Stránka 4 z 11
Napsal: 30 črc 2007, 12:56
od Red_Dragon
To MartasDzejnak: chces zkusenosti? Takze mam Z18XE kontrolka sviti uz par mesicu v kuse. Mam doma diag., takze chybu si smazu, ale druhej den se rozsviti zase (takze uz ani nemazu

). Jediny co diag. hlasi je P0170 spatna smes (mam chudou). Auto je po nastartovani nepouzitelny. Musi se ohrat, nez se ohreje otacky padaj i pod 500 nekdy to i chcipne. V nizkych otackach poskubava. Porad tapu...
EGR nemam, krokac nemam (elektronicka klapka si to ridi sama), lambda pred katem menena (za neorigo), skrtici klapka cistena, kontakty prostrikane, svicky a filtry menene....
Napsal: 30 črc 2007, 13:11
od marty
Red_Dragon píše:To MartasDzejnak: chces zkusenosti? Takze mam Z18XE kontrolka sviti uz par mesicu v kuse. Mam doma diag., takze chybu si smazu, ale druhej den se rozsviti zase (takze uz ani nemazu

). Jediny co diag. hlasi je P0170 spatna smes (mam chudou). Auto je po nastartovani nepouzitelny. Musi se ohrat, nez se ohreje otacky padaj i pod 500 nekdy to i chcipne. V nizkych otackach poskubava. Porad tapu...
EGR nemam, krokac nemam (elektronicka klapka si to ridi sama), lambda pred katem menena (za neorigo), skrtici klapka cistena, kontakty prostrikane, svicky a filtry menene....
tak s tou smesi mi to psalu tu samou chybu, mel jsem neoriginalni sondu...kdyz jsem ji vymenil za origo, tak to jelo v poradku....
Napsal: 30 črc 2007, 13:17
od AstraDTI
Tak, tak, s podobnou zavadou mam zkusenost (sice z jine znacky vozidel, ale to je fuk). Neoriginalni lambda delala problemy.
Napsal: 30 črc 2007, 16:46
od Trdlo
U astry se může dát neorigo, ale jde o to jaký..... Já jsem měnil tři lambdy, než šel konečně motor v pohodě. Až když jsem tam dal bosch LS7, tak to chodilo, jinak jsem měl otáčky volnoběhu na 2500
Napsal: 30 črc 2007, 18:23
od Red_Dragon
S tou lambdou nevim origo je Siemens, neorigo jsem dal Bosh.
Momentalne jsem zkusil vratit starou od Siemensu, ale prijde mi to stejny.
Tak nevim jestli je to tim. Preci jenom stoji skoro 4tis. Jak s domaci diag. zjistit jestli je vadna? (mam diagnostiku AB-Com a take jednu s IO ELM)
Napsal: 02 srp 2007, 00:55
od koudy
Kámoš má problém : má 1,2 16V (myslím X12XE) . Při teplém motoru nevytočí motor nad 3000 otáček - začne svítit elektronika motoru a motor nemá výkon, škube. Zřejmě se ŘJ přepne do nouzového režimu. Při studeném motoru, mu to nedělá. Na diagnostice zjistily jen závadu lambdy, po výměně lambdy a resetu závady stav nezměněn - po 50m opět svítí kontrolka. Pročetl jsem fórum a přikláním se k názoru, že to způsobuje EGR ventil, ale o 1,2 16V jsem nenašel nic. Můžete se podělit o názory. Dík.
Napsal: 02 srp 2007, 06:52
od Salám
Jestli diagnostika vypsala chybnou lambdu a výměna nepomohla, mohl by to být zborcený a neprůchodný katalyzátor..
Napsal: 02 srp 2007, 14:10
od koudy
Kámoš již nemá problém : dělala to váha vzduchu. Zajímavostí je, že na diagnostice BOSCH na STK zjistily jen závadu lambdy. Dnes byl u človíčka, který dělá jen Oply - SW Opel TECH II zjistil přímo závadu na váze vzduchu - špatné hodnoty vzduchu. Po výměně váhy O.K.

