Stránka 4 z 7
Napsal: 01 srp 2006, 12:16
od Franta
Pro Vaši informaci, co se týče bavlněného fitru, tak lze pořídit i s čistící sadou za 2100kč. Vzhledem k tomu, že ušetří 0,2-0,3l/100km, tak je to zhruba řekněme 8kč na 100km na 10000km je to 800kč a na 30000km je to ušetřených 2400kč. takže od nějakých 27000km už šetříte.
Další věcí je, že ten papírový filtr tam 60000km nechá jen neználek a potom se divý, že mu to chlastá 7 a víc litrů na 100km navíc si zasírá váhu vzduchu a to všechno za ní. Pokud papír tak maximálně 10000km-15000km a musí ven. Takže do 10000km je to 6x výměna papíru, slušný od manna stojí 350kč někde i víc. Takže to je 1900kč.
Teď mi teda řekněte co je výhodnější. Jo a motor s bavlnou je o malilinko živější.
Franta
Napsal: 01 srp 2006, 12:21
od Vojta
Franta píše:Pro Vaši informaci, co se týče bavlněného fitru, tak lze pořídit i s čistící sadou za 2100kč. Vzhledem k tomu, že ušetří 0,2-0,3l/100km, tak je to zhruba řekněme 8kč na 100km na 10000km je to 800kč a na 30000km je to ušetřených 2400kč. takže od nějakých 27000km už šetříte.
Další věcí je, že ten papírový filtr tam 60000km nechá jen neználek a potom se divý, že mu to chlastá 7 a víc litrů na 100km navíc si zasírá váhu vzduchu a to všechno za ní. Pokud papír tak maximálně 10000km-15000km a musí ven. Takže do 10000km je to 6x výměna papíru, slušný od manna stojí 350kč někde i víc. Takže to je 1900kč.
Teď mi teda řekněte co je výhodnější. Jo a motor s bavlnou je o malilinko živější.
Franta
úspora paliva je absolutní nesmysl zároveň jako živější motor - obojí je placebo, výměna vzduch filtru (podle opla) u benzínu na 60tis u dieslu 30tis, já měnim po 20tis, váhu vzduchu maj v astrách jenom diesly a tam je olejem napuštěnej filtr vražda váhy, originál filtr pro opla vyrábí filtron a ten stojí v autokelly 260 korun
jinak měnit filtr po 10 tis je trochu přecitlivělost...
Napsal: 02 srp 2006, 07:58
od Franta
Možná, že většina lidí nerozezná rozdíl mezi 5,5 a 5.8 nebo 6 a 6,2, ale to je jejich problém a ne žádný placebo. Mám to exaktně odzkoušený na vícero typech aut. O tom větším výkonu jsem psal, že malinko. Váhy vzduchu má většina aut jestli opel v benzínu to přesně nevím, ale dráty k nějakému snímači tam má.
Franta
Napsal: 03 srp 2006, 02:07
od wlcak
Greeny nemají takovou životnost. Ale K&N mají životnost 1 600 000 km.
http://www.riegger.cz/filtry.php?menu=filtry
Napsal: 03 srp 2006, 09:45
od Luky
Slusny, to je zivotnost nekolika Aster.
Napsal: 11 srp 2006, 11:14
od wlcak
Luky píše:Slusny, to je zivotnost nekolika Aster.
No ale Bůh ví jestli to tak bude..

Napsal: 11 srp 2006, 11:43
od Luky
To nevis nikdy... Chce to mit kliku.
Napsal: 11 srp 2006, 11:45
od Vojta
Luky píše:To nevis nikdy... Chce to mit kliku.
nebo asopň trochu rozumu

Napsal: 11 srp 2006, 22:00
od milosh
Zigi píše:Luky píše:To nevis nikdy... Chce to mit kliku.
Filtr vydrzi,ale vlozka ne

proc myslis bobe? ja mel v nexii sport. vlozku 50t km nez sem auto prodal a vydrzela

filtr
Napsal: 03 zář 2006, 19:34
od sabelt
Hoj chlapi, máme astru 1,6 16V 100ps ... no a kdyz sem zasel za známýmn a řekl sem mu ze bych chtel zvednout výkon že koupím filtr vejfuk a sportovní rezonátor, tak se mi vysmál

Z toho plyne, že namontováním vzduchového filtru (otevřeného sání) výkon nezvednete. Určite to neni cejtit na sešlápnutí pedálu! Ja ho tam i tak namontoval bo sem chtel zvuk, no a nakonec výkon poznat samozrejme nebyl, ale zvuk to melo peknej. Takže, když chcete zvedat výkon, mnusíte do motoru, dovnitř, jak mi známej řekl. Známý dělá asi 35 let s auty. Tak co myslite má pravdu ? já osobne budu přemejšlet spíš na turbokitu jak na filtru. Ale to je na vás ... cao Michal. (necu delat chytrýho, jen sem se chtel podelit o zkusenost)

Napsal: 04 zář 2006, 13:59
od sabelt
4zigi
mas pravdu, ale hodne se tu mluví o zvýšení výkonu filtrem

tak sem reagoval

Napsal: 02 říj 2006, 15:41
od Cidla
Tak jsem zkusil ze svého vytuněného Kadettka(bohužel sem mu ještě nenašel ženicha

) přendat sportovní filtr do mé astřičky a musím konstatovat, že na výkonu jsem to nepoznal jen zvuk byl excelentní

...ale abych ho dosáhl musel jsem ji mršce pořádně šlápnout na krček

...takže tam bych co by na spotřebě ušetřil to bych zase projel svižnou jizdou abych ho slyšel

..no takže nevím asi ho do astřičky nebudu pořizovat!
Napsal: 02 říj 2006, 17:11
od milosh
mam na prodej 1 KN filtr (vlozku). najeto asi 2000km, podam vcetne cistici sady za 1000kc.
Napsal: 13 říj 2006, 21:41
od beavis
Ted v tydnu sem vymenil u Astry G 1.6 16V (X16XEL) origos vzduchovy filtr za sportovni K&N vlozku do originalniho airboxu. Motor se lehceji vytaci a v nizkych a strednich otackach ma vic sily. Ve vysokych sem ho jeste nemel moznost vyzkouset

Takze v podstate jen pozitivni zpravy. Projel sem par tras, ktere hodne jezdim a jelo se mi (nebo spis motoru) lehceji. Motor sem nemusel tak vytacet

Napsal: 16 říj 2006, 12:02
od Cidla
No tak ač jsem říkal, že filtřík asi nebude tak už je v Astřičce šouplej

...nemyslím, že se změnilo něco zásadního, hezčí zvuk takovej hlubší svalnatější..a možná malinko jde lépe do otáček...ale za ty penízky co jsem ho koupil jsem spokojen:-)