Stránka 4 z 5
					
				Alu
				Napsal: 03 bře 2008, 13:53
				od IGI
				No tak v případě neupraveného podvozku to na 100% dřít nebude ani u ET35 ani ET 38. Pokud to máš snížené, mohl by ledce chytat plastový podběh vzadu  v místě kde se spojuje s nárazníkem a lemem blatníku a to v zatížení ve čtyřech lidech ale lemy blatníků úplně bez problémů.
			 
			
					
				
				Napsal: 03 bře 2008, 14:25
				od Samothe
				sníženo zatím nemám ale chystám se na to možná to snížím i na 35/20 v tom případě bych neměl chytat ani lehce ten zadek  při plném zatížení  

 
			
					
				Alu
				Napsal: 03 bře 2008, 15:58
				od IGI
				Já bych osobně nesnižoval. Už na těch 16" J7 ET 38 je to šupa a mezera mezi blatníkem a kolem je tak akorát. Auto vypadá, že je posazeno níže a ze zadu  na gumách 205 taky super.  U sníženého podvozku v zimě budeš mít problém se sněhem pokud ovšem nemáš další auto na zimu?  Budeš škrkat všude tím předním spojlerem až se poškodí. Však uvidíš jak se rozhodneš.
			 
			
					
				
				Napsal: 03 bře 2008, 16:05
				od Samothe
				já neviděl pořádný sníh už tři zimy  

  myslíš že ještě nějaký bude  
 
 
tak na zimu mám jinak 15" kola tak by neměl být problém při větší nadílce sněhu nebo ne?
 
			
					
				alu a sníh
				Napsal: 03 bře 2008, 17:38
				od IGI
				Taky pravda s tím sněhem. Asi to už bude historie tak budeme snižovat  

 
			
					
				pokus o foto alu
				Napsal: 05 bře 2008, 20:55
				od IGI
				
			 
			
					
				
				Napsal: 05 bře 2008, 21:49
				od Samothe
				pěkné kolečka  

 
			
					
				Tenisáky
				Napsal: 19 bře 2008, 22:18
				od IGI
				Neví někdo třeba ZIGI kolik těch tenisáků tam nacpat pro jistotu? Já měl na Astře F šest kousků na každé straně, bude to stejné i na G nebo méně. Fko mělo ten zadní lem náchylnější na drhnutí a měl jsem tam ET 28 to je pravda.
			 
			
					
				
				Napsal: 19 bře 2008, 22:19
				od Frydex
				Já mám dva na každé straně... 
 
  
 Jo a pneu 195/65 R15   

 
			
					
				Tenisáky
				Napsal: 20 bře 2008, 07:50
				od IGI
				No tak dám čtyři a jak povezu 100kg tchýni a dalších tři lidi a najedu na nějaký zhup a nezadře tak jeden uberu a potom časem to zopakuju a jak nezadře tak uberu . Mám nové zadní pružiny tak uvidíme. Ještě mám troško obavy o přední podběhy a prý tunikáři ty podběhy dávají pryč. V předu je to tvrdší tak by to mohlo být v pohodě a tam tenisák nejde, je tam tlumič.:roll:u
			 
			
					
				alu ET30 7,5Jx16"pneu 205x50
				Napsal: 30 bře 2008, 08:44
				od IGI
				Tak jenom pro doplnění, kola nikde nedřou ale zadní pružiny mají 4.tenisáky. Postupně před naložením auta do maxima vyndám jeden a snad zůstanu u třech nebo ještě vyzkouším jenom dva. vyhledal jsem testovací houpačku na cestě. Zdálo se mi to vzadu příliš tvrdé. Jenom se mi zdá, že trošku chybí ten výkon na 74KW co mají 16V a já pouze 8V 62KW. Po zjištění všech věcí kolem zvýšení výkonu výměnou papírového vzduchového filtru  získám cca 3.koníky tak snad se to malinko zlepší. je to ,,dokázáno" (pro někoho nesmysl ale je to tak) u závodníků kteří dělali měření před úpravami. Tak zatím vše.
			 
			
					
				
				Napsal: 30 bře 2008, 10:08
				od Frydex
				ááá, další tenista  

 
			
					
				tenisáky
				Napsal: 02 dub 2008, 16:23
				od IGI
				No možná by am ani nemusely být, mám nové zadní péra ale jistota je jistota 

 
			
					
				
				Napsal: 20 čer 2008, 19:32
				od R.A.Y.
				Zdarec....Já dnes konečně přezul na 205/50/R16 na Dunlopy (nové) a hooodně mi to na nich plave... Když jedu rovně a střídavě volantem doprava - doleva (i v ostřejších zatáčkách) tak je to celkem šílené..Tak se chci zeptat, jestli někdo z vás neměl podobnou zkušenost. Nevím, jestli to nemůže být tím, že jsou nějak impregnované(mastné), že se to sjede... předem dík
			 
			
					
				Dunlop
				Napsal: 22 čer 2008, 10:28
				od IGI
				Ahoj. Mám zkušenost, že všechny nové gumy s vyšším profilovým číslem trošku plavou. Jak se ojezdí asi kolem 5000 km tak to přestane. Máš ovšem profil 50 a to mi na Matador MP 42 nedělalo. Je to nízkoprofil. Seděly jako přibité od novoty a krásně to šlo za volantem. Je pravdou, že nové pneu mají oškvařený povrch protože se dělají za tepla a ke konci dochází k tenké vrstvě oškvaření ale po 500km by vše mělo být ok ale to se týká pouze jízdy na vodě takže uvidíš časem. Otázka jestli máš správný index rychlosti v závislosti na váze. ASTRA G 5. dveř má předepsaný index T. T  	U  	H  	V  	W jsou správné a nižší  	M  	N  	P  	Q 	R  	S by neměly být. Některé gumy mají měkkou bočnici a při zatáčení se bočnice trošku hrne a potom to cítíš jako by to ujíždělo. Jinak nevím co poradit.