Stránka 4 z 6
Napsal: 29 bře 2008, 00:33
od AstraMan
No tak diesel začíná být IN

Ale českou značku ( kromě nové Škody Octavia či Superba ) jinak nemusím... Ostatně lidi se mě dost často diví, proč nesnáším slovo ŠKODA, asi to mám v povaze

Napsal: 29 bře 2008, 01:00
od Leo
škoda mi nevadí, jen mi vadí jak lidi vidí vw jako bohy aut, a TDi nadbohy motorů. Když už dízl tak moderního komonrejla jinak nic.
K rezivění, máma má feldu rv. 97, najeto 40 000, jak nová, ale hnití už ji taky postihlo, hold nema žádnou ochranu chuděra

Napsal: 29 bře 2008, 07:52
od milosh
Leo píše:škoda mi nevadí, jen mi vadí jak lidi vidí vw jako bohy aut, a TDi nadbohy motorů.
Když už dízl tak moderního komonrejla jinak nic.
K rezivění, máma má feldu rv. 97, najeto 40 000, jak nová, ale hnití už ji taky postihlo, hold nema žádnou ochranu chuděra

ale to se pak nedoplatis pri oprave, kamose otec ho ma (forda) a i kdyz to kupoval novy pred 4 rokama uz do toho dost penez nasypal, hlavne ze to malo zere...

Napsal: 29 bře 2008, 08:44
od Berry
Setkávám se při své práci s mnoha Astrami G. A v naprosté většině absolutně bez koroze. Zažil sem pár kousků z roku 98 co měly chycené zadní lemy. Vysvětluji si to tím, že výroba teprve nabíhala.
Ale jinak je to v drtivé většině známka neodborné opravy. Sám mám Astru 2000 rok a ani zrnko koroze.
Napsal: 29 bře 2008, 10:58
od spermin
Berry píše:
Ale jinak je to v drtivé většině známka neodborné opravy. Sám mám Astru 2000 rok a ani zrnko koroze.

SOUHLAS

nebo nějaký problém s údržbou.
Napsal: 29 bře 2008, 20:04
od NOVON
AstraMan píše:Hlavně je to o tom, jak se k automobilu chováš
Když jej budeš pravidelně kontrolovat a opečovávat, tak na oplátku on Ti nebude dělat problémy
TAKŽE JAK JÁ K TOBĚ, TAK TY K MĚ 
Naprosto souhlasím s tímto názorem:-) Proto sundat nárazníky,plast.prahy a podběhy,pořádně očistit a odmastit,nastříkat matrošem na podvozky,do dutin naprat vosk:-):-)
Napsal: 29 bře 2008, 20:15
od Leo
namočit auto do lázně vyjetýho voleje až po střechu, to pomůže

Napsal: 31 bře 2008, 09:04
od palix
Zdravím. Minule mi prišiel do ruky nejaký leták a tam bolo niečo o studenom zinku - myslím v spreji, alebo tak nejako. Nezamýšľal som sa nad tým, len som si teraz na to spomenul. Čo tak skúsiť niečo také, keď to hrdzavie?
Napsal: 31 bře 2008, 21:32
od NOVON
Napsal: 08 dub 2008, 13:55
od Berry
Tak dneska se mi dostala pod ruku Astra G 5Dr. , rok 98. Najeto poctivých 302.000km se serviskou. Nebouraná, ani jeden díl lakovaný.
A ani smítko koroze. Jen v levém zadním lemu 2mm decentně, a to samozřejmě způsobily odlétavající kamínky.
Myslím, že k tomu není co dodávat.
Ale jinak, kdyby ta Astra měla na budíku 170.000km tak tomu věřim.
Spojka, řazení, vnitřek...všechno. Tak pozor v těch bazarech chlapi...
Napsal: 08 dub 2008, 17:27
od Zdeněk Lbc
Mám ASTRU r.v. 2000, kupovanou zde, po 3,5 roce jsem ji koupil po prvním majiteli, nebouraná, servisovaná a 3 blatníky mi v záruce již 2x opravovali. Naposledy před měsícem. No a včera jsem našel další puchejř!!! Asi auto moc meju, nebo se o něj moc starám. A teď babo raď! Takže to shrnu, 7 roků pohoda, na 7. roce oprava 3 lemů blatníků v autorizovaným servisu, na 8. roce opět to samé a po dalším měsíci!!! další puchýř (možná bych našel i další, zatím jsem nehledal).
Foto v gfalerii.
Napsal: 08 dub 2008, 17:54
od Saša
Tomu se pomalu ani nechce věřit,já mám rok výr. 1999 a zatím jsem žádnou korozi nenašel.

Napsal: 08 dub 2008, 17:59
od Zdeněk Lbc
Asi jsi nehledal. Já i nehledal a našel......

Napsal: 08 dub 2008, 20:13
od Saša
Na lemech ji určitě memám,prahy jsem kontroloval před 2 lety a chystám se na ně kouknout,pak dám vědět.

Napsal: 09 dub 2008, 10:00
od Salám
To máte z toho že to furt leštíte
Kdybyste to myli podobně jak já -tzn.že až bude černá klička dveří splývat s barvou auta, tak se jede na myčku, tak rez nemáte
Jediná rez co mám, tak je po otevření víčka nádrže - usazuje se tam voda a je tam odlouplý lak..podběhy zatím ok