Stránka 4 z 5
Re: auto po servisu = horší stav
Napsal: 21 úno 2011, 12:57
od Defender
Tak tématu výfukových ventilů se nemůžu vůbec vyjadřovat, pro mne je rozdělanej motor vyšší dívčí, ale můžu mu poradit (jak už jsem tu někde zmiňoval) jak zjistit vadnej EGR, pokud auto pocukává po zahřátí a chová se jako by ho někdo občas chytil za nárazník. Prostě odpojit z konektoru a pokud budou příznaky pryč (vyjma tedy svítící kontrolky)tak to bude s největší pravděpodobností on

Re: auto po servisu = horší stav
Napsal: 21 úno 2011, 13:17
od denny
Re: auto po servisu = horší stav
Napsal: 21 úno 2011, 13:40
od Defender
No já tu radu myslel jako diagnostiku a ne stím pak dál v tomto stavu jezdit a Denny záslepka, ať jakého koli druhu a odkudkoli nefubguje, buď se to sále cuká, nebo se po čase rozsvítí kontrolka. Alespoň s již používaným EGRem, takže zjistit zda je to ono a až potom vyměnit

Re: auto po servisu = horší stav
Napsal: 21 úno 2011, 13:46
od HonzP
domluv se s uživatelem jerryxlol, půjčil jsem mu moji lištu, která hází vadný čtvrtý válec.
Tak nějak se z ní může stát putovní lišta
ještě zkus přeházet svíčky a VN izolátory na liště.
Re: auto po servisu = horší stav
Napsal: 21 úno 2011, 14:25
od prma
Já mám zaslepku EGR jak píše Denny už asi 50000km.Auto mi přijde plynulejší možná i trochu pružnější.Sporadicky se rozsvítí kontrolka a dá se vyblikat chyba,mám pocit 0400,ale neřeším to.
Co se týká ventilů,byla by možná zajímavá statiska na jaké palivo lidi s poruchou jezdí,zda to má vliv.Jak jsem psal výše mám 210000km prakticky pojížďky po Praze(asi tak 95% nastartování) a tankuju nejvíc Shell a zatím bez problému.
Re: auto po servisu = horší stav
Napsal: 21 úno 2011, 20:03
od Arwy
j.sida píše:jo o tom jsem taky slysel, ze by se to nemelo. Abych byl uprimnej taky to buhvi kam netocim, ale snazim se motoru neublizovat. Jaky jsou vubec idealni otacky? Tak nejak ziju v presvedceni, ze 2500. A v cem presne to motoru ublizuje a co se s tim muze stat? kdyz uz jsi to nacal:)
2500 je určite málo. Mrkni kde máš červenú rysku na tacháči. Ja jazdím po meste 50 km/h na 3-jke a aj to sa mi zdá že sú nízke otáčky. Netreba sa báť ísť do otáčok. Do kopca podradiť a do otáčok .... .
Re: auto po servisu = horší stav
Napsal: 21 úno 2011, 20:08
od j.sida
diky vsem za vycerpavajici reakce. Az to vyresim urcite sem napisu co pomohlo, at to je inspiraci pro dalsi podobne postihnute

Re: auto po servisu = horší stav
Napsal: 21 úno 2011, 20:16
od Defender
Re: auto po servisu = horší stav
Napsal: 21 úno 2011, 20:33
od jaraK
poruším tvoji prospu. Nák začínám nabývat dojmu že tahle fáže u astry G ani nejde.
Re: auto po servisu = horší stav
Napsal: 21 úno 2011, 20:42
od Defender
A kterou myslíš, to vyřešení problémů (to byla jen taková řečnícká, vždyť každej chlap má rád skládačky

) a nebo to litování (tak to bys mne namích

)
Re: auto po servisu = horší stav
Napsal: 21 úno 2011, 20:43
od manli2
tohle auto bud miluješ nebo nenávidíš... a nebo s nim jezdíš

Re: auto po servisu = horší stav
Napsal: 21 úno 2011, 20:53
od jaraK
no jako že mám naskákáno 155tis udělal sem repas motoru opravil popelník víko nádže a pár drobnoszí. ještě mě čeká diagn. proč svítí pytel a dneska se vykurvila napínací kladka drážkáče což sem zjistil že není opravdu levný.Takže je my docela do breku. a to nemluvě o čištění EGR a oleji v převodovce. Takže se začínám přiklánět k nenávisti.
Re: auto po servisu = horší stav
Napsal: 21 úno 2011, 21:35
od prma
Já zastávám teorii,že auto je na ježdění a tak ho taky používám."věrnej sluha a lajdák pán".Ale při technických problémech to prostě člověku nedá

Re: auto po servisu = horší stav
Napsal: 21 úno 2011, 21:38
od jaraK
To nesmíš být takovvej vůl jako já že to každej týden umývám a opravím každou prkotinu.
Re: auto po servisu = horší stav
Napsal: 21 úno 2011, 21:49
od prma
Každý dobrý skutek musí být po zásluze potrestán
