Stránka 4 z 5

Re: Astra 1.8i 16V sport - Opel 100th anniversary - sedan

Napsal: 10 pro 2014, 22:24
od jerry mouse
KYB 8) 8) 8) Monroe už stoja za H.... :lol:

Re: Astra 1.8i 16V sport - Opel 100th anniversary - sedan

Napsal: 11 pro 2014, 08:04
od monty.roman
ok, monroe teda vynechám, akorát se nevyznám v těch řadách produktů od Kayaby..mají tlumiče EXCEL-G (dvouplášťový) a GAS-A-JUST (jednoplášťový). oba jsou údajně plyno-kapalinový, liší se jenom v ceně...ty první bych měl kolem 700 za kus, ty druhý skoro za dvojnásobek.

v čem je teda rozdíl? :?

Re: Astra 1.8i 16V sport - Opel 100th anniversary - sedan

Napsal: 11 pro 2014, 19:41
od monty.roman
Tak jsem ve volné chvíli na parkovišti zprovoznil přední mlhovky (konečně nebudu muset v mlze jezdit poslepu) :)

No zadělat zespodu mlhovku víčkem od směsi halali a izolepou by nenapadlo ani mě :roll:

Re: Astra 1.8i 16V sport - Opel 100th anniversary - sedan

Napsal: 07 led 2015, 15:48
od monty.roman
Tak jsem v rámci řešení otravnýho cukání oddělal EGR, že kouknu jestli by stál za vyčištění a vyndal záslepku co tam byla. Podle toho co o tom zatím vím, tak tohle asi není správně že? :roll:

Obrázek

Re: Astra 1.8i 16V sport - Opel 100th anniversary - sedan

Napsal: 07 led 2015, 15:54
od jerry mouse
Skúsil by som ešte tam zaslepku znova nainštalovať, ale EGR-ko by som nedal na pôvodne miesto len niekde poblizko a nechal ho zapojene či si bude ešte chodz aj na sucho broukat! :idea:

Re: Astra 1.8i 16V sport - Opel 100th anniversary - sedan

Napsal: 07 led 2015, 16:00
od monty.roman
myslíš chytit tam šroubama záslepku samotnou a egr odzkoušet volně na drátu? pokud jsem to správně pochopil tak to že jehla neměla kam procházet tak pravděpodobně se zadrhnul a odporoučel celej ventil :?

Re: Astra 1.8i 16V sport - Opel 100th anniversary - sedan

Napsal: 07 led 2015, 17:18
od monty.roman
tak jsem ji bez záslepky zkusil projet na kratší trasu po okolních vesnicích a zatím necukla ani jednou, no ještě se neraduju...při každým zákroku jako čištění klapky nebo výměna svíček, škubání vždycky na chvíli přestalo a po pár desítkách kilometrů se všechno vrátilo do původního stavu...takže definitivně se budu radovat až s tím něco najezdím :)

Re: Astra 1.8i 16V sport - Opel 100th anniversary - sedan

Napsal: 07 led 2015, 17:33
od jerry mouse
monty.roman píše:myslíš chytit tam šroubama záslepku samotnou a egr odzkoušet volně na drátu? pokud jsem to správně pochopil tak to že jehla neměla kam procházet tak pravděpodobně se zadrhnul a odporoučel celej ventil :?
Prene tak! 8)

Re: Astra 1.8i 16V sport - Opel 100th anniversary - sedan

Napsal: 07 led 2015, 21:07
od monty.roman
Zítra to tak zkusím, doufám že kvůli tomu idiotovi kterej to zaslepení vzal doslovně nebude v tahu celej EGR :(

Ale v případě že by byl ventil po smrti tak by se někdy musela zapsat P0400 nebo ne? Tu jsem zatím nikdy zaznamenanou neměl.

Re: Astra 1.8i 16V sport - Opel 100th anniversary - sedan

Napsal: 07 led 2015, 23:09
od marcus_Astra_
Ja mám egr-ko zaslepené už tiež ale je funkčne a tá ihla má voľný prechod a motor ide ako lusk 8)

Re: Astra 1.8i 16V sport - Opel 100th anniversary - sedan

Napsal: 07 led 2015, 23:14
od jerry mouse
Motor pre svoju činnosť nepotrebuje so sku.vene EGR-ko, je to len vymysel určitej skupiny ľudi aby zdrhala druhu početnejšiu skupinu.

Re: Astra 1.8i 16V sport - Opel 100th anniversary - sedan

Napsal: 29 led 2015, 06:32
od monty.roman
Tak to "odslepení" pomohlo asi na týden, od té doby zase cukáme.

Je čas se o fešandu postarat, takže:
Objednané zadní tlumiče (KYB Excel-g) a pružiny (KYB K-flex miniblock).
Zároveň vyměníme palivový filtr (bůhví kdy byl naposledy měněný), důkladně vyčistíme škrtící klapku + nové těsnění pod ní, odzkoušíme a zaslepíme EGR (tentokrát správně), dá se nový vzduchový filtr, olejový filtr + výměna oleje a pravděpodobně i nové zadní brzdové desky (staré mají na pravém kole ulámané všechny přídržné plíšky..počin exmajitele).

Škoda jen těch desek, mají na sobě ještě dobrých 7-8mm materiálu :roll:

Re: Astra 1.8i 16V sport - Opel 100th anniversary - sedan

Napsal: 29 led 2015, 07:42
od denny
Jestli máš tyto ''úkazy'',tak EGR je stopro v řiti.Dej novej a ani ho nemusíš zaslepovat.

Re: Astra 1.8i 16V sport - Opel 100th anniversary - sedan

Napsal: 29 led 2015, 07:58
od monty.roman
Ty jsi tedy toho názoru, že to škubání má za vinu EGR?
Podle poslední zkoušky vím že cukne i ve vyšších otáčkách kolem 2500 ot./min. když lehce přidávám a ubírám plyn.
Nejhorší je to na nižších kvaltech..kdybych plyn pustil a pak přidal když jedu na jedničku, asi bych si dal hlavou o opěrku a pak o volant).

Pokud je to tak, radši to vyměnit teď když jsou na to peníze než trpět to hnusný cukání ještě měsíc.

Je tam nějaké pravidlo dodržení výrobce jako u O2 sond?

Namátkou vezmu třeba delphi, vyhovovala by?
http://www.granex.cz/autodily/opel/astr ... cId=599152

Provozovnu Elit mám kousek od baráku ale tohle mi přijde celkem přehnaný:
http://www.elitecat.cz/AGR-Ventil-SWAG- ... IgMTE1OQ==

Re: Astra 1.8i 16V sport - Opel 100th anniversary - sedan

Napsal: 29 led 2015, 19:22
od monty.roman
Tak jsem na ten EGR ještě koukal, cestou z práce jsem ho nechal odpojený..cukalo stejnějako když byl zapojený. Pak jsem ho vyndal a i když to nevypadalo, byla na něm ještě jedna záslepka. Tak jsem ji shodil a zkusil jet bez ní. Dojel jsem pár kilometrů a nechal nastartováno pár minut. Za chvíli se rozsvítila MIL lampa a auto škubalo v nízkých otáčkách. Po dalším nastartování lampa zhasla a po návratu domů jsem vyčetl chyby a našel jsem tyto: P1405, P0403 a lambdu P0130. Jedna z těch EGRových byla kvůli tomu odpojení cestou z práce ale ty dvě zbylé nevím. Mám i nějaké livedata, můžu je sem hodit jestli to pomůže.