Stránka 4 z 4

Napsal: 18 pro 2006, 15:46
od raadyjo
Princ William píše:vo cas mi nejde. jak je to stou klapkou je tam pod ni naky tesneni. pokud ne tak ji sundam vcelou aspon se dostanu i na to poptrubi dal
Přesně ti neřeknu, ale kov na kov tam asi nejde.

Napsal: 18 pro 2006, 16:25
od Princ William
jen se ptam videl jsem ze tu nekdo nafotil sundanou klapku tak se mozna odpovedi dockam. no asi se na to vrhnu pres vikend. preci jen uz to nechcipa ale stale se nekdy houpou ty otacky :!:

Napsal: 18 pro 2006, 18:22
od Skindr
Princ William píše:co rikate je lepsi tu klapku celou sundat (jako je to na tej druhej fotce) nebo to mam vycistit na aute.
Já to testnul jen tak.Vzal jsem vlhkou hadru a že se jen na to mrknu.Trochu jsem to otřel hadrou,jen co se dalo bez benzínu.A kupodivu zabralo i to.Otáčky drží jak přibité.Naprosto skvělé.Na to,že mi to zdechalo skoro na každé křižovatce.

Napsal: 18 pro 2006, 18:23
od raadyjo
Princ William píše:jen se ptam videl jsem ze tu nekdo nafotil sundanou klapku tak se mozna odpovedi dockam. no asi se na to vrhnu pres vikend. preci jen uz to nechcipa ale stale se nekdy houpou ty otacky :!:
Ten někdo jsem byl já, ale to bylo jen ilustrační foto, já to nesundával 8)

Napsal: 18 pro 2006, 18:30
od nemo
Na čistenie klapky existuje sprej. :D

Napsal: 21 pro 2006, 11:55
od Doktor Br.
Pozor toto čištění klapek pomáhá jen na motorech kde je volnoběh řízen klapkou takže u Astry jen X18XE1 hlavně a pak Z12XE. ,14XE ,16XE ,18XE ,16SE To bohužel pro nas co máme X14XE a 16XE není ,máme to těžší. :cry:

Napsal: 02 led 2007, 12:39
od Princ William
pop vycisteni klapky technickym benzinem jsou otacky OK

Napsal: 22 úno 2007, 11:44
od Saša
Doktor Br. píše:Pozor toto čištění klapek pomáhá jen na motorech kde je volnoběh řízen klapkou takže u Astry jen X18XE1 hlavně a pak Z12XE. ,14XE ,16XE ,18XE ,16SE To bohužel pro nas co máme X14XE a 16XE není ,máme to těžší. :cry:

Aco tak motor x16szr ?

Napsal: 22 úno 2007, 17:27
od HonzaL
STAN.CHAD píše:
Doktor Br. píše:Pozor toto čištění klapek pomáhá jen na motorech kde je volnoběh řízen klapkou takže u Astry jen X18XE1 hlavně a pak Z12XE. ,14XE ,16XE ,18XE ,16SE To bohužel pro nas co máme X14XE a 16XE není ,máme to těžší. :cry:

Aco tak motor x16szr ?
U tohoto motoru je klapka čištěna za chodu motoru nepřetržitě vstřikovaným benzínem.

podobny problem

Napsal: 31 bře 2007, 12:38
od Schumak
Tak ja mam taky dotaz, vcera jsem jel na jizni moravu a v odrach mi zhasnul za jizdy motor, predbyhalo tomu poskubavani kdyz jsem sundal nohu z plynu, jinak kdyz jsem pridaval tak jelo v pohode, pred odrama se rozsvitila kontrolka elektroniky motoru a jak jsem vjel do oder ze zastavim a nastartuju znovu tak jak jsem brzdil a vyslapl spojku tak motor zhasl. Zapalovaci listu mam novou cca 3 mesice, kdyz jsem zkousel znovu nastartovat tak to tocilo, ale bez pridani plynu to nenaskocilo.Az kdyz jsem pri toceni klickem seslapl plyn tak to naskocilo,ale po zarazeni neutralu a vyslapnuti plynu motor zdechl. Tak jsem otevrel kapotu a koukl jestli mam vsechny kapaliny doplnene a ejhle nebyl olej, uplne sucho... :arrow: z toho plyne ze mam asi v haji kontrolku mazani, protoze mi ani jednou nesvitila,nastesti byla kousek benzinka tak jsem koupil olej a dolil do plna, odpojil jsem baterku jestli se neresetne pocitac, a nastartoval kontrolka motoru svitila porad, ale aspon tam byl uz olej, tak jsem to otcil zpatky do Ostravy a asi po 30 km, kontrolka zhasla a i otacky uz to drzelo a nezhasinalo to. A i starty jsou uz v pohode, myslite ze to bylo jen tim olejem?

Napsal: 30 bře 2008, 19:52
od Jiříček
Kluci, kdo už čistil vzduchovou klapku u elektronického plynu dejte vědět zkušenosti. Dík