Stránka 4 z 6

Napsal: 04 pro 2008, 08:49
od Saša
Astra - R@SAG píše:SPit : neboj nakonec budeš spokojen, počkej 1000 - 1500 km a postupně to bude lepší. Můj motor ožil mezi 10 000 - 11 000 km, kdy jsem měl pocit že si pořádně vše sedlo a motor byl živější o 150% :lol: :lol: :lol: . Motor z venku neni moc hlučky, ale ze strany kabiny - ANO, ale ne jako diesel. Hlavně mezi 3000 - 40000 ot. Mě to nevadí mám pořád puštěnou muziku non-stop, MP3 / CD / Rádio, tak že mi ten hluj ani nepříjde a pokud stojím na křižovatce, vypnu rádio a ventilátor, tak motor skoro není slyšet, kromě cvrlikání EGR ventilu ( MOTOR je ale zahřáty ). :wink: :wink: :wink: za studena je to hlučnější, ale už mám 31 000 km a je vidět, že pořád motor ješte na sobě pracuje :D :D :D a já mu v tom fost pomáhám.
Egr ventil cvrlikat nemůže-to budou spíš ventily.

Napsal: 04 pro 2008, 09:13
od Pico
EGR vnetil je počuť cvakať a je možné aj presne určiť, že je to on.

Napsal: 04 pro 2008, 09:55
od spermin
odpoj ho, a víš na čem jsi,

Napsal: 04 pro 2008, 10:24
od Rossi
Zdrvím tak mi to nedalo a pridám aj ja svoj posterh.
Svokor ma G-čko 1,4 16V r.v. 2000 (cca 75000 km) aj s odhlucneným motorom a okrem toho ze o niečo slabsie ťahá a zdá sa mi že ide u neho ťažšie servo ,tak je rovnako alebo len o málinko hlučnejší ako moj 1,6 Twinport 2008. Ale ja ho teda nemám odhlučnený, čo by samozrejme nebolo odveci. Aktuálne mám 17 000km.
To foter má Almeru 1,8 16V 2004 a tam motor tahá parádne ale hučí v kabíne ako v traktore!

Napsal: 04 pro 2008, 13:57
od Astra - R@SAG
No jinak mi řekli v Oplu, že to cvrtlikání je způsobeno tímto :

Pokud u motoru 1.4 16V Twinport, po nastartování nebo během jízdy uslyšíte zvláštní zvuk v interiéru vozu z oblasti motoru. Zvuk připomíná cvrlikání až bzučení zavřeného hmyzu v nádobě. Není to závada, motor pracuje normálně. Při tomto zvuku z motoru se otevře ventil benzínových par z nádrže, které se odsávají z nádrže vozu. Na dotaz technika v autosalónu OPEL, kdy se přesně tento zvuk projevuje. Zda za chodu motoru na volnoběh, nebo při rychlejší jízdě, odpověď zněla, že sami přesně to netuší. Zvuk se nachází z levé části motorového prostoru.


Tak to mi bylo řečeno a tak jsem to popsal i na svých web stránkách.

Napsal: 04 pro 2008, 15:40
od palix
Mne sa zdá Astra celkom tichá ;). Skúste sa posadiť do Škody 100 - to je hlučné auto. Určite sú aj tichšie autá, ale mne to celkom vyhovuje.

Napsal: 04 pro 2008, 16:21
od Astra - R@SAG
No já si myslím že tento motor zase tak hlučný není, ale taky nepatří mezi tiché :wink: :wink: . Ale možná najdu řešení jak odhlučnit aspoň částečně prostor mezi motorem a interiérem.

Napsal: 04 pro 2008, 16:36
od Pico
Náš motor nie je o nič hlučnejší ako ostatné 1,4 16 V.

Napsal: 04 pro 2008, 18:53
od SPiT
Toto trochu nechapem...setrenie nakladov na odhlucneni medzi motorom a kabinou...
Kolko moze stat plat nejakeho tlmiaceho bordelu, 500 Sk? Tolko by som si pri tej cene v poho priplatil.
Inak aj podvozok slusne pocut.

Aby sme sa nechapali zle...porovnavam auta nizsej strednej triedy pripadne nejaku Fabiu o triedu nizsie. Nie Skoda 100 a podobne veci.
Ak pisem, ze to je hlucne, tak v ramci rovnocennej konkurencie.

