Stránka 4 z 8

Napsal: 10 čer 2006, 15:57
od Hany
Chlapáci, zeptám se, jakým způsobem je možné ty plast. prahy sundat?
Jaký je na to fígl?

Napsal: 11 čer 2006, 00:03
od pepca
8) tak plastový práh jsem nedávno měnil,nic složitého,u zadního kola nejdříve sundej ukončení práhu,je tam takový plastový nýtek,tělo,v něm malý plastový čep,jinak pod vozem jsou tyto nýty na několika místech,opět vytahat,jestli nebudeš mít nové plastové nýtky,tak jdou do těch těl nastrkat nýtky normální,taky to roztáhnou a drží,já dával asi mosazné,né hliníkové,pak jsem koupil origoš,no když vyndáš ty nýtky po celé délce,tak ten práh opatrně vycvakneš z pásků které jsou pode dveřma,hlavně nezapomen vycvaknout špuntík v předním blatníku dole,tam to drží na jednom místě, :wink: tak tedy dole nýtky,jinak je to nacvakaný k vlastnímu práhu,plus ten jeden špunt v předním blatníku.

Napsal: 11 čer 2006, 12:23
od Hany
Jak ty nýtky vytaháš, když je v tom narvaný ten kolík? Přece napřed musíš vytáhnout kolík, nýt se stáhne a může ven. A kde se ty nýtky dají sehnat, musím u origo Opel, nebo je to stejne jak u jiných aut, tak to seženu v autodílech? Díky.

Napsal: 11 čer 2006, 13:14
od AstraMan
M&R píše:Souhlasí :D To taky dávám. Doma bych nestříkal nic, to nemá cenu. S tím jsem skončil u schade. (štětková metalíza, co rok to nová, páč se dycky voloupala i s kusem kastle) Ale někde jsem tady četl, že si to někdo chce stříkat sám, a to si dovedu po jedné zimě ten výsledek představit.
:D :D

No tak můj otec jednou nastříkal nárazníky na Suzuki Swift a drží to do dnes.... Je to už 6 let a otec není žádný lakýrník.... Jen si s tím musel zřejmě pohrát a nastříkat to kvalitnější barvou a ne nějakým šmejdem 8) . Ale nebyla to žádná metalíza, ale normální barva... Metla by už opravdu chtěla nějakého pořádného lakýrníka :wink: .

Napsal: 11 čer 2006, 13:18
od Vojta
Hany píše:Jak ty nýtky vytaháš, když je v tom narvaný ten kolík? Přece napřed musíš vytáhnout kolík, nýt se stáhne a může ven. A kde se ty nýtky dají sehnat, musím u origo Opel, nebo je to stejne jak u jiných aut, tak to seženu v autodílech? Díky.
no já je v autodílech viděl za 9kč, v oplu asi 5kč

Napsal: 12 čer 2006, 15:21
od Jirka D
Vojta píše:
Hany píše:Jak ty nýtky vytaháš, když je v tom narvaný ten kolík? Přece napřed musíš vytáhnout kolík, nýt se stáhne a může ven. A kde se ty nýtky dají sehnat, musím u origo Opel, nebo je to stejne jak u jiných aut, tak to seženu v autodílech? Díky.
no já je v autodílech viděl za 9kč, v oplu asi 5kč
Ahoj v OPELU jsem je koupil 6,50Kč/kus a mototechně stojí 12 Kč to je rozdíl že? a ještě maličkost v OPELU maj 2 rozměry 1-původní a 2 o kapku větší dělaj to prý 2 výrobci Poláci a Němci.

Napsal: 12 čer 2006, 16:06
od Vojta
Jirka D píše:Ahoj v OPELU jsem je koupil 6,50Kč/kus a mototechně stojí 12 Kč to je rozdíl že? a ještě maličkost v OPELU maj 2 rozměry 1-původní a 2 o kapku větší dělaj to prý 2 výrobci Poláci a Němci.
to si tam zase ten prodejce vymyslel, sou 2 druhy už od začátku výroby, třeba zespodu prahů a na podběhy se dávaj ty větší a na tu krytku prahu u zadního kola se dává ten menší

Napsal: 13 čer 2006, 09:40
od Návštěvník
Vojta píše:
Jirka D píše:Ahoj v OPELU jsem je koupil 6,50Kč/kus a mototechně stojí 12 Kč to je rozdíl že? a ještě maličkost v OPELU maj 2 rozměry 1-původní a 2 o kapku větší dělaj to prý 2 výrobci Poláci a Němci.
to si tam zase ten prodejce vymyslel, sou 2 druhy už od začátku výroby, třeba zespodu prahů a na podběhy se dávaj ty větší a na tu krytku prahu u zadního kola se dává ten menší
to souhlasím, ale jsou 2 druhy co jdou do prahu ze spoda jedny jsou kratší a menší průměr hlavy a druhý je delší a většíprůměr hlavy a je fakt že ten větší sedí hůře, a toho prcka jcem taky kupoval.
Vojto je to fakt měl jsem je v ruce Jirka 8)

Napsal: 29 pro 2008, 06:39
od new-name
jak je to se stříklejma klikama? nepřekáží tam přidaná barva? no ani ne, ale radši se ptám :?:

šly by lišty dveří stříknout na autě? aby se proste tím lakem spojili a nebyla mezi lištama a autem škvírka ikdyž malinká?

to samí i s prahama (novýma) prvně láknout a nandat a nebo nandat a láknout? :?:

Napsal: 29 pro 2008, 08:29
od Trdlo
No kliky se na autě daj, ale vždycky je lepší stříknout to mimo a pak namontovat. Prahy si člověče ani nedovedu představit, dělat je na autě...

Napsal: 29 pro 2008, 08:33
od Honzza
U klik barva by překážet neměla alespon teda nevim o nikom komu by vadila ;) a spojovat boční lišty s autem? Asi blbost podle mě teda,nemluvě o tom že by ti to mezi mohlo začít praskat a loupat...
K těm prahům,pokud to jsou uplne nový nějáký laminatový či tak něco tak bych doporučil nasadit na auto nějakou dobu s nima jezdit aby chytli tvar a až potom sundat,nalakovat a dat zpátky ;)

Napsal: 04 led 2009, 13:33
od pepik
taky bych se chtel pustit do lakovani vsech cernych plastu ale mam problem a nez abych zakladal nove tema tak to dam sem snad to nebude hodne moc vadit :cry:
takze chtel jsem sundat prahy v manualu je to presne popsany jako otevrit dvere sundat ze spoda ty nyty ten nytek ma vsobe ten čep kterej se musi prorazit na druhou stranu ale kdyz sem to udelal tak ten čep zustal jako ve vnitr te karoserii :cry: :cry: a nak ho nemuzu dostat ven :cry: , tak nevim jeslti to delam zpravne :cry: je na to nejakej fígl?? abych nemusel kupovat novy spunty ??

Napsal: 04 led 2009, 13:38
od manli2
nad timhle bych nějak nepřemýšlel... normálně bych si koupil novou sadu těch plastovejch nejtků a hotovo... :wink: 50 koruna tě nezabije ne? 2 plzně :lol:

Napsal: 04 led 2009, 13:44
od pepik
jo ahaaa tak to sem nevedel ze je to takhle levny tak toje parada díky moc 8) 8) 8)

( myslel sem ze kdzy je to od oplu tak bude stat ta 20cku jeden spuntík )

Napsal: 04 led 2009, 13:50
od manli2
nesmíš nakupovat v oplu takovýhle blbosti ;-)