Stránka 4 z 4

Napsal: 17 zář 2007, 17:32
od Maranelo
Pokial auto ide ale aj dymy kaslat na to :lol: ved len zadymys tych za sebou :lol: Ono aj tak dymy az ked das plny kotol takze to nie je az tak strasne... ale je pravda ze TDI od VW dymia dosť...

Napsal: 17 zář 2007, 18:05
od Marky
Hele ja se ptal na emisich, ze mi to vice cmoudi nez stare predkomurkove isuzu a pry , ze je to v pohode, protoze opel ma pry v tomto velke tolerance, takze neni problem se do toho na emisich vejit.

Napsal: 23 zář 2007, 21:10
od Chavron
Skusal som opticky dymivost na mojom Y20DTH a ked sa na tom kamos popred mna previezol, pridan plny kotol neobjavilo sa nic...Osobne som si myslel ze bude dymit aspon trosku, ale milo ma prekvapil. Ked som videl par krat zadymit oktavku alebo nieco od VW mal som dost. :)

Napsal: 24 zář 2007, 15:44
od Sršeň
Maranelo píše:X20DTL je manual a Y20DTL je automat aspon myslim ze by to takto malo byt.
Ja mám X20DTL a mám automat.

Napsal: 24 zář 2007, 16:08
od Marky
Jo jasne s automatem to nema nic spolecneho.

Napsal: 02 lis 2007, 17:50
od Marky
Auta mají kromě jiného i různé převodovky.

DI F18-5WR/AF20-4
DTI F-23-5WR/F-23-5WR

http://www.benimeli-motor.com/ASTRA/y20dth.html

Napsal: 10 pro 2007, 14:30
od Ďuri
Mám jednu technickú... nejak som nerozumel tomu či Di a DTi má rovnaké turbo. Podla mňa by teoreticky DTi malo mať väčšie, lebo intercooler ako taký určite kladie odpor prúdiacemu vzduchu a teda do motora sa musí talčiť pod väčším tlakom, tak sa chcem spýtať ako to teda je a čo by urobil int. z niečoho iného - z čohokolvek... :)
Poradí niekto? Alebo to nikto ešte neskúšal?