Stránka 4 z 50
Re: agr
Napsal: 04 úno 2007, 18:53
od HonzaL
Michal Vlas píše:Ja ho zaslepil včera a dneska jsem jel trasu 20Km a po ujetí 6 Km se mi kontrolka zas rosvítila a jemně to poškubává

Jsem z toho sklamanej. Musim to chcípnout a znovu natočit aby zhasla

Tak nevím jak dal. Zatím to necham a uvidí se
Záleží,co máš za motor,a nebo za typ EGR ventilu.
Napsal: 04 úno 2007, 20:02
od Michal Vlas
1.6 16V 1998 74Kw na netu jsem nasel za by vtom nemel byt problem ale on v tom je nekde hacek

Napsal: 04 úno 2007, 20:23
od pepca

přečti si příspěvek od Otase,mám pocit,že tu někde něco podobného,návod podobný tomutu již kdosi psal
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=992
agr
Napsal: 04 úno 2007, 20:31
od Michal Vlas
to jsem zkoušel. ohřát to-odpojit baterku-a pak ormálně project. Hmmmm ale bez uspěchu

Přece jenom budu muset na Počítač
Napsal: 05 úno 2007, 19:49
od Charlie
No pokud je to motor který má dvě lambdy, tuším že Kód motoru začíná Z, tak normální zaslepení bude házet chybu na řízení emisí.
Já také pořád přemýšlím nad tím, jestli zaslepit, či ne.
Napsal: 05 úno 2007, 19:59
od Marian
Aha tak to mě ta kontrolka po 20ti nastartování asi nezhasne

Napsal: 05 úno 2007, 20:46
od Charlie
To asi ne. Někde jsem to řešil s Oťasem, ale nemůžu to teď najít.
Napsal: 08 úno 2007, 20:29
od HonzaL
Michal Vlas píše:1.6 16V 1998 74Kw na netu jsem nasel za by vtom nemel byt problem ale on v tom je nekde hacek

Jestli Ti jehla EGR chodí ven z ventilu,tak pak musíš udělat vysokou podložku alespoň 8mm se zahloubením 6mm,aby jehla nenarážela,protože jakmile se nevysune naplno,tak ŘJ dostane chybové hlášení a rozsvítí kontrolku.
Napsal: 08 úno 2007, 22:56
od Michal Vlas
Mě kouká asi tak 1mm

Podložku mam předělanou na 2mm a vrtačkem sem udelal dulek. Pak sem udelal ten vymaz paměti s tou baterkou a po nastartování sem to jel projet a normálně za jízdy mi to chcíplo. ale od ty doby zatím cajk. musím to protáhnout někam dal a uvidí se

Napsal: 23 úno 2007, 17:33
od pepca

zdravím,tak jsem další,kterému se zaslepení ventilu neosvědčilo,dneska jsem to s Jardou,princem Wiliamem,který to má na své 1.8 zaslepené bez problémů,prováděli u mého auta,podložka byla s otvorem na tu jehlu,ta se tudíž vysouvala,mimochodem ač má můj motor teprva 60 tisíc,tak byl ten ventil,jehla festově zanesený,jsem to očistil benzínem,zaslepilo se to a jel to projet,kontrolka elektroniky se rozsvítila při zahřátí motoru na téměř devadesáti stupních teploty motoru,podotýkám,že jsem prováděl deaktivaci a aktivaci dle návodu,tedy projetí,odpojení baterky pak pět minut klapačka,projetí,bohužel kontrolka svítí,nevím u jak kterého vozu se zaslepení osvědčilo,jestli u vozů kde je nahrán ještě starý softvér,nebo jestli to jde i u vozů kde je softvér z roku 2003,ten tam já mám totiž nahraný,možná že tady bude ten háček,třeba to u novějšího softvéru nelze obejít,prostě to mám tak jak to bylo,jediný poznatek byl,že když to bylo zaslepené,tak astrulka šla opravdu slušně za plynem již od spodu

Napsal: 23 úno 2007, 18:14
od Marian
Já když jsem ho zaslepil tak kontrolka už svítila a svítí stále takže nevím. Píšete že je tam nějaká jehla ale já tam žádnou nemám. Jinak mám model 2002 tak nevím co tam mám za soft
Napsal: 23 úno 2007, 18:20
od pepca
Marian píše:Já když jsem ho zaslepil tak kontrolka už svítila a svítí stále takže nevím. Píšete že je tam nějaká jehla ale já tam žádnou nemám. Jinak mám model 2002 tak nevím co tam mám za soft

jsou tam dva otvory,jeden do sání,druhý má ve svém středu takový černý ventilek,tomu jsem říkal jehla,bylo to zanesené sazema,když jsem to vyčistil,tak ten ventilek již při doteku prstu cvičil,zaslepení se provedlo,jel jsem to projet nic nesvítilo,vrátil jsem se teplota cca 80 stupnů,odpojil jsem baterku na deset mintut,pak to natočil na pět minut na klapačku,po pěti minutách klapání jsem to jel projet,teplota šla až na devadesát,ale to se již rozsvítila kontrolka elektroniky,je divné,že při zaslepení a prvotní jízdě kdy jsem to ohřál pouze na těch 80 stupnů,tak se kontrolka nerozsvítila,to se stalo až po tom dle návodu opětovném odpojení baterky a provedení úkonů popsaných hore,jinak mám auto model 99,ale je tam údajně přehraný softvér roku z 2003,dále mám než jednu sondu,tak to nechápu kde je zádrhel

Napsal: 24 úno 2007, 08:13
od Trdlo
Pepčo, u Tebe bude asi opravdu problém v tom softu. Mám pocit, že jsem někde četl, nebo mi to říkali kluci z opla, že to jde jen na soft do r. 2002. Ještě se Ti na to zeptám.
Napsal: 24 úno 2007, 09:02
od pepca
Trdlo píše:Pepčo, u Tebe bude asi opravdu problém v tom softu. Mám pocit, že jsem někde četl, nebo mi to říkali kluci z opla, že to jde jen na soft do r. 2002. Ještě se Ti na to zeptám.

díky moc,sám jsem zvědavej,jinak nejsem jediný,kdo tohle po zaslepení měl,někdo to tu vlastně popisoval taky,jen nevím,co tam má za softík,každopádně díky,budu čekat zda něco nezjistíš,ale měl jsem chvilku radost že se to povedlo

a pak

je to škoda.
Napsal: 24 úno 2007, 16:54
od Michal Vlas
Jo přesne tak to je ten samej problem. Hele a jak zjistim ten softvér?? Ja si totiž myslím ze mam měněnej PC
