Koroze

Brzdy, tlumiče, výfuk, prostě o všem co je pod autem.
dundy

Příspěvek od dundy »

Ahoj také ´jsem si přivezl nějaké to auto z němec, ale maj tam šílený servisy - oprava prahu byla taková,že palící starý práh zabouzali a navařili nový. Takhle jsem z astry G vytáhnul 4 prahy. No jsou to prasata skopčáci.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta »

dundy píše:Ahoj také ´jsem si přivezl nějaké to auto z němec, ale maj tam šílený servisy - oprava prahu byla taková,že palící starý práh zabouzali a navařili nový. Takhle jsem z astry G vytáhnul 4 prahy. No jsou to prasata skopčáci.
tak tomu snad ani nemůžu věřit todle většinou dělaj poláci co tam kupujou rohliky a timdle stylem to rovnaj, třeba zapřáhnou ještěrku za díl kterej potřebujou narovnat, tahaj tahaj až to tak nějak vytáhnou, nahoděj na to nárazník a blatník a je to opravený...
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
pepca

Příspěvek od pepca »

tak vás zdravím,tedy především vás co jste našli zalíbení v géčkách,dneska jsem se konečně dočkal,byla provedena výměna prorezlé brzdové trubky,jak jsem již popisoval,vše se zdálo perfektní,barva se zdála neporušená,ale kapalina unikala z prorezlého místa které se nacházelo ve sponkách které drží brzdovou trubku na karosérii,v tomto místě byla doslova sežraná,těchto sponek které drží brzdovou trubku nad nádrží je několik,bohužel v těch nacvaklých sponkách byla trubka vždy orezlá,hlavně špatný přístup,při odstranování děravé trubky většina sponek na uchycení praskne,dále ochrana nad výfukovým potrubím je potřeba částečně odstranit,což znamená povolit matku,tedy utrhnout,pak není šance jí zpět přišroubovat,no ted je to hotovo,nechal jsem ta místa řádně prolít nástřikem na spodky vozů,doufám že ta trubka vydrží déle,jestli máte možnost raději tak učinte také,jen se dělím o né lákavou zkušenost,ale jde o korozi velký nepřítel našich miláčkú.
Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 »

bý den... jak zatočit s korozí u hrdla nádrže? nashle :wink:
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw
majkl
Příspěvky: 89
Registrován: 05 črc 2006, 18:49
Bydliště: opava

koroze kolem hrdal nádrže

Příspěvek od majkl »

Nepodám zde jednoznačný návod jak předejít korozi okolo hrdla nádrže, ale pokusím se o její velmí velké omezení. U Aster a nejvíc u kombíku je dosti velký problém, že u nádrže není plastový podběh a od kola odlétávají nejrůznější nečistoty, které se dostávají do tzv. kapsy ve které to zůstavá poměrně dlouho a to jak voda, tak bláto či jiné nečistoty. Jednou z možností, které jsem také využil je vložení plastového podběhu, který těmto problémům zabrání a hlavně zlikviduje tu problematickou kapsu. Já osobně jsem ho zakoupil na motoburze v Ostravě , bývalý důl Jeremenko, nabízí to tam nějaká firma ze Šenova,ale tuším že to vozi z Polska. Mají to snad na 80 % všech vozidel, včetně krytu motory a pod. Cena podběhu na G byla cca do 400 Kč. To je můj návod na zamezení koroze okolo hrdla nádrže.
Uživatelský avatar
rychlyradim
Příspěvky: 2619
Registrován: 07 čer 2006, 15:30
Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rychlyradim »

uff tak to mám dobré mám všude plastové podběhy asi už z výroby 8)
dateli
Příspěvky: 119
Registrován: 03 črc 2007, 14:48
Bydliště: Havířov

Příspěvek od dateli »

Ahoj dneska jsem to leštil a našel jsem puchyř na zadnim levem lemu tak asi 1cm na 1 cm Sice nechapu že jsem si toho nevšiml dřive Je mi to zahadou Nemam rad sve autičko špinave Tak to umyvam dost často Otazka zni co s tym Poradi mi někdo???
Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo »

