Stránka 4 z 6

Napsal: 30 čer 2007, 13:26
od AstraDTI
V tehle kilometrech se obcas menej cerpadla i na o hodne drazsich znackach :wink: Na druhou stranu i spousta Aster v dieselu ma najeto 250+tkm a pohoda :wink:
Diesel je srdecni zalezitost a jsem rad ze ho mam ikdyz se dejme tomu financne nevyplati :D

Napsal: 30 čer 2007, 15:46
od diesel
AstraDTI,dyť ta máš 2.2 ty jsou relativně v pohodě..

Napsal: 30 čer 2007, 18:25
od freeKevinM
aj pre mna je moj ropačik srdcovka, len som rozmrzely z tej ceny.
btw. bude to po vymene slapat, alebo je tu riziko?
co mam este vymenit ked uz do toho idem investovat?

čerpadlo

Napsal: 30 čer 2007, 19:48
od Lysek Vladimír
Já vyměnil jen čerpadlo a šlape to mnohem lépe, než předtím. Menší spotřeba, menší hlučnost a vůbec to teď nezakouří. I když to řádně vytočím. Jsem max. spokojen. :)

Napsal: 21 črc 2007, 09:34
od freeKevinM
tak, cerpadlo vymenene hura na dalsie km. Ja som zohnal nove za 18.

Napsal: 21 črc 2007, 10:18
od Marky
Dost dobra cena :wink: . Hlavne, ze uz to mas OK, tak preji hodne spokojenych kilometru :D .

Napsal: 21 črc 2007, 22:27
od freeKevinM
jj diky. uz mam prvnich 150km a je to po 4 tydnech parada mit znovu auto....

Napsal: 20 úno 2008, 15:35
od matar
prosím o radu zničeho nic se porouchalo vstřikovací čerpadlo u mé astry 2.0 di 16 v 60 kw.nevíte o nějakém kontaktu na nové z vrakáče to by byla poslední možnost.

Napsal: 26 kvě 2008, 14:35
od Zralok
A safra tak jak koukám tak 2,0 DTi mají opravdu dost problémů s čerpadlem. Takže koupit 2,0DTi r.v. 2003 s najetými 100 tis km je asi dost risk, že?

Edit:

Tak jsem našel že ročník 2003 by na tom měl být lépe - cituji Markyho:

Do dieslových aster 2.0 se dávaly dva druhy čerpadel PSG5 a PSG16, které se liší umístěním řídících jednotk. U PSG5 je řídící jednotka umístěna v levém blatníku a PSG16 ji má již inegrovanou na čerpadle stejně jako 2.2 DTI (2.0 DTI modelový ročník 2003). U 2.0 DTI s PSG16 došlo k navýšení kroutícího momentu z 205Nm na 230Nm.
Podle servisních techniků řídící jednotka PSG16 není údajně tak náchylná na poškození jako starší typ.


Je nějaký případ z praxe kdy i u ročníku 2003 to čerpadlo odešlo?

Napsal: 26 kvě 2008, 15:25
od pepino.sk
Já dávám čerpadlo na opravu ve středu. Budou ho repasovat v Praze. Jsem taky šťastlivec vozu 2.0 DTI r.v. 2003. Pak napíšu cenu, předem mi říkali tak 25 tis.. :cry:

Napsal: 26 kvě 2008, 16:15
od Zralok
A kolik má tvoje auto najeto?

Napsal: 29 kvě 2008, 13:47
od pepino.sk
Asi 182 tisíc. Byl stáhnutý tachometr.

Napsal: 30 kvě 2008, 22:51
od Zralok
A kde jsi tankoval naftu?? A přidával jsi aditivum do nafty? A jak často se měnil palivový filtr?

Napsal: 02 čer 2008, 15:45
od pepino.sk
Naftu na normálních benzinkách, žádný aditiva jsem nepřidával a mám ji jen chvíli, takže filtr jsem měnil pouze jednou a počítám po 15 tis.

Re: Vstřikovací čerpadlo 2.0DTI 16V, 74Kw

Napsal: 14 dub 2009, 15:20
od Trdlo
Přesunuto do správné sekce.... nevím proč by to mělo být v admin sekci... :roll: