Stránka 4 z 7

Napsal: 06 bře 2008, 15:26
od Princ William
V-power neni V power racing......V power obcas taky beru a taky zadnej problem nemam..... 8)

Napsal: 06 bře 2008, 19:34
od Oliver
No tak nevím, měl jsem celkem velké problémy s autem, jezdil jsem na V-Power, nyní tam mám benzin od nějaké benzínky u Slavkova (Brno) a jezdí to jak ďas :lol: normálně jedu na čtyřku hore kopcem, a mám tam asi 1700 RPM a necuká to! jede to úplně v pohodě :wink: :roll: :wink: :!: dokonce jsem zkoušel jet na pětku po městě 50km/h a žádný problém, auto jezdí v pohodě plynule bez cukání :!: :wink: :lol:

Napsal: 06 bře 2008, 22:34
od Gallo
Tak jsem dnes zkusmo natankoval V-power racing a žádný problém. Auto jezdí bez jakéhokoliv problému...
Motor má čidlo det. spalování, takže bych s tím přirovnáním s 91 docela nesouhlasil. Dle mého mu V-power racing chutná a podle toho i jede;) Já jsem spokojený...

Napsal: 07 bře 2008, 07:22
od Boči
Hmmm zajimavé. No ja vcera nahodil sportovni vlozku vz. filtru KN a s tim benzinem to jede ''líp''. Ale občas si cukne potvůrka. No az ho vyjezdim tak max. Shell V-Power (95)

Napsal: 07 bře 2008, 07:37
od pariah
Zdarec
Já ho taky zkoušel a vše bylo v pohodě ale opravdu ten pocit z lepších vlastností to je si myslím spíš takový trošku placebo.Dokonce sem si udělal i smart kartu a nazbýral nějaký ty bodíky.No ale ruku na srdce(nebo spíš na peněženku)prostě rozdíl 5kč oproti benzínce u Futura to už je přece jen hodně velkej rozdíl.Rozdíl mezi 95 Shell a Futuráckou 95 je 3kč takže s ekonomickýho hlediska prostě vede obyč benzín.Maximálně na nějaký to pročištění jednou za půl roku tam hodit plnou Racingu a je pokoj.Tohle je můj ekonomickej pohled na věc.
Zdarec a přeju hodně krasných kilometru s Astřičkama. 8)

Napsal: 07 bře 2008, 10:35
od Sabina
Boči píše:Zdravím,

tak jsem včera nabral cca 15,5 litu Shell V-Power Racing 100 a světe div se ... Dneska jsem jezdil po Ově a nechápal se co se s autem děje. Když jsem se chtěl rychleji rozjet tak '' v plynu'' byly díry a auto vůbec nešlo za plynem a cukalo, vše se zlepšilo až když jsem měl více jak 2000 ot. pak jelo krásně (ikdyž místy taky cuklo) No a pak jsem to chtěl ''rozjet'' a max. jsem to vytahl na 160 km/h a víc ani ťuk. (před tím jsem dal i 200 km/h). Tak prosím o radu co se děje.

že by proces čištění ??? .... před natankováním žadný problém. Ani teď mi žádná kontrolka nebliká ... :cry:

Děkuji

Ahoj, mam ten stejnej problem...na benzince mi vnutili pred tremi tydny 98 benal, protoze 95 byla mimo provoz a ostatni stojany obsazeny a je spechala..tak jsem si rekla OK,vyzkousim ho..a od te doby samej problem...upadl mi vyfuk :lol: ten by asi upadl i tak,ale co zacalo delat auto,tak zaclo cukat..jak jsem jela na dvojku, vetsinou v zatacce,tak to poskočilo jak koza a jak jsem pridala vic plynu,tak to prestalo...ale nestava se to porad..jen občas..a včera při rozjezdech to mělo tendenci zdechat a rozsvicovala se mi kontrolka emisí, musela jsem pridat vic plynu,ikdyz to bylo bez vykonu a rozjelo se to...mela jsem v nadrzi uz asi jen 8-10l (predpokladam) a jak jsem nabrala 20l, tentokrat svoji 95natural,tak svete div se,ono to prestalo..a to jsem s tim jela za mekošem,aby se mi na to podival..a ono se to chovalo jak beránek...
Takze pokud to je benzinem (diagnostika na egr nic neukazala), tak toho pumpaře asi nakopu do p*dele

Napsal: 07 bře 2008, 10:41
od pariah
Nechci strašit ale něco podobnýho mi to dělalo když začlo umírat palivový čerpadlo.Chvilku sem se bál že odchází katalyzátor ale pak umřelo čerpadlo a bylo jasno.Největší průser bylo to že auti umřelo úplně a jediný řešení byl odtah.Nevím jestli to že je čerpadlo na cestě do věčnejch lovišť se dá zjistit proměřením nebo pohledem ale určitě být tebou tak se zeptám.Mě to stálo něco kolem 3000,-(čerpedlo z bouračky).Myslím že novej je něco kolem 7000-9000,-.

