Stránka 4 z 4

Re: posilovac neposiluje

Napsal: 13 pro 2009, 15:38
od Salám
denny píše:Není náhodou na vozidlo s klimatizací předepsána min 55Ah?
A co s tím má společného klimatizace,smím li se zeptat?
Já mám v Z22SE nějakou no-name 44 Ah a šlape jak hodinky (zatím)..jen dolívám destilkou.. 8)

Re: posilovac neposiluje

Napsal: 13 pro 2009, 16:14
od Mojmec11
Vzhledem k tomu jak pokročila technologie akumulátorů za posledních 10let,myslím tím velikost/kapacita tak třeba už před asi 3-mi lety jsem do Felicie dával aku 55Ah,i když prodejce tvrdil,že se tam nevejde.Takže dneska do Astry je moje minimum 50-55Ah,400A.Myslím,že to jsou dostačující hodnoty+rezerva.
Akorát ty ceny šly malinko nahoru. :x

Re: posilovac neposiluje

Napsal: 13 pro 2009, 20:10
od denny
Salám-jen doporučuji to,co předepisuje výrobce.Můžeš si tam nacpat co chceš.Proč vozy bez klimy mají 70A altík a vozy s klimou 100 až 120A.A přitom stačí i 50A s přehledem.

Re: posilovac neposiluje

Napsal: 14 pro 2009, 09:18
od spermin
milosh píše:Kdyz bydlis v panelaku tak moc moznosti jak baterku nabijet a nenechat auto pred barakem odemceny neni. :roll:
.
úplně normálně, otevřít kapotu, 2x zamknout, vyndat baterku, vše zavřít. Potom otevřeš klíčem, nasadíš baterii, vše seřídíš
(rádio + popř synchro) a jedeš. :|
denny má pravdu 70 A x 14= 980 W, Watáž jak prase. spočítejte si skutečnou Watáž. např hlavní žárovky 110+20 W atd

Re: posilovac neposiluje

Napsal: 02 říj 2010, 10:17
od milosh
tak baterka dnes umrela,jaky mam teda koupit typ presne kolegove prosim?

Re: posilovac neposiluje

Napsal: 02 říj 2010, 11:15
od Mike.S

Re: posilovac neposiluje

Napsal: 02 říj 2010, 11:41
od milosh
Dik :) 44ah bude stacit do mesta 8)

Re: posilovac neposiluje

Napsal: 02 říj 2010, 19:43
od milosh
tak srdicko auta vymeneno jiz dnes,baterku mi sehnal kamos do hodky od objednani,takze super na to ze byla dnes sobota ;-) cena lidovych 1500kc. snad bude klid na par let zase.

Re: posilovac neposiluje

Napsal: 03 říj 2010, 08:49
od Mike.S
věř tomu, že bude 8)

Re: posilovac neposiluje

Napsal: 17 říj 2010, 23:10
od Losob
Tak se mi včera taky stalo co je tu popsáno...pospíchám,skočím do auta a po nastartování nešel asi tak 10 sekund posilovač,až potom se chytil.
Mrknul jsem tedy dnas na baterku a koukám,že je tam "jen" 55A a ještě nějaká no-name. To asi nebude zrovna ideální kombinace pro můj obsah,že? Auto jsem tak koupil,tak jsem i myslel že tam taková baterka patří,ale ted mi ten varta konfigurátor píše ze tam má být 72-74A. Je možný,že by se tam dávali obě možnosti podle el. výbavy,nebo jen někdo předtím chtěl ušetřit?

Díky.

PS: jo a ještě jedna věc. Motor jen při ranním studeném startu tak 10 sekund kucká,jako by se hádal a téměř se nelze rozjet,pak to najednou třeba po ujetí 100m přestane...mohlo by to mít spojitost?
V souvislosti s touto závadou jsem byl i na diagnostice a ta nic neukázala :(

Re: posilovac neposiluje

Napsal: 17 říj 2010, 23:34
od adam09
myslim že už je jedno jestli tam dáš 72 nebo 74

Re: posilovac neposiluje

Napsal: 17 říj 2010, 23:45
od Losob
adam09 píše:myslim že už je jedno jestli tam dáš 72 nebo 74
Asi jsem to blbě napsal...mě spíš zajímalo 55 nebo 72(74) :wink:

Re: posilovac neposiluje

Napsal: 18 říj 2010, 06:23
od Salám
O autobateriích tu toho je mraky,stačí pohledat 8)
Myslím že na 1.8 je 72 moc, dal bych něco kolem 60 :wink:

Re: posilovac neposiluje

Napsal: 19 říj 2010, 20:45
od Mike.S

Re: posilovac neposiluje

Napsal: 24 bře 2011, 09:50
od Spilmer
Tak asi i na mě došlo, jen mi přijde, že to mám malinko jinak. Po nastartování je většinou vše OK, daleko častěji se mi stává, že se dobíjení rozsvítí při jízdě a ihned přestane posilovat posilovač. Je fakt, že baterku mám již 5 let a je to bezúdržbovka. Altík jsem dal na repas a bylo mi řečeno, že most je ok, takže akorát uhlíky, kotva, ložiska. Nějaký další nápad?