Stránka 4 z 6

Napsal: 18 pro 2006, 14:10
od AstraDTI
Zigi píše:To je sice pekny,ale nechci odmrdat motor za 50t km,to radsi si necham 115PS 8)
Ti turbo nenutim, jenom ze se tu psalo ze je levnejsi a snazsi dat jinej motor ... coz neni pravda. Zastavet jinej motor je silena pakarna.

Napsal: 06 led 2007, 19:12
od ondrazalsky
AstraDTI píše:Nee, uzaverka diferencialu nema s TC vubec nic spolecnyho. Akorat funkce je podobna. TC jen snizuje vykon a pribrzduje kolo ktery se toci rychlejs.
Mimochodem Skodofka nema TC ale ASR, jehoz funkce je podobna. ...

jojo, v oktavce to asr bohuzel neni vypinaci, coz je nahovno v momente, kdyz se zahrabe do snehu nebo blata, hodne blbe blbe se pak rozhoupava ven. mam firemni oktavku 1.8T, ve skodovkach se nevyznam ale ma to urcite nejak snizeny podovozek, takze v zimne to polozit na motor do snehu neni problem...

chlapi nebyl by tady prosim nekde cz original navod na TC (mam nemecky a prd rozumim) - treba jestli se muze zapinat/vypinat za jizdy na rychlost, nebo na neutral, nebo je nutno zastavit, atd atd. diky

Napsal: 07 led 2007, 11:54
od AstraDTI
ondrazalsky píše:chlapi nebyl by tady prosim nekde cz original navod na TC (mam nemecky a prd rozumim) - treba jestli se muze zapinat/vypinat za jizdy na rychlost, nebo na neutral, nebo je nutno zastavit, atd atd. diky
Navod na TC nemam, ale muzes to zapinat i vypinat kdykoliv. Je to ciste softwarova zalezitost.

Napsal: 07 led 2007, 21:36
od Lomikar
U ochcávky tour se DÁ vypnout ASR

Napsal: 08 led 2007, 09:08
od ondrazalsky
a jak se to prosimte vypina? mam hatchback SLX 20V r.v. 98 (nebo 99)

Napsal: 08 led 2007, 10:40
od Lomikar
Zigi píše:
ondrazalsky píše:a jak se to prosimte vypina? mam hatchback SLX 20V r.v. 98 (nebo 99)
Kdyz nemas na palubce tlacitko ASR,tak to nevypnes!
Tourka právě má tlačítko

Napsal: 08 led 2007, 10:45
od ondrazalsky
tahle oktavka to nema, ale na vsechno se da zvyknout - nakonec, u astry jsem to vypnuti TC pouzil jen parkrat. jo, a astry G maji TC vsechny, nebo jen ty s "vypinacim TC tlacitkem" na stredovem panelu?

Napsal: 08 led 2007, 11:56
od Vojta
TC maj jenom některý astry od 1.8 16V a 2.0Dti vejš, starý to maj s tlačítkem na vypnutí a nový maj TC Plus který se nedá vypnout

Napsal: 08 led 2007, 14:17
od Princ William
a vi nekdo jakej je rozdil mezi TC a TC plus teda krom tlacitka :?:

Napsal: 08 led 2007, 14:33
od AstraDTI
ondrazalsky píše:a jak se to prosimte vypina? mam hatchback SLX 20V r.v. 98 (nebo 99)
Snad 20V turbo estli mas ASR, ne? U oktavky r.v.2004 (jeste to nebyla tour) je tlacitko ASR off - vedle rozehrivani zadniho okna tusim.

Napsal: 08 led 2007, 17:02
od ondrazalsky
ja ho tam samozrejme nemam no tak to proste na tomto aute neni vypinaci a hotovo.

Napsal: 28 úno 2007, 21:20
od rychlyradim
tedy prošel jsem si celý téma..ale nikde není psáno jestli jak lze domontovat TC :shock: aáá už jsem našel v jiném tématu od 1.8 a vejš..škoda :(

Napsal: 02 bře 2007, 18:24
od rychlyradim
Zigi píše:Tak tak, dává se do benzínů od 1.8 vejš a pak do nafťáků 2.0 a vejš 8)
ale stejně nechápu proč to dávali od 1.8 vejš? to je diskriminace slabších motorů.. :twisted:

Napsal: 02 bře 2007, 18:46
od Effe
Já jsem to měl na Vectře 2,5V6 a myslím,že to po zapnutí z toho motoru udělalo dvanáctistovku(jako ,že to snížilo výkon).

Napsal: 02 bře 2007, 18:48
od AstraDTI
Effe píše:Já jsem to měl na Vectře 2,5V6 a myslím,že to po zapnutí z toho motoru udělalo dvanáctistovku(jako ,že to snížilo výkon).
Vzdyt to na suchu zasahuje jen obcas - a to zpravidla na 1. Pripadne na 2. nebo 3. rychlostni stupen pri prudsim zarazeni nebo pri prujezdu zatackou ...