Stránka 4 z 34

Re: Diagnostika OP-COM

Napsal: 21 bře 2010, 21:19
od HerryCZ
Na tempomat potrebujes vzdy spojkovy spinac.

Re: Diagnostika OP-COM

Napsal: 21 bře 2010, 21:59
od Trdlo
Langdon: Herry má pravdu. :wink:

Re: Diagnostika OP-COM

Napsal: 21 bře 2010, 22:01
od HerryCZ
Jak by asik jinak vedel, ze ma vypnout kdyz preradis. By ti vylitly otacky az k omezovaci.

Re: Diagnostika OP-COM

Napsal: 21 bře 2010, 22:25
od langdon2
CHlapi, ale to som sa nepytal.....Mne je jasne, ze tam musi byt. Sak aj ja som si ho tam dorabal....Ja len ze ci je mozne, ze by tam od vyroby pri motore Z17DT nebol???
V LIVE datach by som to kde nasiel?

Re: Diagnostika OP-COM

Napsal: 22 bře 2010, 21:22
od Trdlo
Ano je to možné. Dával se jen k aut. převodovce.
Ale na live špatně koukáš, je tam, jen bude hlášen jako inactive. ;)

Re: Diagnostika OP-COM

Napsal: 22 bře 2010, 22:03
od Arwy
Trdlo: spojkový spínač sa dával len k automatickej prevodovke? Skôr k manuálnej, nie? A to povolenie palubného PC máš osobne odskúšané?

Langdon2: tempomat sa bude musieť zrejme povoliť aj v RJ motora a skús mrknúť aj do ICP (budíky) či aj tam sa nedá aktivovať kvôli funkčnosti kontrolky tempomatu. Na CANbuse som to ešte nerobil, tento týždeň by som mal mať jednu Vectru C, tak potom napíšem ako na to, ak sa mi to podarí rozbehať.
Na Astra H fóre máš tabuľku s jednotlivými typmi denného svietenia, tak si to nájdi.

Osobná skúsenosť s párovaním RJ a imobilizéru je kladná, všetko prebehlo bez problémov.

Raz sa mi stalo, že mi pri prechádzaní menu imobilizéru nejako rozhodilo komunikáciu medzi imo a RJ motora, auto nešlo naštartovať a OP COM odmietal nadviazať komunikáciu s RJ motora a imo. Po odpojení a opätovnom zapojení baterky sa problém odstránil.

V čínskom OP COMe tiež možné aktualizovať firmvér, osobne viem o kábloch ktoré začínali na 1.12 a teraz idú bez problémov na 1.39.

Verzia OP COM 090821d ide aj na windows 7 a na H Astre 2007 sa dalo programovať dené svietenie a išla spustiť aj regenerácia filtra pevných častíc.

Tu: http://opcomforum.yolasite.com/guides-and-info.php máte nejaké návody v angličtine.

Re: Diagnostika OP-COM

Napsal: 22 bře 2010, 22:10
od langdon2
Ja si myslim, ze skorej tam ten spojkovy spinac nebude...Sak uvidme, ked bude cas sa nato pozret....

na tom Astra H fore to mrknem.

Re: Diagnostika OP-COM

Napsal: 22 bře 2010, 22:13
od Arwy
Diesle veľmi nesledujem, ale myslím si že na 99% spojkový spínač má. Ten sa inštaluje do dieslov kvôli emisným limitom (úprava chodu motora pri voľnobehu).

Inak ja mám spojkový spínač dorábaný a v live datach mi ho ukazuje stále ako neaktívny aj napriek tomu že RJ pri zapnutom tempomate na jeho rozopnutie reaguje vypnutím tempomatu.

Re: Diagnostika OP-COM

Napsal: 22 bře 2010, 22:17
od langdon2
Hmm, no tak potom uz neviem, preco mu to neslo..Bo som to v CIME povolil, a este aj niekde inde to bolo treba povolit, a aj tam som to povolil....
Viete mi niekto povedat, kde sa preklikam na LIVE data aby som skontroloval ten spojkovy spinac?

Re: Diagnostika OP-COM

Napsal: 22 bře 2010, 22:33
od Trdlo
Arwy: u dieslu vždy, u benzínu pokud není z výroby tempomat jen s automatem.
Pal. pc nemám fyzicky odzkoušen, ale mám tam tu možnost. Tenhle týden mi má přijet Zafa, budu testovat na ní. Ale nečekám tam nějaký problém. (No a když vznikne, mám v záloze origo Tech2)
Jinak předpokládám, že v RJ už ho povoloval.

Edit: Kura langdon, blbě čtu, nevšiml jsem si že jde o CDTi, tam ten spojkovej bude. I když není nic jednoduššího, aby jsi se ohnul a podíval. :D

Re: Diagnostika OP-COM

Napsal: 22 bře 2010, 22:55
od RomanK
Trdlo píše:Cimm je něco jako eeprom. Prostě naprogamovaná paměť. ;)

Km se ukládají se do cimmu na motoru a jedinej způsob jak ho přepsat je ho vyndat, přeprogramovat mimo na stole a vrátit zpět, což se nikomu nevyplatí dělat.
No o klimě nevím, že by nechodila, ale vím že pak stále vyskakuje chyba v komunikaci na budíky. ;)
Jen to uvedu na pravou míru. Km jsou v jednotce motoru (ECM) a v tachometru (IPC). Většinou je z jednotky motoru nesmažou. CIM je jednotka sloupku řízení (o stavu km neví a nepočítá je). Jednotka má na starosti komunikaci mezi jednotkami na sběrnici, imobilizer, ovládání blikačů a stěračů...
langdon2 píše:Tak som dneska programoval Tempomat na Zafiru B r.v. 2006 Z19DT
V CIM som to nasiel,Cruise Control dal som na ENABLED, packu som nasiel v LIVE datach, ta funguje...Len k spinacom som sa nejako nevedel prepatrat...
Je mozne, ze ten tempomat nejde kvoli tomu, ze neni obsiahnuty spojkovy spinac???
U Astry H a Zafiry B musíš tempomat naprogramovat v CIMu, ECM a IPC. Pak teprve pojede. Jinak spojkový spínač mají všechny diesely s manuálním řazením.

Re: Diagnostika OP-COM

Napsal: 22 bře 2010, 23:11
od scarfacesk
prehovoril zasveteny :D
teraz dam OT
nema nahodou dakto integrovany obvod do VDO budikou ? nestastnou nahodou my shorel ked som menil podsvietenie uz davno a potrebujem ho vymenit aby som mohol menit servisne intervali a pod

Re: Diagnostika OP-COM

Napsal: 23 bře 2010, 06:20
od langdon2
RomanK, Trdlo, dakujem....Vidim ze sa pani rozumeju. 8)

Scarfacesk odfot tu cast, co by si potreboval...mam doma jedny stare VDO budiky na diely. POsli mi potom SS, nech tu neni OT.

Re: Diagnostika OP-COM

Napsal: 23 bře 2010, 07:57
od Trdlo
Dík Romčo. 8)

Re: Diagnostika OP-COM

Napsal: 24 bře 2010, 22:20
od oplista
Čau lidi,tuhle jsem viděl na internetu Op-Com za 1500 kč.Byl kompletně s DVD i s další příslušenstvím.Tak mi nějak nejde do hlavy proč stoji někde 1500 a v obchodech kde se na to specializujou tak stojí 20000 kč.To je nějaká ošizená verze?Nebo jak to je?Díky za odpověď.