Stránka 4 z 7

Napsal: 01 srp 2006, 12:16
od Franta
Pro Vaši informaci, co se týče bavlněného fitru, tak lze pořídit i s čistící sadou za 2100kč. Vzhledem k tomu, že ušetří 0,2-0,3l/100km, tak je to zhruba řekněme 8kč na 100km na 10000km je to 800kč a na 30000km je to ušetřených 2400kč. takže od nějakých 27000km už šetříte.
Další věcí je, že ten papírový filtr tam 60000km nechá jen neználek a potom se divý, že mu to chlastá 7 a víc litrů na 100km navíc si zasírá váhu vzduchu a to všechno za ní. Pokud papír tak maximálně 10000km-15000km a musí ven. Takže do 10000km je to 6x výměna papíru, slušný od manna stojí 350kč někde i víc. Takže to je 1900kč.
Teď mi teda řekněte co je výhodnější. Jo a motor s bavlnou je o malilinko živější.
Franta

Napsal: 01 srp 2006, 12:21
od Vojta
Franta píše:Pro Vaši informaci, co se týče bavlněného fitru, tak lze pořídit i s čistící sadou za 2100kč. Vzhledem k tomu, že ušetří 0,2-0,3l/100km, tak je to zhruba řekněme 8kč na 100km na 10000km je to 800kč a na 30000km je to ušetřených 2400kč. takže od nějakých 27000km už šetříte.
Další věcí je, že ten papírový filtr tam 60000km nechá jen neználek a potom se divý, že mu to chlastá 7 a víc litrů na 100km navíc si zasírá váhu vzduchu a to všechno za ní. Pokud papír tak maximálně 10000km-15000km a musí ven. Takže do 10000km je to 6x výměna papíru, slušný od manna stojí 350kč někde i víc. Takže to je 1900kč.
Teď mi teda řekněte co je výhodnější. Jo a motor s bavlnou je o malilinko živější.
Franta
úspora paliva je absolutní nesmysl zároveň jako živější motor - obojí je placebo, výměna vzduch filtru (podle opla) u benzínu na 60tis u dieslu 30tis, já měnim po 20tis, váhu vzduchu maj v astrách jenom diesly a tam je olejem napuštěnej filtr vražda váhy, originál filtr pro opla vyrábí filtron a ten stojí v autokelly 260 korun

jinak měnit filtr po 10 tis je trochu přecitlivělost...

Napsal: 02 srp 2006, 07:58
od Franta
Možná, že většina lidí nerozezná rozdíl mezi 5,5 a 5.8 nebo 6 a 6,2, ale to je jejich problém a ne žádný placebo. Mám to exaktně odzkoušený na vícero typech aut. O tom větším výkonu jsem psal, že malinko. Váhy vzduchu má většina aut jestli opel v benzínu to přesně nevím, ale dráty k nějakému snímači tam má.
Franta

Napsal: 03 srp 2006, 02:07
od wlcak
Greeny nemají takovou životnost. Ale K&N mají životnost 1 600 000 km.
http://www.riegger.cz/filtry.php?menu=filtry

Napsal: 03 srp 2006, 09:45
od Luky
Slusny, to je zivotnost nekolika Aster.

Napsal: 11 srp 2006, 11:14
od wlcak
Luky píše:Slusny, to je zivotnost nekolika Aster.
No ale Bůh ví jestli to tak bude.. 8)

Napsal: 11 srp 2006, 11:43
od Luky
To nevis nikdy... Chce to mit kliku.

Napsal: 11 srp 2006, 11:45
od Vojta
Luky píše:To nevis nikdy... Chce to mit kliku.
nebo asopň trochu rozumu :wink:

Napsal: 11 srp 2006, 22:00
od milosh
Zigi píše:
Luky píše:To nevis nikdy... Chce to mit kliku.
Filtr vydrzi,ale vlozka ne :wink:
proc myslis bobe? ja mel v nexii sport. vlozku 50t km nez sem auto prodal a vydrzela :wink:

filtr

Napsal: 03 zář 2006, 19:34
od sabelt
Hoj chlapi, máme astru 1,6 16V 100ps ... no a kdyz sem zasel za známýmn a řekl sem mu ze bych chtel zvednout výkon že koupím filtr vejfuk a sportovní rezonátor, tak se mi vysmál :) Z toho plyne, že namontováním vzduchového filtru (otevřeného sání) výkon nezvednete. Určite to neni cejtit na sešlápnutí pedálu! Ja ho tam i tak namontoval bo sem chtel zvuk, no a nakonec výkon poznat samozrejme nebyl, ale zvuk to melo peknej. Takže, když chcete zvedat výkon, mnusíte do motoru, dovnitř, jak mi známej řekl. Známý dělá asi 35 let s auty. Tak co myslite má pravdu ? já osobne budu přemejšlet spíš na turbokitu jak na filtru. Ale to je na vás ... cao Michal. (necu delat chytrýho, jen sem se chtel podelit o zkusenost) :)

Napsal: 04 zář 2006, 13:59
od sabelt
4zigi

mas pravdu, ale hodne se tu mluví o zvýšení výkonu filtrem :) tak sem reagoval :)

Napsal: 02 říj 2006, 15:41
od Cidla
Tak jsem zkusil ze svého vytuněného Kadettka(bohužel sem mu ještě nenašel ženicha :roll: ) přendat sportovní filtr do mé astřičky a musím konstatovat, že na výkonu jsem to nepoznal jen zvuk byl excelentní :wink: ...ale abych ho dosáhl musel jsem ji mršce pořádně šlápnout na krček :lol: ...takže tam bych co by na spotřebě ušetřil to bych zase projel svižnou jizdou abych ho slyšel :twisted: ..no takže nevím asi ho do astřičky nebudu pořizovat!

Napsal: 02 říj 2006, 17:11
od milosh
mam na prodej 1 KN filtr (vlozku). najeto asi 2000km, podam vcetne cistici sady za 1000kc.

Napsal: 13 říj 2006, 21:41
od beavis
Ted v tydnu sem vymenil u Astry G 1.6 16V (X16XEL) origos vzduchovy filtr za sportovni K&N vlozku do originalniho airboxu. Motor se lehceji vytaci a v nizkych a strednich otackach ma vic sily. Ve vysokych sem ho jeste nemel moznost vyzkouset :( Takze v podstate jen pozitivni zpravy. Projel sem par tras, ktere hodne jezdim a jelo se mi (nebo spis motoru) lehceji. Motor sem nemusel tak vytacet :wink:

Napsal: 16 říj 2006, 12:02
od Cidla
No tak ač jsem říkal, že filtřík asi nebude tak už je v Astřičce šouplej :twisted: ...nemyslím, že se změnilo něco zásadního, hezčí zvuk takovej hlubší svalnatější..a možná malinko jde lépe do otáček...ale za ty penízky co jsem ho koupil jsem spokojen:-)