Stránka 4 z 4
Re: posilovac neposiluje
Napsal: 13 pro 2009, 15:38
od Salám
denny píše:Není náhodou na vozidlo s klimatizací předepsána min 55Ah?
A co s tím má společného klimatizace,smím li se zeptat?
Já mám v Z22SE nějakou no-name 44 Ah a šlape jak hodinky (zatím)..jen dolívám destilkou..

Re: posilovac neposiluje
Napsal: 13 pro 2009, 16:14
od Mojmec11
Vzhledem k tomu jak pokročila technologie akumulátorů za posledních 10let,myslím tím velikost/kapacita tak třeba už před asi 3-mi lety jsem do Felicie dával aku 55Ah,i když prodejce tvrdil,že se tam nevejde.Takže dneska do Astry je moje minimum 50-55Ah,400A.Myslím,že to jsou dostačující hodnoty+rezerva.
Akorát ty ceny šly malinko nahoru.

Re: posilovac neposiluje
Napsal: 13 pro 2009, 20:10
od denny
Salám-jen doporučuji to,co předepisuje výrobce.Můžeš si tam nacpat co chceš.Proč vozy bez klimy mají 70A altík a vozy s klimou 100 až 120A.A přitom stačí i 50A s přehledem.
Re: posilovac neposiluje
Napsal: 14 pro 2009, 09:18
od spermin
milosh píše:Kdyz bydlis v panelaku tak moc moznosti jak baterku nabijet a nenechat auto pred barakem odemceny neni.
.
úplně normálně, otevřít kapotu, 2x zamknout, vyndat baterku, vše zavřít. Potom otevřeš klíčem, nasadíš baterii, vše seřídíš
(rádio + popř synchro) a jedeš.

denny má pravdu 70 A x 14= 980 W, Watáž jak prase. spočítejte si skutečnou Watáž. např hlavní žárovky 110+20 W atd
Re: posilovac neposiluje
Napsal: 02 říj 2010, 10:17
od milosh
tak baterka dnes umrela,jaky mam teda koupit typ presne kolegove prosim?
Re: posilovac neposiluje
Napsal: 02 říj 2010, 11:15
od Mike.S
Re: posilovac neposiluje
Napsal: 02 říj 2010, 11:41
od milosh
Dik

44ah bude stacit do mesta

Re: posilovac neposiluje
Napsal: 02 říj 2010, 19:43
od milosh
tak srdicko auta vymeneno jiz dnes,baterku mi sehnal kamos do hodky od objednani,takze super na to ze byla dnes sobota

cena lidovych 1500kc. snad bude klid na par let zase.
Re: posilovac neposiluje
Napsal: 03 říj 2010, 08:49
od Mike.S
věř tomu, že bude

Re: posilovac neposiluje
Napsal: 17 říj 2010, 23:10
od Losob
Tak se mi včera taky stalo co je tu popsáno...pospíchám,skočím do auta a po nastartování nešel asi tak 10 sekund posilovač,až potom se chytil.
Mrknul jsem tedy dnas na baterku a koukám,že je tam "jen" 55A a ještě nějaká no-name. To asi nebude zrovna ideální kombinace pro můj obsah,že? Auto jsem tak koupil,tak jsem i myslel že tam taková baterka patří,ale ted mi ten varta konfigurátor píše ze tam má být 72-74A. Je možný,že by se tam dávali obě možnosti podle el. výbavy,nebo jen někdo předtím chtěl ušetřit?
Díky.
PS: jo a ještě jedna věc. Motor jen při ranním studeném startu tak 10 sekund kucká,jako by se hádal a téměř se nelze rozjet,pak to najednou třeba po ujetí 100m přestane...mohlo by to mít spojitost?
V souvislosti s touto závadou jsem byl i na diagnostice a ta nic neukázala

Re: posilovac neposiluje
Napsal: 17 říj 2010, 23:34
od adam09
myslim že už je jedno jestli tam dáš 72 nebo 74
Re: posilovac neposiluje
Napsal: 17 říj 2010, 23:45
od Losob
adam09 píše:myslim že už je jedno jestli tam dáš 72 nebo 74
Asi jsem to blbě napsal...mě spíš zajímalo 55 nebo 72(74)

Re: posilovac neposiluje
Napsal: 18 říj 2010, 06:23
od Salám
O autobateriích tu toho je mraky,stačí pohledat
Myslím že na 1.8 je 72 moc, dal bych něco kolem 60

Re: posilovac neposiluje
Napsal: 19 říj 2010, 20:45
od Mike.S
Re: posilovac neposiluje
Napsal: 24 bře 2011, 09:50
od Spilmer
Tak asi i na mě došlo, jen mi přijde, že to mám malinko jinak. Po nastartování je většinou vše OK, daleko častěji se mi stává, že se dobíjení rozsvítí při jízdě a ihned přestane posilovat posilovač. Je fakt, že baterku mám již 5 let a je to bezúdržbovka. Altík jsem dal na repas a bylo mi řečeno, že most je ok, takže akorát uhlíky, kotva, ložiska. Nějaký další nápad?