Napsal: 03 srp 2007, 09:34
od spermin
koudy píše:SW Opel TECH II zjistil přímo závadu Po výměně O.K.

tech II je to pravé, a ve výsledku ušetří, hoď sem cenu, pro oplaře z okolí se hodí.
Napsal: 03 srp 2007, 09:35
od Caklik
Zajímavá zkušenost:
Nechal jsem měnit střední díl výfuku, pak jsme zkoušeli těsnost zacpáním koncového dílu. Začla svítit kontrolka emisí. Po 20 startech opět zhasla ...
Kontrolka řízení emisí
Napsal: 06 srp 2007, 21:27
od Pragmatik
Mam podobny problem se svym dizlikem strizlikem 2.0 DI 60kW. Uz nejaky cas se mi kontrolka emisi nahodne rozsveci a zase zhasina (po vypnuti a opetovnem zapnuti zapalovani), motor pada do nouzaku a posledni dobou netahne vubec nad 2500/min, do kopce na dalnici jedu 120 a jsem rad (a to jsem litaval i 160

). Diagnostika nic neukazuje, servis vyzkousel vahu vzduchu, EGR, ventily a furt nic, jsou bezradny a ja taky. Nejaky napad pratele? Navic spatne startuje za studena, dlouho toci a skyta a nic a pak s oblakem cerneho dymu chyti. Tesnici krouzky, prepadove hadicky nove. Ale to bude asi jinej problem, co?
koudy píše:Kámoš má problém : má 1,2 16V (myslím X12XE) . Při teplém motoru nevytočí motor nad 3000 otáček - začne svítit elektronika motoru a motor nemá výkon, škube. Zřejmě se ŘJ přepne do nouzového režimu. Při studeném motoru, mu to nedělá. Na diagnostice zjistily jen závadu lambdy, po výměně lambdy a resetu závady stav nezměněn - po 50m opět svítí kontrolka. Pročetl jsem fórum a přikláním se k názoru, že to způsobuje EGR ventil, ale o 1,2 16V jsem nenašel nic. Můžete se podělit o názory. Dík.
Napsal: 20 lis 2007, 22:55
od jpjr
mám taký istý motor ako pragmatik a aj problém s ním.
Napsal: 24 lis 2007, 12:29
od Boči
Prosííím pomóóóć. Nemůžu vůbec nastartovat, blika mi zminena kontrolka emisi. Astra 1.6 16V.
Autem sem vecer prijel a za cca 4 hodiny uz nesla nastartovat. Po otceni klicku se rozsviti kontrolky, ty co maji zhasnout zhasnou, ale ta kontrolka emisii mi BLIKA a auto nejde nastartovat.
Prosím o radu, nebo tip kam sahnout, s cim pohybat.
Dekuji mockrat
Napsal: 24 lis 2007, 12:53
od spermin
Boči píše:kontrolka emisii mi BLIKA a auto nejde nastartovat.Dekuji mockrat
blikající kontrolka znamená vážnou závadu, důrazně se nedoporučuje s autem jet. Zkus odpojit baterku a potom FRYŠKOM
na diagnostiku.
Napsal: 24 lis 2007, 12:56
od Majklus
spermin píše:Boči píše:kontrolka emisii mi BLIKA a auto nejde nastartovat.Dekuji mockrat
blikající kontrolka znamená vážnou závadu, důrazně se nedoporučuje s autem jet. Zkus odpojit baterku a potom FRYŠKOM
na diagnostiku.
Mne to zatim de nastartovat,ale pri jizde mi blika,dal jsem nove svicky a nic,na BOSCH diagnostice to napise Poskozena Zapalovaci lista,a nasledne spatne zapalovani 1 Valce,ale tato porucha asi souvisi z tou listou ze?