Stránka 4 z 19
Napsal: 08 srp 2006, 09:19
od askat
Spíš při přidání nebo sundání nohy z plynu v rychlosti okolo 40 - 70 km/h., když držím konstantní rychlost, celkem to jde, jenže to ve městě nedržím skoro nikdy, furt musím brzdit apod. Na té dálnici nebo při cca 90 km/h. na rovince bez velkých výkyvů na silnici se nic neděje. Jen je to jakoby přidušený na výkonu. Ale neškube.
Napsal: 08 srp 2006, 09:19
od Oťas
Lambdy máš 2x , krok. motorek se nemění pouze čistí pokud není vadný a podle toho co popisuješ to asi opravdu vypadá na EGR, nebo váha vzduchu.
Napsal: 08 srp 2006, 09:20
od askat
Oťas píše:Lambdy máš 2x , krok. motorek se nemění pouze čistí pokud není vadný a podle toho co popisuješ to asi opravdu vypadá na EGR, nebo váha vzduchu.
Díky!
Tak o to vyčištění motorku se budu ucházet

Ta váha vzduchu je ještě horší (na náklady) a náročnější (na solidní servis) než EGR, co? Nějak mám zafixováno, že váha vzduchu = velká starost

Napsal: 08 srp 2006, 09:21
od Luky
Oťas píše:Lambdy máš 2x , krok. motorek se nemění pouze čistí pokud není vadný a podle toho co popisuješ to asi opravdu vypadá na EGR, nebo váha vzduchu.
Jenze EGR pracuje jen pri ustalenych otackach, ne? To neni co popisuje.
Re: Jo a vlastně ještě něco - kontrolka
Napsal: 08 srp 2006, 09:22
od Oťas
askat píše:Jeden známý mi tvrdí, že když by problém byl EGRem, že mi svítí nebo svítila kontrolka motoru. Stojí si za tím, že výměna EGR ventilu je blbost, pokud mi diagnostika nenašla závadu (nenašla). Ale dva servisy mi potvrdily, že diagnostika ani kontrolka nemusí nic naznačit a EGR to přesto může být. Co myslíte vy?

Může být jen znečištěný a nedovírat a pak diagnostika nic nehlásí.
Napsal: 08 srp 2006, 09:24
od Oťas
Luky píše:Oťas píše:Lambdy máš 2x , krok. motorek se nemění pouze čistí pokud není vadný a podle toho co popisuješ to asi opravdu vypadá na EGR, nebo váha vzduchu.
Jenze EGR pracuje jen pri ustalenych otackach, ne? To neni co popisuje.
Jj ...při ustálených ot., ale přesně v tomto režimu otáček.
Jo, teď jsem si to přečet znovu a pokud teda necuká při ustálených ot, tak jto EGR nebude. Nepozorně jsem si to přečet.Sorry
Napsal: 08 srp 2006, 09:26
od askat
Oťas píše:Luky píše:Oťas píše:Lambdy máš 2x , krok. motorek se nemění pouze čistí pokud není vadný a podle toho co popisuješ to asi opravdu vypadá na EGR, nebo váha vzduchu.
Jenze EGR pracuje jen pri ustalenych otackach, ne? To neni co popisuje.
Jj ...při ustálených ot., ale přesně v tomto režimu otáček.
A co to tedy znamená?
Napsal: 08 srp 2006, 09:31
od Oťas
Pokud to zlobí prí ustálených ot, tak je to na 90% EGR....možná stačí vyčistit a pokud zlobí při akceleraci, tak možná váha vzduchu.Může to být i něco jinýho, ale první počem bych šel, je toto.
Napsal: 08 srp 2006, 09:32
od askat
Oťas píše:Pokud to zlobí prí ustálených ot, takl je to na 90% EGR....možná stačí vyčistit a pokud zlobí při akceleraci, tak možná váha vzduchu.
A co s váhou vzduchu? Musí se měnit? Jak je to fin. náročný? Já za ten nový EGR dám cca 6000, teď jsem dala 10t. za nový výfuky a už jsem skoro na dně s možností investic, tak ať se psychicky připravím

Napsal: 08 srp 2006, 09:34
od Oťas
Zruš tu objednávku EGRu..... vyhozený prachy. Váha se tu nabízela tuším kolem 2500.
Napsal: 08 srp 2006, 09:42
od Oťas
Nejlepší by bylo, sehnat někoho známýho se stejným motorem a díly zkoušet měnit.....takhle člověk vyhodí hafo peněz za zbytečnosti.
Napsal: 08 srp 2006, 09:45
od askat
Oťas píše:Zruš tu objednávku EGRu..... vyhozený prachy. Váha se tu nabízela tuším kolem 2500.
No počkej, to není tak jednoznačný - mi to škube i za konstantní rychlosti při těch nízkejch otáčkách, tj. kolem 1800-2500. Víc se to dusí při přidání plynu, ale není jednoznačně problém jen u toho, často, možná stejně často, to škube, když si to sesedá na rychlost optimální k zařazenému stupni rychlosti.
Napsal: 08 srp 2006, 09:47
od askat
A ještě jsem zapomněla říct, že se tím včera projel býv. oplař od Steigera a říkal jednoznačně EGR...
Já už toho mám s autem fakt dost

Napsal: 08 srp 2006, 09:48
od askat
Oťas píše:Nejlepší by bylo, sehnat někoho známýho se stejným motorem a díly zkoušet měnit.....takhle člověk vyhodí hafo peněz za zbytečnosti.
To by bylo, ale nikoho neznám

Napsal: 08 srp 2006, 09:54
od Oťas
Tak teď zas jak to popisuješ,tak je to EGR....

Přijeď do Ústí a zkusíme to....

)))