Stránka 4 z 5
Re: Kontrolka motoru
Napsal: 19 lis 2010, 08:05
od kotek
Jinak já jezdím jen s třema funkčníma žhavičkama již 6 let. jedna je tak zapečena, že nejde ven. Už se o to pokoušelo několik motoráren a varianta hlava dolů se mi nezamlouvala. Vím , že existuje nějaká firma, co je na to specializovaná, a umí to díky spešl zařízení i z venku, ale říkám si, že když jsem to vydržel tak dlouho, tak to už dojezdím s tímhle zádrhelkem. No a kontrolka se na začátku rozsvítí a po zahřátí - cca 300 m ( v zimě) zhasne. No a při teplotě pod -12oC nenastartuji. Tak asi tak.
Re: Kontrolka motoru
Napsal: 19 lis 2010, 23:59
od Fritol
no co

ja mam motor X20DTL a kdyz sem chtěl vyměnit svíčku tak jsem zjistil že uz je utrhla hned pod šeštihranem na klič. a držela jen za jadro tak sem jadro utrh a vzal vrtak 8 , 8,2 a 8,3 a 4 hodiny sem si hral odvrtal sem svíčku aby byla jen šlupička co je na zavitu pak sem nastartoval prošlap a svíčka vylétla ven.. tak sem vyštouchal zbytky šlupky ze zavitu opravil zavit a nova svíčka je tam

ale abych pravdu řek je na to třeba opatrnost kdyz se to děla bez vodítek aby se nepokurvil zavit jinak je to vřiti

..
Re: Kontrolka motoru
Napsal: 21 lis 2010, 17:55
od R0bin
Fritol píše:no co

ja mam motor X20DTL a kdyz sem chtěl vyměnit svíčku tak jsem zjistil že uz je utrhla hned pod šeštihranem na klič. a držela jen za jadro tak sem jadro utrh a vzal vrtak 8 , 8,2 a 8,3 a 4 hodiny sem si hral odvrtal sem svíčku aby byla jen šlupička co je na zavitu pak sem nastartoval prošlap a svíčka vylétla ven.. tak sem vyštouchal zbytky šlupky ze zavitu opravil zavit a nova svíčka je tam

ale abych pravdu řek je na to třeba opatrnost kdyz se to děla bez vodítek aby se nepokurvil zavit jinak je to vřiti

..
to samé se mi taky teď stalo na zafiře...

je to tam tak blbě umístěný ,že se k tomu s vrtačkou nejde dostat..nevíte jak to mám vytáhnout??

Re: Kontrolka motoru
Napsal: 21 lis 2010, 19:19
od Mike.S
na tohle jsou speciální vytahováky a celá ta sada je dost drahá, zeptej se dennyho, ten ji má, nejspíš budeš muset k někomu, kdo tohle umí vyřešit
Re: Kontrolka motoru
Napsal: 21 lis 2010, 21:03
od denny
Sadu na to mám.Cena se pohybuje cca 1500,-za demont 1ks svíčky pro členy fora.Běžný klient platí 2000,-.Při větším počtu odvrtávaných svíček se cena snižuje dohodou na místě.
Za 1000,-lze vyřešit i ztrhnutý závit v hlavě./Běžný klient1500/.
Re: Kontrolka motoru
Napsal: 21 lis 2010, 21:49
od R0bin
Re: Kontrolka motoru
Napsal: 21 lis 2010, 21:53
od mirda2908
Re: Kontrolka motoru
Napsal: 21 lis 2010, 21:58
od R0bin
stane se..

asi to je připečené... bude to hrůza s tama dostat..

Re: Kontrolka motoru
Napsal: 21 lis 2010, 23:05
od denny
Nevím jakým jakobyvrtákem jsi to zkoušel,ale těmy nástroji,co mám ,to jde.Dokonce to současně odfrézuje i wolframovou elektrodu.
Re: Kontrolka motoru
Napsal: 21 lis 2010, 23:24
od Fritol
kurnik to vědět tak se stím u tebe stavím denny

ja se stou svojí hral 4 hodiny

a to sem měl jenom vrtačku a 3 vrtaky

Re: Kontrolka motoru
Napsal: 21 lis 2010, 23:27
od Mike.S
denny píše:Nevím jakým jakobyvrtákem jsi to zkoušel,ale těmy nástroji,co mám ,to jde.Dokonce to současně odfrézuje i wolframovou elektrodu.
řekl bych, že má na mysli klasický vytahovák, kónický vrták s opačným závitem
Re: Kontrolka motoru
Napsal: 22 lis 2010, 19:14
od R0bin
Mike.S píše:denny píše:Nevím jakým jakobyvrtákem jsi to zkoušel,ale těmy nástroji,co mám ,to jde.Dokonce to současně odfrézuje i wolframovou elektrodu.
řekl bych, že má na mysli klasický vytahovák, kónický vrták s opačným závitem
jo jo to jsem měl na mysli

Re: Kontrolka motoru
Napsal: 23 lis 2010, 22:21
od denny
No,tak to sis pěkně zavařil

.
Ten zalomený vytahovák je patalie.
Na tento druh práce je to zcela nevhodné nářadí
Teď je asi jediná oprava metodou vyjiskření a to asi bude pro tebe smrtelná částka.
Hlava dolů,všechny kovové části z ní ven a tradá na vyjiskřovačku za krásných melouchářských 5000,protože ofiko to nezaplatíš.
http://www.pichler-werkzeug.com/images/ ... pdf#search
Toto je to správné nářadí.List B12,sada 604 17 40.

Re: Kontrolka motoru
Napsal: 25 lis 2010, 21:53
od R0bin
ja zkusím jezdit na 3 žhaviče a ten zalomený tam nechám a popřípadě , že to bude na hovn* tak to rozeberu a vyvrtám...a chci se zeptat když tu jednu "fajku" žhaviče nemám kam zapojit co s ní mám dělat? nechat jí tak volně a jenon obalit třeba páskou?a kontrolka elektroniky motoru bude svítí pořád kdyý ta fajka nebude zapojená?
Re: Kontrolka motoru
Napsal: 25 lis 2010, 21:58
od denny
Můžeš ji jen oizolovat a nechat viset.Kontrolka ti bude svítit pouze po startu cca do 2 minut,pak zhasne.
Rád bych alespoň viděl vrták,který umí odvrtat povolovací závitník nebo i normální závitník.
To jsem fakt ještě ani neviděl
