Stránka 4 z 4

Re: JRM-Silverfrance ZA 2.2dtr F40 6-kvalt

Napsal: 03 črc 2015, 23:42
od Hardy
A máš prípravky na nastavenie tej dvojhmoty? :)

Re: JRM-Silverfrance ZA 2.2dtr F40 6-kvalt

Napsal: 03 črc 2015, 23:58
od jerry mouse
čo chceš tam nastavovať, mysliš na spojkovu lamelu? :wink:

Re: JRM-Silverfrance ZA 2.2dtr F40 6-kvalt

Napsal: 12 črc 2015, 12:55
od jerry mouse
Včera Zafka hospitalizovana na ARO z viacerymi symptonmi až 5 ohrozujucimy jej život. :shock: :evil: Takže nakratko nudzovo prestupujem na AG v nepriazni počasia a nadalej v slnecnom to bude už roadster BMW R850 do odvolania krizovky!

Re: JRM-Silverfrance ZA 2.2dtr F40 6-kvalt

Napsal: 12 črc 2015, 13:14
od Hardy
Čo sa stalo? Aké symptómy? Rozpíš to trocha... :P

Re: JRM-Silverfrance ZA 2.2dtr F40 6-kvalt

Napsal: 12 črc 2015, 17:10
od jerry mouse
:cry: :roll:

Re: JRM-Silverfrance ZA 2.2dtr F40 6-kvalt

Napsal: 08 srp 2015, 20:41
od jerry mouse
Pred pár dnami nám na zafke skočilo rovných 300 000km :) tak nech to vydrži dalej k dalšej 100-ke! 8)

Re: JRM-Silverfrance ZA 2.2dtr F40 6-kvalt

Napsal: 05 zář 2015, 23:42
od jerry mouse
..tak napokon pričinou vibracii bola absencia troch vymedzovacich podložiek od zadneho reakčného úchytu motora-prevodovky na samotny adapter novej prevodovky ktoré som po vymene dvojhmoty viacmenej usudil že sú tam vizuálne asi trocha zbytočne, no ako ukazal čas tak aj na 5mm dosť zaleži. Po ich naslednej montaži sa vele auto dosť vyrazne ukľudnilo! Najbližšie dni ma čaka vymena klima chladiča spolu aj z vysušačom ale pozor chladič Nissens nesedi z vysušačom zhodnej značky, diery na montaž k chladiču sú cca 15mm diagonalne mimo takže, bol použity iný vysušač od fi Delphy ktorý je o cca 2-3 ojro drahši ale aj vizuálne schopnejši! Dalej si musím ešte dať opraviť jednu hadicu od kompresora k chladiču nakoľko sa mi záhadne predrala od dražkoveho remena. :arrow: :arrow: :wink: Tak klima konečne po roku a pol zpojazdnena :) :)

Re: JRM-Silverfrance ZA 2.2dtr F40 6-kvalt

Napsal: 11 zář 2015, 09:22
od jerry mouse
Po 60tkm (304Tkm)vymenene horne gumové uloženia zn. Febi na predných tlmičoch, rozdiel bolo poznať hned! Tak sa z vlastnej skúsenosti odporuča meniť to horne uložnie u ťažkeho dizla aspon každych 40-50tkm to podľa typu ciest po akych vozidlo jazdi. Tie moje tiež Febi boli o cca 1cm prepadnute aj ked vyzerali ako nové, tie novšie boli už vo vrchnej časti inak tvarovane ale pod tym istym kodom, žeby nejaka modifikacia od Febi?

Re: JRM-Silverfrance ZA 2.2dtr F40 6-kvalt

Napsal: 11 čer 2016, 22:49
od jerry mouse
Včera a dnes som si na zafke menil novy spojkový Rep.Set z AH 1.9 88kw ale aj druhu prevodovku tiež F40 na tej pôvodnej bola vymedzovacia podložka na satelite diferaku skoro v instantnom stave, čo v konečnom dôsledku robilo výraznú akustickú paseku pri zatačani doľava. Za tento jeden rok som s nou najazdil cca 35tkm a hluk bol čim dalej vyraznejši a neprijemnejši, na druhy tyždeň idem do slovinska tak som nechcel riskovať pripadne peripetie na ceste zvlašt ked druha prevodovka stala zlomok ceny pripadnej opravy podložky satelita a hlavne to bolo urobene obratom. Ešte v tomto týždni budem musieť zvládnuť výmenu predných tlmičov ktoré už neplnia svoju funkciu ani na 40-percent + (originál cca 220tkm)výmena prednej ľavej tyče stabilizatora ktorá ma poškodenú manžetu.

Re: JRM-Silverfrance ZA 2.2dtr F40 6-kvalt

Napsal: 12 čer 2016, 22:14
od jerry mouse
Je normálne že po výmene komplet spojkoveho RepSetu ide spojka úplne od podlahy skoro v prvej štvrtine zdvihu, už mi auto asi 20x krát skočilo a zdochlo, je to fakt dosť jemne! :?