Stránka 4 z 12
Re: Respo - z14xe 5dv.
Napsal: 19 říj 2012, 22:20
od Mirdas
mluvíš o procentech nebo o kW

Re: Respo - z14xe 5dv.
Napsal: 20 říj 2012, 13:13
od Shuya
hovorím o HP

Re: Respo - z14xe 5dv.
Napsal: 20 říj 2012, 17:51
od Defender
Počkej to jako fakt ti filtr od KN pomůže že cejtíš více hřebců pod zadkem ? Protože ho na Aukru prodávají něco kolem 67 stovek v českejch a já jsem nad tím taky přemýšlel, ale zavrhnul jsem to jako placebo

Re: Respo - z14xe 5dv.
Napsal: 20 říj 2012, 18:31
od mirda2908
defe ja mam od simotu a sem spokojeny,vezmu s auta hodim do pracky pak nastrikam olej a jedu mam ho uz rok a obcas staci jenom vzduchem procistit ale taky musis k nemu koupit set oleju-jeden je cistic a druhy olej po vycisteni jo a stal litr vcetne oleju filtr-600,oleje400kacek
Re: Respo - z14xe 5dv.
Napsal: 23 říj 2012, 21:22
od momo
K tej vložke KN poznamenam tolko že oproti papierovemu filtru vydrží omnoho viac prave preto som ju kupil a čo som si všimol od spodných ot. to ma o málinko lepší ťah. som s nou spokojný ale kto si slubuje zázraky , bude sklamaný.
Re: Respo - z14xe 5dv.
Napsal: 24 říj 2012, 11:11
od Shuya
Defe je to samozrejme individualne, test bol robeny na nejako jpn myslim dvoulitry, poznas to , ked porriesis vacsi privod vzduchu a chladnejsi , ale ano , aj oproti seriovemu filtru je auto o nieco zivsie
Re: Respo - z14xe 5dv.
Napsal: 25 říj 2012, 14:36
od Respo
OIL CATCH TANK
Finálna verizia
Tak priemer prívodu a odvodu z nádoby ma hneval a tak som si vyrobil vlasné hrubšie
Jednu pôvodnú dieru som zvačšil aby som tam mohol osadiť medzikus a druhú dieru kde som rovno osadil filter som navrtal z vrchu dal medzikus a pekne osadil
Druhú pôvodnú dieru som zaslepil nakolko mi to tak viac vyhovuje že filter bude priamo hore

( aj sa mi to viac páči a aj to bolo premna paktickejšie )
Pre porovnanie ( povodný vnútorný priemer 0.5mm a teraz 1.4mm )
1.4mm je priemer ktorý ide z priamo z odvetrania veka ventilov
zmenil som aj miesto kde umiestnim nádobu a dal som tu na pravý horný úchyt motora
Tak a takto to vyzerá už dokončené
A tu prikladám jednu fotku kde už je vidieť aj sanie bez rezonátoru a zaslepenou dierou pre prívod z odvetrania veka ventilov

Re: Respo - z14xe 5dv.
Napsal: 26 říj 2012, 02:11
od momo
Pekne si sa s tim vyhral

je to omnoho lepsie vyriesene ako original
Re: Respo - z14xe 5dv.
Napsal: 26 říj 2012, 15:11
od kubeSRi
tak sem rezonátor taky dal pryč ale změnu jsem nepoznal..ten zachycovač oleje si pekne udelal
Re: Respo - z14xe 5dv.
Napsal: 26 říj 2012, 18:14
od Respo
zmena nebola velká ale pri vyžších otáčkach to je trochu rozdiel ... no každopádne na RESTRIKTOR sa to nechytá tam je vážne dosť znatelný rozdiel ...
Re: Respo - z14xe 5dv.
Napsal: 26 říj 2012, 18:33
od kubeSRi
to je pravda

kdyby jsme měli MV6 z omegy tak nemusime resit takove pitomosti

..každopadně poku chceš aby to líp jelo tak co tomu ubrat pár kg

Re: Respo - z14xe 5dv.
Napsal: 26 říj 2012, 20:23
od mirda2908
vyber motor

Re: Respo - z14xe 5dv.
Napsal: 26 říj 2012, 21:00
od Absinth
Znám kluka co má v AG 1,8 motor MV6 z omáčky a ECU z VB....
kupodivu funguje a jede to jako čert ...
jezdívá na srazy opelastra.cz klubu ...
Re: Respo - z14xe 5dv.
Napsal: 26 říj 2012, 21:23
od Respo

pekne .
No toto je moje premiestnovadlo
To že sa tým koníkom snažím dať nohy neznamená že chcem z 1.4ky spraviť zavodak

ale keď sa nudím tak je to príjemné spríjemnenie si volného času
nieje to žiadne auto na bláznenie ... na bláznenie budem mať iné
Re: Respo - z14xe 5dv.
Napsal: 28 říj 2012, 08:31
od mariocccp
Nice modifications!
You have a second crankcase ventilator next to the first. It should be connected to the oil catch tank.
You can also disconnect the throttle heated.
