Stránka 4 z 5

Re: Kontrolka motoru

Napsal: 19 lis 2010, 08:05
od kotek
Jinak já jezdím jen s třema funkčníma žhavičkama již 6 let. jedna je tak zapečena, že nejde ven. Už se o to pokoušelo několik motoráren a varianta hlava dolů se mi nezamlouvala. Vím , že existuje nějaká firma, co je na to specializovaná, a umí to díky spešl zařízení i z venku, ale říkám si, že když jsem to vydržel tak dlouho, tak to už dojezdím s tímhle zádrhelkem. No a kontrolka se na začátku rozsvítí a po zahřátí - cca 300 m ( v zimě) zhasne. No a při teplotě pod -12oC nenastartuji. Tak asi tak.

Re: Kontrolka motoru

Napsal: 19 lis 2010, 23:59
od Fritol
no co :) ja mam motor X20DTL a kdyz sem chtěl vyměnit svíčku tak jsem zjistil že uz je utrhla hned pod šeštihranem na klič. a držela jen za jadro tak sem jadro utrh a vzal vrtak 8 , 8,2 a 8,3 a 4 hodiny sem si hral odvrtal sem svíčku aby byla jen šlupička co je na zavitu pak sem nastartoval prošlap a svíčka vylétla ven.. tak sem vyštouchal zbytky šlupky ze zavitu opravil zavit a nova svíčka je tam :) ale abych pravdu řek je na to třeba opatrnost kdyz se to děla bez vodítek aby se nepokurvil zavit jinak je to vřiti :)..

Re: Kontrolka motoru

Napsal: 21 lis 2010, 17:55
od R0bin
Fritol píše:no co :) ja mam motor X20DTL a kdyz sem chtěl vyměnit svíčku tak jsem zjistil že uz je utrhla hned pod šeštihranem na klič. a držela jen za jadro tak sem jadro utrh a vzal vrtak 8 , 8,2 a 8,3 a 4 hodiny sem si hral odvrtal sem svíčku aby byla jen šlupička co je na zavitu pak sem nastartoval prošlap a svíčka vylétla ven.. tak sem vyštouchal zbytky šlupky ze zavitu opravil zavit a nova svíčka je tam :) ale abych pravdu řek je na to třeba opatrnost kdyz se to děla bez vodítek aby se nepokurvil zavit jinak je to vřiti :)..
to samé se mi taky teď stalo na zafiře... :cry: :cry: je to tam tak blbě umístěný ,že se k tomu s vrtačkou nejde dostat..nevíte jak to mám vytáhnout?? :( :( :(

Re: Kontrolka motoru

Napsal: 21 lis 2010, 19:19
od Mike.S
na tohle jsou speciální vytahováky a celá ta sada je dost drahá, zeptej se dennyho, ten ji má, nejspíš budeš muset k někomu, kdo tohle umí vyřešit

Re: Kontrolka motoru

Napsal: 21 lis 2010, 21:03
od denny
Sadu na to mám.Cena se pohybuje cca 1500,-za demont 1ks svíčky pro členy fora.Běžný klient platí 2000,-.Při větším počtu odvrtávaných svíček se cena snižuje dohodou na místě.
Za 1000,-lze vyřešit i ztrhnutý závit v hlavě./Běžný klient1500/.

Re: Kontrolka motoru

Napsal: 21 lis 2010, 21:49
od R0bin
jo mněl jsem jako by ten "vrták" na to vytahování ale ten jsem tam taky zalomil :( :( takže je to v prde*i taky...jediná možnost co mně napadá vyhodit motor a odvrtat... :cry: :cry:

Re: Kontrolka motoru

Napsal: 21 lis 2010, 21:53
od mirda2908
nojo opravar ten se pozna hned :lol: :lol: :lol:

Re: Kontrolka motoru

Napsal: 21 lis 2010, 21:58
od R0bin
mirda2908 píše:nojo opravar ten se pozna hned :lol: :lol: :lol:
stane se.. :| asi to je připečené... bude to hrůza s tama dostat.. :(

Re: Kontrolka motoru

Napsal: 21 lis 2010, 23:05
od denny
Nevím jakým jakobyvrtákem jsi to zkoušel,ale těmy nástroji,co mám ,to jde.Dokonce to současně odfrézuje i wolframovou elektrodu.

Re: Kontrolka motoru

Napsal: 21 lis 2010, 23:24
od Fritol
kurnik to vědět tak se stím u tebe stavím denny :D ja se stou svojí hral 4 hodiny :) a to sem měl jenom vrtačku a 3 vrtaky :)

Re: Kontrolka motoru

Napsal: 21 lis 2010, 23:27
od Mike.S
denny píše:Nevím jakým jakobyvrtákem jsi to zkoušel,ale těmy nástroji,co mám ,to jde.Dokonce to současně odfrézuje i wolframovou elektrodu.
řekl bych, že má na mysli klasický vytahovák, kónický vrták s opačným závitem

Re: Kontrolka motoru

Napsal: 22 lis 2010, 19:14
od R0bin
Mike.S píše:
denny píše:Nevím jakým jakobyvrtákem jsi to zkoušel,ale těmy nástroji,co mám ,to jde.Dokonce to současně odfrézuje i wolframovou elektrodu.
řekl bych, že má na mysli klasický vytahovák, kónický vrták s opačným závitem
jo jo to jsem měl na mysli 8)

Re: Kontrolka motoru

Napsal: 23 lis 2010, 22:21
od denny
No,tak to sis pěkně zavařil :shock: .
Ten zalomený vytahovák je patalie. :(
Na tento druh práce je to zcela nevhodné nářadí :o
Teď je asi jediná oprava metodou vyjiskření a to asi bude pro tebe smrtelná částka.
Hlava dolů,všechny kovové části z ní ven a tradá na vyjiskřovačku za krásných melouchářských 5000,protože ofiko to nezaplatíš.

http://www.pichler-werkzeug.com/images/ ... pdf#search
Toto je to správné nářadí.List B12,sada 604 17 40. 8)

Re: Kontrolka motoru

Napsal: 25 lis 2010, 21:53
od R0bin
ja zkusím jezdit na 3 žhaviče a ten zalomený tam nechám a popřípadě , že to bude na hovn* tak to rozeberu a vyvrtám...a chci se zeptat když tu jednu "fajku" žhaviče nemám kam zapojit co s ní mám dělat? nechat jí tak volně a jenon obalit třeba páskou?a kontrolka elektroniky motoru bude svítí pořád kdyý ta fajka nebude zapojená?

Re: Kontrolka motoru

Napsal: 25 lis 2010, 21:58
od denny
Můžeš ji jen oizolovat a nechat viset.Kontrolka ti bude svítit pouze po startu cca do 2 minut,pak zhasne.
Rád bych alespoň viděl vrták,který umí odvrtat povolovací závitník nebo i normální závitník. :(
To jsem fakt ještě ani neviděl :(