Aby som to zhrnul, zatial som mal tu cest:
Astra Classic 1.4 Twinport - odhlucnenie motora - priemer (nezabehnuty), podvozku - priemer
Octavia II 1.6 MPI - odhlucnenie motora - nadpriemer, podvozku - nadpriemer
Octavia 1.6 MPI - odhlucnenie motora - priemer, podvozku - priemer
Kia Cee'd 1.4 - odhlucnenie motora - vynikajuce, podvozku - vynikajuce
a este o triedu dole...
Fabia 1.4 16V - odhlucnenie motora - priemer, podvozku - slabsi priemer
Fabia 1.4 MPI - odhlucnenie motora - podpriemer, podvozku - slabsi priemer
(samozrejme vplyv ma aj typ motora, kazdy bude rozne hlucny pri rovnakej izolacii)

Este spat k Astre...za tu cenu som velmi spokojny. Mne skor islo o divny zvuk motora (ktory sa pribudajucimi kilometrami zlepsuje), nie odhlucnenie ako take.

Uz mi vrta hlavou len jedina vec...nieco rezonuje v motore (v zabere viac) pri 1000-1200 rpm. Ak to nestichne po 1000 km, tak to budem hladat.

EDIT: .
PS: A dakujem debilovi s aviou, ze mi dnes zaklopil a oskrel zrkadlo :twisted: , nastastie len 8 mm dlha ryha.
PS2: Uz sa tesim, ako mi to zastydaci-debilkovia obidu klucom... uz su skoro vsetky auta na parkovisku (aj moje stare bolo)... Ta ziariva cervena si to doslova pyta. Hajzli, ked vas chytim, uz nebude treba volat policiu...ale rovno pohrebny voz.

Napsal: 04 pro 2008, 19:00
od APiK
Škoda Roomster 2008 16/16V - těžkej podprůměr. :evil:

Napsal: 05 pro 2008, 12:31
od palix
To je skoro - pri tých pár km ryha na zrkadle :cry: ... Ja som prvú spravil sám :evil: (pri zmývaní vtáčieho "trusu"-asi zožral nejaké kamienky...), ale už som si to aj sám opravil a vyzerá to dobre ;). Ďalší kúsok - preliačinku som objavil pri prvom voskovaní auta - cca 1/2 roka po kúpe. Naštvalo ma to, ale teraz to ani nevnímam - nie je to vidieť. Človek sa tomu asi neubráni...

Napsal: 05 pro 2008, 13:58
od Astra - R@SAG
No mi po 2 měs. na maekovišti odřeli zadní lem a opravy měla stat 30 000 kč v opelu. tak jsem koupil retušovací tyčinky a opravil za 250 Kč :D :D :D .

Jinak odhlučnění přední kapoty v opelu stojí něco přes 4 000 Kč, já no mám použité a velmi zachovalé za skoro 600 Kč :wink: :wink: :wink: , ještě snad něco vymislím na to odhlučnění mezi interiérem a motorem, ale motor určitě demontovat s Asty k vůli tomu nebudu.

Napsal: 05 pro 2008, 23:16
od SPiT
OT:
Skrabance su skor o stasti, alebo smole...

Bracho mal 8 rokov Fabku, lak ako novy.
Ceeda mu po 2 mesiacoch skrabli od blatnika az po koniec zadnych dveri. Skoro skolaboval. Kedze ma metalizu, s farbickami moze ist do riti, pomoze jedine nastriekat cely diel, no to by trebalo striekat tretinu auta. Kupili sme lak vo flasticke, ako tak zamachlili...no nic moc :(.

Po dalsich 2 mesiacoch, ked to uz ako tak rozchodil mu nejaky trtko nedonoseny prebehol po kapote tak, ze bola preliacina na mieste ohybu a odlupol sa lak cca 3 cm2. Tak blizko infarktu este nebol :twisted:.
Kapotu dal vcera vyklepat a nastriekat, na zvysok kasle...vraj s tym nieco spravili (som zvedavy), ale vidiet to urcite bude. Lebo cele to robit nechcel.

A to ma auto v garazi, stalo sa mu to vzdy ked vybehol vecer niekde do mesta.

Napsal: 10 pro 2008, 15:39
od Soram
Mozno pomoze tankovat takzvany kvalitnejsi benzin V-power a pod., ale to by na neho bolo treba vyjazdit 1 az 2 nadrze. :twisted:

Napsal: 10 pro 2008, 16:15
od Astra - R@SAG
Já pouze do Astra tankuji palivo Shell a sem tam jak V-Power , po vyježdění 3 nádrží V - Poweru je hned znát tižší chod motoru, nižší spotřeba apod. Určitě by to mohlo pomoci :D :D :D