Stránka 4 z 4

Napsal: 16 bře 2006, 12:01
od Luky
klubo píše:
Luky píše:
klubo píše: to teda čumim jak umim, jednička se řadí přece když stojíš a ne když jedeš!? chtěl bych vidět auto u kterýho bys v 10km/h zařadil v pohodě jedničku
No ja teda nevim, ale asi nejezdis moc casto odpoledne po magistrale. To by si chudak dvojka, a hlavne spojka, vytrpela. I kdyz ten tvuj dyzlak by to zkous.
Kazdopadne 10 km/h a radit jedna neni problem, teda s meziplynem...
to sou zázraky na tom světě...je pravda že u dieslu je 1 pouze na rozjezd, jak už se aspoň trochu hejbeš tak za dvě, benzín by fakt asi chcíp :wink: jinak si představte že mam asi něco s ruční brzdou bo když jedu 90 a zatáhnu jí tak ne a ne zastavit...mrcha
:lol:
To vis, nad 89km/h je potreba pomoct rucce jeste podrazkou levy boty vystrceny ze dveri.
Ovsem Schade mela lepsi implementaci, stacilo vyhodit koberecek a nohy jsi mel na silnici, ani dvere si otevirat nemusel :)

Napsal: 16 bře 2006, 12:45
od Princ William
Luky píše:No ja teda nevim, ale asi nejezdis moc casto odpoledne po magistrale. To by si chudak dvojka, a hlavne spojka, vytrpela. I kdyz ten tvuj dyzlak by to zkous.
Kazdopadne 10 km/h a radit jedna neni problem, teda s meziplynem...
tak zase kdyz mam 1.8 tak ten rozjezd na 2 je jinej nez s 1.4. :lol:

Napsal: 16 bře 2006, 12:51
od Luky
jarda píše:
Luky píše:No ja teda nevim, ale asi nejezdis moc casto odpoledne po magistrale. To by si chudak dvojka, a hlavne spojka, vytrpela. I kdyz ten tvuj dyzlak by to zkous.
Kazdopadne 10 km/h a radit jedna neni problem, teda s meziplynem...
tak zase kdyz mam 1.8 tak ten rozjezd na 2 je jinej nez s 1.4. :lol:
To bez debat. Me by chudinka skakala jak koza...

4Yanek: koukam, ze propagujes tyhle stranky i na astranation.com, to je supr, jen do toho :P

Napsal: 17 bře 2006, 12:14
od TOMHAJ
ja myslim,ze vymenit jen ty plastovy klouby stejne nestaci...a hlavne,kde vzit jen toto,na vrakaci bych to nekupoval

Napsal: 26 bře 2006, 14:17
od Marcel
to čo tu píšete je zaujímave lebo ja mám najazdených cca3000km a pri ozaj malej rýchlosti (5km/h) tam dám jedničku kedy kolvek aj pri -15 stupňoch
= stuhnutý prevodový olej a to naozaj niesom násilnik (som stolár a tý majú ozaj v rukách cit) a podobne je to aj so spiatočkov .
.prevody... bol to jeden s dôvodov prečo Opel .
-u daewoo šepot smetí tie synchrony.

luky:tú dvoječku riešim tak že ju pridržím pri rozbehu a je to o.k.

p.s. špičková prevodovka bol predtým môj sen tak som si ju vysnil :D

Napsal: 26 bře 2006, 15:56
od Marky
Tak budu mit na astre zpatecku dozadu, klubo pise, ze je mene presna, mate s tim nekdo zkusenosti? Jel jsem s tim a razeni mi pripadlo opravdu jine nez v 1,7 (testoval jsem obe dve po sobe). Bohuzel jsem s tim jel jen relativne kratce, takze si to nemohu moc vybavit. Jinak auto neni dovoz D, ale koupeno v CZ. Nejvetsi sok byl, kdyz jsem potreboval rychle couvnout a zpatecka nebyla tam kde jsem ji hledal. Skoda to razeni zpatecky do predu je super.

Napsal: 26 bře 2006, 16:05
od Vojta
Marky píše:Tak budu mit na astre zpatecku dozadu, klubo pise, ze je mene presna, mate s tim nekdo zkusenosti? Jel jsem s tim a razeni mi pripadlo opravdu jine nez v 1,7 (testoval jsem obe dve po sobe). Bohuzel jsem s tim jel jen relativne kratce, takze si to nemohu moc vybavit. Jinak auto neni dovoz D, ale koupeno v CZ. Nejvetsi sok byl, kdyz jsem potreboval rychle couvnout a zpatecka nebyla tam kde jsem ji hledal. Skoda to razeni zpatecky do predu je super.
jde o zvyk, to řazení dozadu mi přijde takový měkčí ale míň přesný....ale zatim sem s tim jel jenom v jednom autě tak nevim jestli to tak je vždy...

Napsal: 16 kvě 2006, 09:08
od palo
Neskusali ste niekto tie plasty radenia pod pakou trochu pomastit. Hlavne 1 a 2 vrzdgaju ako stara ...

Napsal: 16 kvě 2006, 09:38
od pepek
K tomu radeniu dopredu a dozadu: Spiatocka "dozadu" je u radenia lankovodom. Vidiet to, ked zlozite manzetu radiacej páky. O tych som sa dozvedel, ze su menej presne a narocnejsie na udrzku (ked sa nieco porucha, meni sa vsetko). Ze vraj boli u starsich modelov.
Spiatocka "dopredu" je radenie tycami. Preto je to asi aj ide tak tahsie a hlavne sa daju lepsie opravovat.

Co sa tyka toho klbu, dal som to do servisu jednemu chlapikovi. Tomu sa to podarilo nejak rozobrat a vymedzit ten klb.
To radenie teraz je asi tak 1000x lepsie ako to predchadzajuce sturanie sa v "srackach"
Inak ten klb sa ma obcas premazat nejakou specialnou vazelinou aby sa puzdro klbu nedralo. Kedze som ju nezohnal, aj obycajna vazelina je OK, treba to ale mazat castejsie.

P.

Napsal: 16 kvě 2006, 10:38
od Marky
pepek píše:Spiatocka "dozadu" vraj boli u starsich modelov.P.
To si nejsem docela jisty ja mam rok 2003 a v novych sluzebnich Vectrach (diesel) mame take zpatecku dozadu. Jinak kazdopadne razeni dopredu se mi zamlouvalo vic, ale kdyz tam neni tak co mohu delat.