Stránka 4 z 4

Napsal: 28 úno 2007, 20:57
od kai81
Já myslím,že tohle nikdo nedoporučí.Prostě až kotouč nemá alespoň min.tloušťku,tak patří vyměnit.Ve 110.000km jsem kotouče stočil a dal nový desky.A ještě tak 50tis.vydrží....podle stylu jízdy,jak kdo jezdí...

Napsal: 28 úno 2007, 21:01
od rychlyradim
kai81 píše:Já myslím,že tohle nikdo nedoporučí.Prostě až kotouč nemá alespoň min.tloušťku,tak patří vyměnit.Ve 110.000km jsem kotouče stočil a dal nový desky.A ještě tak 50tis.vydrží....podle stylu jízdy,jak kdo jezdí...
no jo ale jak jsem psal..prý co jsou chlazený vzduchem nedoporučuje se vůbec stáčet...a já je zrovna mám..ale i tak díky za inf. :wink:

Napsal: 02 kvě 2007, 18:32
od Vojta Sameš
cau, to je jednoduchý, na roky se to neudává . prostě az se sjedou tak se sjedou,jen dát pozor az začnou reznout, tak na žebrování mezi nima, parkrát jsem vyděl ze se utrhla jedna strana, ani nemusely byt nějak zvláštˇ sjetý.

Napsal: 02 kvě 2007, 18:59
od RRAAFF_
Já jsem je nechával stočit (hlavně kvůli srovnání hran) zhruba po 50tkm (ve 140tkm). Mechanik je prohlídnul a říkal, že by ještě šly zbrousit, zatím mám na nich najeto tak 10tkm a OK. Byly to teda originály, kupovaný někdy kolem 90tkm.