Lakýru. :wink:
Jediný správný řešení. 8)
END
dateli
Příspěvky: 119
Registrován: 03 črc 2007, 14:48
Bydliště: Havířov

Příspěvek od dateli »

A jaka je pak životnost čili jak dlouho to vydrži než to zase vyleze
Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo »

No když to pořádně vybrousí,, nastříká plnič, znova brousí, znova plnič a zase brousí, navrch lak s tužidlem, vydrží to docela dost. Musí to být ale pečlivě udělané, aby k tomu nemohl vzduch. :wink:
END
dateli
Příspěvky: 119
Registrován: 03 črc 2007, 14:48
Bydliště: Havířov

Příspěvek od dateli »

Tak dneska jsem byl za lakyrou Ten se kouknul na ten muj lem a ošahal ho A řikal že tam bude dira Tak mně poslal ještě za karosařem a snim jsem domluveny až na zaři Tak uvidime co mi s tim udělaj Ach jo

PS: Lakyra řikal jak to uděla že by to nělo vydržet tak dva roky nic moc
radek74
Příspěvky: 79
Registrován: 30 kvě 2011, 18:59
Bydliště: Kousek od F-M

Re: Koroze

Příspěvek od radek74 »

Zdar chlapi 8) ,dnes jsem objevil puchýřek nad gumovou lištou na prahu.Lištu jsem sejmul.U těch kolíků,co drží lištu,je celkem zjevná koroze-u jednoho kolíku je dírka průměru cca 2mm skrz.Rez jsem vybrousil-ručně smirkem,natřel odrezovačem..A teď co dál..Mám použít klasický základ,tmel,plnič a lak??Nebo stačí postižené místa znovu přebrousit až na kov,použít zinek ve spreji,a na to přímo lak??A co s tou dírkou,stačilo by do ní nastříkat aplikátorem třeba WD,nebo něco podobného,ať to je chráněno i zevnitř??
Opel Zafira X16XEL
Co ucho neslyší,to srdce nebolí..
radek74
Příspěvky: 79
Registrován: 30 kvě 2011, 18:59
Bydliště: Kousek od F-M

Re: Koroze

Příspěvek od radek74 »

Místní puntičkáři mne asi zabijí.Místa kolem těch kolíčků,co drží tu gumovou lištu na prahu jsem vybrousil a zbavil rzi,no a naprudko jsem tam štětečkem aplikoval tohle http://hammerite.akzonobel.cz/products/ ... email.html .Nechám to dva dny vykvasit,přeblafnu to ještě smirkem,a pak to přelisknu sprejem v barvě auta. :?: .Jelikož je to pak zakryté tou lištou,tak jsem se s tím vskutku nemazal. :x
Opel Zafira X16XEL
Co ucho neslyší,to srdce nebolí..
Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Koroze

Příspěvek od Alzafir »

Mám takové tušení, že jsem kdysi na Favoritu dělal něco podobného, co nebylo vidět, tak Hammerit, co bylo, to jsem stříkal sprejem. Bohužel místa, co se potkala, tak se poprala, prostě se to zvedlo :x
Takže si to pro jistotu na kusu plechu otestuj, jestli to jde spolu pasovat :wink: :wink:
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
radek74
Příspěvky: 79
Registrován: 30 kvě 2011, 18:59
Bydliště: Kousek od F-M

Re: Koroze

Příspěvek od radek74 »

No,ono mi to vlastně poradil kámoš,co dělá karosářskou.Jsem se ho na to ptal,jestli můžou být nějaké komplikace..Tvrdil že ne,že to má odzkoušené,jen ta hameritka prý musí být dobře uzratá-tak dva-tři dny,a nesmí ji tam být tuna.. :lol: ..Pak prý jemně smirkem pod vodou,a stříknout..Tak uvidím..Ale v dědině má dobré reference,takže mu nějak věřím..
Opel Zafira X16XEL
Co ucho neslyší,to srdce nebolí..
Odpovědět