Stránka 4 z 5
Napsal: 24 led 2008, 19:49
od Frydex
Nejde. Vsecko jsem zapojil a nejde nic. Vcera jsem tam mel nejaky pocet kilometru a ten jak jsem jel narustal dost rychle a dneska jsem jeste dopojil kabel do ŘJ a pak mi tam skocilo tohle jak sem se rozjel...
Napsal: 24 led 2008, 20:18
od Charlie
Tak to bude pravděpodobně MID bloklej jako TID z diesela kterej měl přídavný ohřev. Mělo by to jít u Opela naprogramovat přes tech 2, pár takovejch případů tu už bylo viz:
http://www.astra4ever.cz/dodatecna-mont ... 14-25.html citace od kyrka pokud seženete MID který ukazuje jen REICHWEITE a na přepínaní nereaguje, tak ještě není nic ztraceno. Je to totiž MID, který byl naprogramován jako TID (kdo nechtěl pal.pc) a použit u některých verzí motorů s přídavným ohřevem 2,0 Di. Jednoduše zajeďte k Oplovy a přes TECH 2 si nechte přehrát index kódu na váš motor. Pal. pc se pak aktivuje a normálně funguje. Já jsem to měl taky a teď mě to funguje. Jinak normálně to stojí 500-800 CZK, pokud nenarazíte perfektního technika se kterým se rozumě domluvíte.
Práce je to na max.5 min. Většinou v oplu neví co s tím, ani index kodů moc neznají (omlovám se všem co to znají). Taky vám řeknou jak je to šložité atd....ba naopak v praxi je to tak jednoduché a rychlé.
Napsal: 24 led 2008, 21:23
od Frydex
Jéé, no vidíš.. ja sem to tam četl a stejně sem na to zapoměl.... tak dík. A nevíš jaký index kódu nastavit pro motor Y17DT ?? v té tabulce to není...
Napsal: 24 led 2008, 22:05
od Charlie
Tak to nevim.
Napsal: 24 led 2008, 22:06
od Frydex
Asi to bude stejné jak X17DT ... něco se zkusí.... zítra to pujde pod diagnostiku.. už je domluveno

Napsal: 25 led 2008, 00:06
od Vojta
Y17DT nemá kod, pal. pc se do něj nedělal, jednou sem to montoval a použil se tam kod z nějakýho benzínu ale muselo se to dokalibrovat, pak sem mluvil s majitelem a řikal že mu to na plný nádrži švindluje pár deci takže OK
Napsal: 25 led 2008, 06:59
od Charlie
JSem se včera juknul v motorovém prostoru po řídící jednotce, no přístup nic moc, je to tam na sebe všechno natěsnaný. To jsem zvědav, jak tam ten kábl budu montovat.
Napsal: 25 led 2008, 07:37
od Frydex
Vojto a netusis jaky byl ten kod? At vim co mam zkusit aspon... Diky moc
Napsal: 25 led 2008, 09:22
od Charlie
Tak mám pár otázek k instalaci pal.PC, matroš už mám skoro všechen, jen mi trochu není jasné zapojení.
Pin 13 - čidlo motorového oleje, to je čidlo co rozsvěcí kontorlku na palubce?? Připojit ne něj, nebo ukostřit??
Pin 15 a 16 Spínač brzdového světla (není mi jasné tohle zapojení když nemám CC), ale podle tabulky asi zapojit??
A pak ty senzory - brzdových destiček, chladící kapaliny - jak poznám, jestli je tam mám, či nikoliv?? Nebo rovnou ukostřit?
Díky za odpovědi.
Napsal: 25 led 2008, 18:12
od Frydex
Tak jsem to nechal přes TECH 2 zprovoznit, týpek věděl vo co gou, takto nebyl problém. Dal mi tam teda kod 005 a ještě angličtinu. Teď ale nevím.. možná problém. Když stojím s vypnutým motorem, tak mi ukazuje všude nuly. Když nastartuju, tak mi na všech pozicích naskáčou písmena "F". A když jedu, tak mi začne ukazovat:
průměrnou rychlost.... nějakou, jestli správnou, zatím nevím
ujeté kilometry ... asi dobre... ukazuje stejně jak na tachometru
Dojezd na nádrž ... ukazuje pořád "F"
okamžitá spotřeba ... ukazuje pořád "F"
průměrná spotřeba ... ukazuje pořád "F"
TRIP CONS. - nevím co to je, asi celková spotřeba.... ukazuje pořád "F"
takže všecko co má něco společného s naftou, ukazuje kravinu "F". Myslíte že to může být tím, že mám v nádrži tak 12 litrů nafty ?? Ale hladové oko, ještě nsvítí...

Napsal: 25 led 2008, 18:34
od HonzaL
Čidlo motorového oleje hlídá výšku hladiny oleje ve vaně.
Napsal: 26 led 2008, 13:37
od RomanK
Kód 005 ja na X 12XE, X 14XE, X 16XEL, Z14XE, Z16XE a je to nesmysl, protože to ukazuje blbosti. Mám vyzkoušené, že nejpodobnější Y17DT je Y22DTR a musí se ještě udělat korekce spotřeby. Y22DTR - 032 (při použítí pneumatik 185/70 R14, 185/65 R15, 195/60 R15, 205/50 R16, 225/35 R18) nebo 031 (při použití pneumatik 175/70 R14, 185/65 R14, 205/50 R16, 215/40 ZR17). A k těm F-kám: buď máš drát od displeje špatně propojený na jednotku, nebo máš výrobní číslo auta v roce 2000 (Y na desáté pozici VINu) nižší než 200000 (posledních šest čísel VINu). To pak neumožňuje jednotka. Takže jedině druhou.
Napsal: 26 led 2008, 13:59
od Frydex
RomanK píše:Kód 005 ja na X 12XE, X 14XE, X 16XEL, Z14XE, Z16XE a je to nesmysl, protože to ukazuje blbosti. Mám vyzkoušené, že nejpodobnější Y17DT je Y22DTR a musí se ještě udělat korekce spotřeby. Y22DTR - 032 ....
Takže tam mám nastavit 032 jo ? myslíš že proto mi to ukazuje ty "eFka" když nastartuju ? protože když mám jen zapnutý klíček tak jsou na všech pozicích nuly a jeví se to jako dobré. Jak nastartuju, tak všude "F"
A co si myslíš o tomhle na táhle stránce
http://mitglied.lycos.de/uslcrew/bc.htm píšou že mám do ŘJ připojit kabel na pin 47 (motor Y17DT) a v tabulce od Vojty je napsáno na pin 29, tak sem zmatený...
Napsal: 26 led 2008, 16:33
od RomanK
Je to pin 47 na koncovce X73 (blíž čelnímu sklu a na jednotce je u koncovky K). Jinak co je psáno v návodu
http://mitglied.lycos.de/uslcrew/bc.htm je pravda.
Napsal: 27 led 2008, 17:39
od Frydex
Jupíííí.... palubní PC jede... zprovozněno. Bylo to tím pinem. Pin č 47 je správný! Teď ještě musím nechat přepsat kód v MIDu.... dík Romane.