Stránka 27 z 27

Napsal: 14 zář 2008, 20:20
od Michal Chody1980
No ono je to hodně o tom, co od toho člověk čeká...že by to nebylo vůbec poznat, tak tomu nevěřim. Navíc jestli měněj křivky výkonu apod...tak to musí mít vlit, je to podobné jako když se měnil graf u aut s rozdělovačem...ale to neva. Já byc Ti doporučil jedno, mám to ze své zkušenosti. Jestli Tě to láká a přemýšlíš o tom, tak do toho jdi. Pač Tě to bude pořád vrtat, neustále si budeš říkat jo ne...takže to zkus a uvidíš...no co, žiješ jen jednou a člověk se také nemůže řídit jen druhýma lidma, ale také něco musí vyzkoušet... Já jsem se také o tom jen bavil a nic...ale už jsem rozhodnut to vyzkoušet a říci, ano...ne. Ale jinak to je jen a jen polemika lidí. Také záleží na tom konkrétním motoru...né každý motor je stejnej, byt má stejné označení, některé jsou povedené a jiné ne:) Juchu,....to jsem si tu zase poplkal :)

Napsal: 15 zář 2008, 12:16
od AstraMan
Přesně tak. Když se začneš bavit s člověkěm o CHIPU třeba na motor X20DTL a on je ten typ, který se zastává názoru "KDYŽ SE MĚ PŘI AKCELERACI NEROZTÁHNE DR*KA, TAK TO NEJEDE", tak Ti samozřejmě řekne že to nemá cenu dávat chip :wink:

Napsal: 15 zář 2008, 13:43
od undertaker
ja som samozrejme zastanca chipu a viem ze to ma zmysel ale urcite nie na 8V benzine. matematika je to jednoducha 55kW maximalny vykon na benzine sa da spravit realne tak 8percent narast a pri tomto motore je to tak zanedbatelny rozdiel ze si to vsimnes tak mozno na brzde alebo pri merani zo stopkami sam ten motor mam a keby som si to nerobil sam tak by som za to peniaze urcite nedal... je samozrejme ina vec ked chipujes naftu alebo benzin de je adekvatny vykon...