Stránka 4 z 7
Napsal: 29 říj 2008, 09:45
od Phrz
to bude termostat
Napsal: 29 říj 2008, 11:15
od herminator
AstraDTI píše:Neco bude s motorem, na 8 litru se dostanu i ja jen vyjimecne, kdyz to sakramensky zenu. Takze s timhle DTL motorem to snad ani neni mozny pokud je vse OK.
souhlas, 5-6l max... na 8l bys to musel točit jak F1 na startu

re
Napsal: 29 říj 2008, 11:42
od freeKevinM
Napsal: 29 říj 2008, 13:31
od Paladin123
No dnes rano po robote ma kamarat co ma tiez astru 2.0 diesel zobral a som mu ukazoval ako jazdim a povedal ze sa ani necuduje ze mam taku spotrebu tak som asi hodinu jazdil po meste a ucil ma vychytavky a po tej hodine jazdy som si vsimol ze moja rucicka teploty motora je na 80 stupnov som nechapal tak teraz neviem a kevin dik za ten clanok fakt dobre rady su tam ja tiez rano idem tak ze necham par sekund na volnobeh a potom sa pomaly rozbehnem no moj styl jazdy bol asi taky ze co najrychlejsie to rozgulat na 80 km a udrziavat otacky na 2000 ale po dnesnej lekcii uz jaydim uplne inak pomensie a opatrnejsie a hlavne skusam ist na spotrebu.
Napsal: 01 lis 2008, 18:13
od Bagroid
Mám astřičku 1.8 16V a jezdim celkem sportovne. Tocim od 3500 do 4500, nekdy i do 5000 (jezdim za 7.5l) a dokud si ze me delal kamos s fabii prdel, ze to pretacim, tak jsem si z toho nic nedelal. Ale pak mi rikal i kamos s vectrou dvoulitrem benzin, ze je to hrozne moc...tak mi reknete je to moc a jsem nouma ja, nebo ne?

1,6 16V
Napsal: 01 lis 2008, 18:37
od Michal Chody1980
Nevim jestli mohu něco plknout, ale jestliže motor má krouťák cca 3500...tak jezdit 3500-4500 je podle mě v pohodě...nehledě na to, že v tom rozmezí otáček to teprve jede, jestli 16V někdo tahá jen do 3500 a výš ne, tak ikdyž bude mít 2,2 tak mu ujedeš

Moulové jsou oni....asi teda..podle mě. Já jezdím podobně jak ty a spokojenost...spotřeba také do 7,5 ....
Re: 1,6 16V
Napsal: 01 lis 2008, 18:46
od Leo
Michal Chody1980 píše:jestli 16V někdo tahá jen do 3500 a výš ne, tak ikdyž bude mít 2,2 tak mu ujedeš
omg to je úvaha

Napsal: 01 lis 2008, 18:50
od Michal Chody1980
No vzhledem k tomu, že jsem seděl v bertone 2,2 16V cupé tak s naprostým klidem svou úvahu kdykoli doložim, potvrdim....Jestliže jeden motor použije 90%¨svého výkonu a druhý byt silnější 50% tak tomu tak je...ale je vidět, že semnou nesouhlasíš a máš proto logické vysvětlení nepotvrzené realitou.... to je jako bych řekl, že htp fábie mi neodjede, když jí bude točit do max a já jen do 3500 ...odjede....
Napsal: 01 lis 2008, 19:14
od Leo
nevim proč sem taháš závodění pořád?
když bude ferko točit 1500ot a ty 6500ot taky vyhraješ a budeš king....
?
Napsal: 01 lis 2008, 19:17
od Michal Chody1980
Nerozumím o jaké závodě ní hovoříš....to že někdo má svižnější jízdu neznamená, že nutně musí a chce závodit. Ale couvám, z těch příspěvků to tak mohlo vyznít

Napsal: 02 lis 2008, 13:18
od Bagroid
Kdyby jsi se radsi Leo vyjadril k tematu a nebyl offtopic, tak udelas lip...
Napsal: 02 lis 2008, 13:42
od Leo
Bagroid píše:Kdyby jsi se radsi Leo vyjadril k tematu a nebyl offtopic, tak udelas lip...
nápodobně
téma je velká kravina...kdo neví jak řadit at si zaplatí lekci v autoškole
Napsal: 02 lis 2008, 13:48
od AstraDTI
Tak to je ale potreba dobre vybrat autoskolu - muj instruktor rikal na jednicku 10, na dvojku 20 .... a na petku 50

Napsal: 02 lis 2008, 14:42
od Salám
Nevím co pořád řešíte..když chcu, tak jedu s 2.2 16V i s 1.6 16V na pětku cca tachometrových šedesát, což je ve skutečnosti asi 53, takže po městě jezdím na pětku (kolem 1500 ot.-záleží na motoru) to je jízda v poho beze spěchu, lehký plyn a na spotřebu..jak spěchám, tak je to jiné..záleží na citu, točit imrvére 3500 ot.se muselo tak ve fáčku, bo jinak to vůbec nejelo. Do třech tisíc to vytočím při běžné jízdě málokdy a při studeném motoru nikdy
Napsal: 02 lis 2008, 18:07
od Zachy
Leo píše:Bagroid píše:Kdyby jsi se radsi Leo vyjadril k tematu a nebyl offtopic, tak udelas lip...
nápodobně
téma je velká kravina...kdo neví jak řadit at si zaplatí lekci v autoškole
To je fakt táto téma je veľká kravina a zbytočne si priplácať lekcie v autoškole, lebo kto sa nad tým zamýšľa nepomôže mu ani automať, lebo ani princíp toho by nepochopil
