 1,4-ka a som spokojný. Tie peniaze za 1,6 už boli nad môj limit, jedine žeby som oželel rodinnú sadu... Ale klíma je klíma

. 1,6 je teraz podľa cenníka na Slovensku o cca 40 000 drahšia, ako 1,4 a to už som niekde inde. Pri takej cene by som už rozmýšľal aj o inom aute, ako je Astra Classic ...

Napsal: 23 kvě 2008, 11:56
od Franta
Mám takový dojem, že v servisce mám psáno výměna rozvody 120 nebo spíš 150000km, nevím teď přesně, ale jde spíš o tu jízdu 1,6 je znát. A teda pro mě osobně, protože jsem zvídavá hračička byl prvořadý pp a ten v 1,4 neměli. A co to tak seleduji tak i na spotřebu vychází lépe.
F.
Napsal: 23 kvě 2008, 12:52
od Astra - R@SAG
Napsal: 25 kvě 2008, 23:09
od Zralok
Tak situace se poněkud změnila a ta Astra H 1,3 asi padne, jednak ji najednou o 10 táců zdražili a pak jsem si propočetl že splácet to by byl na několik let velký zásah do rodinného rozpočtu. Po prodiskutování s manželem sestřenice jehož argumenty mi přišly velmi rozumné a pak i s manželkou protože jsem chtěl i její názor jsem asi teď ve stavu kdy asi budu hledat ojeté auto kolem 200 tis a ročník 2003 nebo mladší. Je fakt že když koupím Classica dejme tomu za 320 tis tak když vemu místo toho ojetinu za 200 tis. tak to víceméně s lehčí bezúročnou výpomocí rodičů dám dokupy a jen chvíli budu splácet rodičům, zatímco u nového se zavážu na 4-5 let. A těch 120 tis rozdílu i kdybych natrefil na špatný kus na opravy (nemyslím spotřebák) dám za mnoho let jestli vůbec za dobu životnosti auta.