Stránka 27 z 50

Re: agr

Napsal: 16 dub 2009, 21:37
od monderka1
Ok a podivas se mi na tu origo zaslepku?

Re: agr

Napsal: 17 dub 2009, 11:07
od RomanK
To řekli správně. Pro X16SZR není verze SW pro motor bez EGR. Řešení je funkční EGR a zaslepovací podložka.

Re: agr

Napsal: 17 dub 2009, 12:06
od denny
A zaslepovací kovové těsnění má obj.číslo 91 06 319

Re: agr

Napsal: 17 dub 2009, 12:08
od monderka1
To tesneni je s dirou pro jehlu nebo uplne plne?

Re: agr

Napsal: 17 dub 2009, 18:27
od denny
Je s dírou pro jehlu.Je správné,neboj.

Re: agr

Napsal: 27 dub 2009, 15:30
od monderka1
Mam dotaz ohledne kontrolky rizeni emisi. Pred pul rokem jsem dal plnou zaslepku EGR,auto vykazovalo mnohem lepsi jezdeni,prestalo cukat a apod. Zhruba po 1500 km se mi zacala rozsvecovat kontrolka,ale auto jelo normalne. Pak zacala svitit cim dal tim casteji.S tou zaslepkou jsem najezdil asi 6t km. Pri oprave vlnovce jsem zjistil, ze mi fouka kolem KATu a mechanik rikal, ze v nem byly dve male diry a zavaril je.Od te doby najednou kontrolka nesviti a rozsvitila se mi az dnes,kdyz jsem Astruli zkousel na dalnici zhruba ve 170km/h.Pak zase zhasla. Vetsinou se vzdy rozsvecela,kdyz jsem brzdil motorem a tak a kdyz jsem pridal vetsinou zhasla,ted mi pri jizde po meste nesviti vubec.Jsem z toho trochu jelen a nevim jestli je nekde problem nebo ne?! Auto jede uplne normalne!

Re: agr

Napsal: 28 dub 2009, 02:41
od monderka1
Nikdo ????

Re: agr

Napsal: 28 dub 2009, 16:14
od denny
Mohla ti zahaprovat lambda sonda.kazdopadne je nutno nechat vycist pamet,abych vedel chyb kod.Ale pozor po cca 10startech bez chyby se sama vymaze.

Re: agr

Napsal: 28 srp 2009, 11:00
od Miguello
2 denny: Prosím Tě, pročetl jsem snad vše, fotek mám uloženo mrtě ale ne na X16SZR, proto si dovolím hloupě se zeptat: ta záslepka pro X16SZR - 91 06 319 - zřejmě nebude stejná jako na X16XEL ? Pokud by byla, odpadá problém s obkreslováním a výrobou záslepky, jinak asi nezbude nic jiného.. Díky za odpověď..

Re: agr

Napsal: 29 srp 2009, 21:39
od mario1977
no ja mam tiez x18xe1 a egr ventil som uspesne zaslepil.ide o to aby zostal funkcny,cize otvor,v ktorom beha ihla nechas nezaslepeny.RJ si tym padom mysli ze egr pracuje spravne a preto nevyhadzuje ziadnuchybu.zaslepis len druhy otvor, ktory prepusta spaliny naspet do sania ,cize ziadny humus sa do motora naspet nedostava.tod vsjo.Vykon lepsi,spotreba nizsia.Ak mas ovsem egr ventil nefunkcny ci uz po mechanickej alebo elektrickej stranke,treba zohnat novy.skus vrakovisko:)

Re: agr

Napsal: 31 srp 2009, 12:56
od Miguello

Re: agr

Napsal: 07 zář 2009, 15:29
od Miguello
Uff, je to v pohodě, Lanškroun tam a zpět = 400km a průměrka 7,2. EGR v kufru.
Takže kdo ještě váhá se zaslepením ??? :D

Re: agr

Napsal: 04 říj 2009, 17:44
od Mojmec11
Jen taková pozn. někde jsem tady četl,že WD 40 vadí lambdě až tak,že ji může úplně odrovnat,takže to radši wédéčkem nečistěte.

Re: agr

Napsal: 30 led 2010, 17:29
od nefakcenko
ta to tady pročitam a kde najdu ten navod na vičišteni???jinak RG mam tt dpojeny a je klid da se jezdit bez erg ? asi ho skusm napred vyčistit pak koupit kdyžtak novej

Re: agr

Napsal: 01 úno 2010, 09:52
od Miguello
Návod není potřeba - vymontovat a očistit. Otvor s jehlou se doporučuje jen lehce prostříknout směrem zespoda, tj. aby to nenateklo dovnitř. Hlavním účelem je odstranit nánosy kolem otvoru aby jehla běhala bez problémů. Velký otvor klidně pročistit hadrem a nějakým čističem, nánosů jsem tam měl tak 2-3mm.
Hlavně bacha při montování a utahování abys nedopadl jako já (viz můj podpis, jsou tam i fotky) :lol: