Stránka 4 z 4

Napsal: 27 črc 2006, 22:35
od Luky
A kam ne!
N
Klidne napis jmeno toho servisu, usetris ostatnim prachy.

SERVIS

Napsal: 28 črc 2006, 21:18
od verstappen
Luky píše:A kam ne!
N
Klidne napis jmeno toho servisu, usetris ostatnim prachy.

Souhlas, taky ho asi budu muset navštívit, i když mám astřičku ani ne týden. 2,0 DTI 16V. Zdá se mi, že je to hodně líný na to že má být živější, než moje kokta, která má 66 kW. Vůbec to nechce táhnout odspodu. Tipuju váhu vzduchu, i když má najeto jen 73000. Myslel jsem si, že váha vzduchu je nemoc hlavně koncernu VW, v koktě mi odešla po 95000.

Napsal: 28 črc 2006, 21:21
od Vojta
váha a všechny čidla odcházejí na všem a důvod je ten že všechny čidla, jednotky, čerpadla vyrábí zasranej BOSCH

Výkon

Napsal: 29 črc 2006, 23:59
od Allbi
Zdravím,
tak uto už šlape jako hodinky. Výkon famózní, spotřeba OK :D . Až se vrátím z dovolené, tak Vám pošlu foto, v čem byl ve vzduchové soustavě zakopán pes, abyste kdyžtak vědeli naco kouknout.
Zatím se mějte

Servis

Napsal: 30 črc 2006, 16:44
od verstappen
A co bude s tím kontaktem na ten tvůj servis?
Jinak hezkou dovolenou.

Slabý tah

Napsal: 15 čer 2007, 20:26
od Choze L
Mám dotaz. Já si koupil Astru s motorem 1,6 16V 74kW X16XEL a mám pořád pocit, že je to na 100 koní trochu lenivé, mělo by to mít větší odpich.
Při sešlápnutí plynu na 2 při 2000 otáčkách se ozývá takové zvláštní dunění z pod kapoty. Ale perfektně tento motor táhne od 3 - 3,5 tis.
Využitelné při zrychlování na dálnici např. ze 130 na 160 km/h.

Potvrdíte mi to? nebo co pro to můžu udělat kromě koupě něčeho jiného?



Díkes