Stránka 4 z 4
Napsal: 12 pro 2006, 12:58
od Vojta
Podbot píše:Zlaté benziny, přijdou pořádné mrazy a pokud máte v aute letní naftičku je problém, vzpomínám na kolegu s dieslem který po noční čekal asi 4 hodiny než teplota vylezla aspoň na -5 a svůj chrochták nakopne. Stále s původní baterkou(7 let) a najetých cca 250tkm startuje hned na první otočení, ťuky ťuk.
a co to je za mentála že má v zimě letní naftu? to neni problém motoru ale uživatele
Napsal: 12 pro 2006, 13:14
od Vojta
Zigi píše:By ses divil kolik mentalu na to zapomene

a to maj jako od léta jednu nádrž? nebo maj cisternu v garáži?
Napsal: 12 pro 2006, 13:15
od Happy
Zigi píše:
By ses divil kolik mentalu na to zapomene

jedná se především o naše milé spoluobčany z profesí, kde se zásoby nafty schraňují přes léto.

Napsal: 12 pro 2006, 13:16
od Happy
Vojta píše:a to maj jako od léta jednu nádrž? nebo maj cisternu v garáži?
B je správně.

Napsal: 12 pro 2006, 13:22
od Sršeň
No tak to je sila. Ta nafta musí vyzerať. Kúp po takom majiteľovi auto!!!
Napsal: 12 pro 2006, 13:27
od Happy
Sršeň píše:No tak to je sila. Ta nafta musí vyzerať. Kúp po takom majiteľovi auto!!!
V našich končinách je to u diesela hop nebo trop, spusta "ropáků" má stejnou látku v dieslu, traktoru, kamnech i doma ve friťáku.

Napsal: 12 pro 2006, 16:35
od Marian
Já nastartoval úplně v poho. Mám totiž v garáži stabilně 18C

. Vím že pro auto to není ono ale hlavně že su já spokopjenej