Stránka 4 z 5

Re: Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě

Napsal: 03 pro 2009, 18:48
od Fogino
Ešte pre upresnenie ktorá súčiastka z tohoto obrázku bi to mohla bit

5 TĚSNĚNÍ VODÍTKA VENTILU 642533
11 OBJÍMKA, DRŽÁK VSTŘIKOVACÍ TRYSKY PALIVA 5817400
12 TĚSNĚNÍ, KROUŽEK, VSTŘIKOVACÍ TRYSKA PALIVA 5817564
a 5817574
15 -OBJÍMKA, DRŽÁK VSTŘIKOVACÍ TRYSKY PALIVA 5817585
a 5817577
16 -TĚSNĚNÍ, KROUŽEK, VSTŘIKOVACÍ TRYSKA PALIVA 5817574


je to tá 12 , alebo 16 ??? podľa opel kódu sú rovnaké 5817574 ,ale čo tá 5817564 alebo tam idú obidva, nebodaj až tri (dve 5817574 a jedna 5817564)
motor.jpg

Re: Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě

Napsal: 03 pro 2009, 19:27
od Luboš X17DTL
To nevím mi to dělal mechanik z opla(synovec kolegyně) na fušku. Ale to těsnění nestálo moc, horší bylo jiné těsnění. Bylo přes celou délku hlavy, asi pod vstřiky či co a to stálo kolem 3.000,- Kč. A prý se v náhražce nedělá. To byl :shock:

Re: Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě

Napsal: 05 pro 2009, 11:08
od PRCKOLET
Pro jistotu jsem si dělal fotky abych to složil na jedné je docela vidět ta vložka

Re: Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě

Napsal: 05 pro 2009, 20:59
od Fogino
urob šípku do foto , ktoré je to tá vložka :D

včera som bol v servise merali mi tlak v chladiacom systéme natlačilo sa to až na 2 atmosféry povedali že to je moc !!!

A povedali mi že je totálna blbosť že sú vstreky chladené vodou

:( :( :(


teraz neviem komu mám veriť :twisted: :twisted: :twisted:

Re: Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě

Napsal: 05 pro 2009, 22:52
od denny
Tak v tom servisu ukaž tu fotku od PRCKOLETA a jestli nepochopí,tak jim to auto hned seber,do ničeho je nepouštěj a jeď někam,kde to hned pochopí.Ta vložka na fotce bije do oka a kroužky těsnící také. :wink: :wink: :wink:

Re: Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě

Napsal: 03 úno 2010, 17:48
od Fogino
Tak hlava odtlakovana vsetko OK nakoniec pochopili ze to je tymy dvoma tesneniami na tej vlozke .
Ale aj ta vlozka je trosku vyzrana na spodku (vid foto. ma opotrebenie tej vlozky na tom mieste nejaky vplyv na jej tesnost a funkcnost) tak mi odporucili vymenit aj tie vlozky (4x jedna cca 20 €) a tesnenia (8x2,20€)



bez_názvu3.jpg
Troska jednoducha kresba pohlad zo spodu :D cervene je vyzrana cast vlozky
bez_názvu4.JPG

Re: Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě

Napsal: 12 lis 2010, 11:27
od raki
zdravim vsechny, resim uplne to same, unik vody a olej ve vode. Voda se do oleje nedostava, vyfuk nekouri a mokro vne auta
take neni. Mel jsem to na tlakovy zkousce a take nic. Chladic oleje jsem uz menil a tesneni pod hlavou mam take nove, jedine co jsem jeste nememil jsou ty vlozky striku. Chtel jsem se zeptat, jestli to delaji ty vlozky vstriku, jestli je mozne , ze mam uplne zadelany tim svicky. Diky

Re: Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě

Napsal: 12 lis 2010, 11:47
od Luboš X17DTL
Je to velice pravděpodobné. Měl jsem to samé.
Po výměně těsnění vstřiků je vše OK.