Napsal: 07 bře 2008, 11:10
od Sabina
pariah píše:Nechci strašit ale něco podobnýho mi to dělalo když začlo umírat palivový čerpadlo.Chvilku sem se bál že odchází katalyzátor ale pak umřelo čerpadlo a bylo jasno.Největší průser bylo to že auti umřelo úplně a jediný řešení byl odtah.Nevím jestli to že je čerpadlo na cestě do věčnejch lovišť se dá zjistit proměřením nebo pohledem ale určitě být tebou tak se zeptám.Mě to stálo něco kolem 3000,-(čerpedlo z bouračky).Myslím že novej je něco kolem 7000-9000,-.
no fuj, to jsi me moc nepotesil..ja uz se radovala jak to vytahnu do vyssich otacek a ze bordel vyfouknu ven a bude klid..a...
Cim se to meri?

Napsal: 07 bře 2008, 11:18
od pariah
Změřit nebo zkontrolovat jedině v servisu.Vím že sem Tě ani trošku nepotěšil ale pořád to ještě může být jenom zabordelenej benzínovej filtr nebo jenom čistící efekt benzínu.Však ono se časem ukáže.Přeju ať je to jen prkotina.

Napsal: 07 bře 2008, 11:21
od Sabina
pariah píše:Změřit nebo zkontrolovat jedině v servisu.Vím že sem Tě ani trošku nepotěšil ale pořád to ještě může být jenom zabordelenej benzínovej filtr nebo jenom čistící efekt benzínu.Však ono se časem ukáže.Přeju ať je to jen prkotina.

dík, snad to bude jen prkotina.. :roll:

Napsal: 07 bře 2008, 12:44
od Salám
Přesně ten samý problém co popisuje Sabina jsem řešil taky...nepravidelné škubnutí (rozjezdy, přidání plynu v zatáčce) a při tom probliknutí kontrolky. Taky se to chovalo tak, že třebas dlouho v poho,pak zase každou chvíli škub škub (po natankování Shell V-power se problém zmírnil, ovšem nevyřešil). Diagnostika neukázala zhola nic...no.. Pak se šlo na výměnu svíček a palivového filtru a světe div se absolutně to přestalo !!!

Napsal: 07 bře 2008, 12:48
od Sabina
Salám píše:Přesně ten samý problém co popisuje Sabina jsem řešil taky...nepravidelné škubnutí (rozjezdy, přidání plynu v zatáčce) a při tom probliknutí kontrolky. Taky se to chovalo tak, že třebas dlouho v poho,pak zase každou chvíli škub škub (po natankování Shell V-power se problém zmírnil, ovšem nevyřešil). Diagnostika neukázala zhola nic...no.. Pak se šlo na výměnu svíček a palivového filtru a světe div se absolutně to přestalo !!!
a kolik pls stoji cca vymena tohoto filtru a svicek? ikdyz svicky,podle servisky,se tam pry menili loni v breznu (auto mam od kvetna)

Napsal: 07 bře 2008, 13:23
od pariah
Podle mě je to oprava tak do 500-700,- podle servisu ale lepší se při domlouvání opravy předem zeptat. :wink:

Napsal: 07 bře 2008, 13:31
od Sabina
jj, uz jsem koukala na autokelly, tak to je parada (teda pokud je to tim) Az to vymenim,dam vedet... 8)

Napsal: 07 bře 2008, 18:24
od spermin
problémů může být více, pokud byly svíčky doopravdy měněné, tak to dobrý mechoš pozná podle špíny,
taky benzín nemusí být kvalitní, je vhodné brát u pumpy, kde je cvrkot. Už se ztalo, že načepovali naftu a potom to
honem ředili benzínem. nejlevnější je zkontrolovat kontakty a potom púokračovat. A svíčky se vždy hodí.