Re: Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě

Napsal: 06 led 2011, 10:44
od miroslaf
Tak mám taky olej ve vodě už asi rok.Minulou zimu jsem měnil termostat,protože auto přestalo topit.Po výměně termostatu O.K. Před týdnem začal termostat zase blbnout a raději jsem dal astru do servisu.Rekl jsem jim taky,že mám olej ve vodě...Rozebrali celý chlad.okruh.Vše vyzkoušeli a vše O.K. Prý to bude nejspíš v hlavě motoru...?! Tady jsem se dočetl,že to může být těsnění vstřiku.Tak nevím. Za výměnu termostatu,chlad.kapaliny,mot.oleje a filtru,jsem jim tam nechal přes 8000,- kč. Prostě nevěděli co s tím,tak rozebrali půlku motoru. :x Pán mi řekl,že pokud budu chtít tu hlavu opravit,tak mě oprava výjde na cca 30000,- až 50000,- .Podotýkám,že hlavu sundanou neměl,byla to jen jeho doměnka. Nejsem blázen! Auto jezdí v pohodě,nepřehřívá se,startuje v pohodě.Jen ten olej ve vodě mě trápí. :(

Re: Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě

Napsal: 06 led 2011, 15:30
od jaraK
Siděláš srandu? za co to chcou. Mě ted bude dělat kamoš na astřě 1.6 16V 1998 Těsnění pod hlavou gufera rozvody překroužkování motoru včetně novech kapalin za 13000kč Teda podotýkám že díly mám za nákup.

Re: Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě

Napsal: 06 led 2011, 16:12
od jena.cukr
Čau chlapi, taky tenhle problém řeším, a protože naši mazlíčci jsou složité ale krásné stroje, jejich opravi svěřuji už jen odborníkům, mám tím na mysli chlapi tady z klubu. U jsem poznal taky pár rádoby mechaniků, co se tváří že všemu rozumí.

Re: Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě

Napsal: 11 bře 2011, 20:40
od denny
Takto to nějak vypadá,když se vložky a okroužky vstřikovačů mění.
http://dennyd.rajce.idnes.cz/Y17DT-vlozky_vstrikovacu/

Re: Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě

Napsal: 11 bře 2011, 20:48
od mirda2908
8) si daval novy motor ne

Re: Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě

Napsal: 28 úno 2015, 20:33
od cweko
Zdravim, doteraz som iba cital prispevky a pomohlo mi to, ale teraz mam taky nejaky problem. mam motor 1,7 isuzu a tiez riesim olej vo vode, chystam sa pretesnit tie vlozky vstrekov. vstreky som dal odtlakovat a ze su dobre.ale pred tym ako som to zacal rozoberat, tak auto prestavalo mat vykon, az natolko ze som sa nemohol rozbehnut z miesta,len dzmilo na bielo. myslite si ze problem budev tych vlozkach,alebo aj v niecom inom.diki

Re: Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě

Napsal: 20 bře 2015, 19:59
od jiri b
lidi co mate Opel Astra G motor isuzu 1.7 dti 16 v 55 kw . Y 17 DT-procetl jsem tady vse o naft.vstrikovacich , vložkách v hleve, podložkách pod vstrikovaci, O krouzcich pouzder atd. atd. uniky nafty do oleje, olej v expanzi, propoustejici chladice oleje a jiné strasti .... dokonce fotky polo rozebrane hlavy, rady jak na to a ono. nedelejte lidi z lidi blbce a taky jim aspoň ukazte znalci,opravari,a jini jim podobni, nebo aspon poradte kde sehnat ci vypujcit, pripravek ci vytahovak na ty 4 vlozky vstriku, ad ty nestastnici co nemaji tolik penez mohou vymenit ty opravdu predrazeny o krouzky. ona totiž ta akce vyžaduje znalost věci a trpelivost, mam tenhle srot z roku 2000 a je to u kazdyho stejny- voda, olej, nafta a blablabla... jiri b.P.S. srot rikam kazdymu vozu, je to zargon. jedinymu vozu kterymu to nerikam je M.B. 124 E 300 D rok 1993-95