Napsal: 24 říj 2006, 20:01
				
				tak ho to nauč a nepruďVojta píše:a nauč se citovat nebo necituj, příště to budu rovnou mazat
Forum pro majitele vozů Opel Astra G a Zafira A
https://www.astra-g.cz:443/forum/
tak ho to nauč a nepruďVojta píše:a nauč se citovat nebo necituj, příště to budu rovnou mazat
nejsem žádnej učitel, už se to tady řešilo milijonkrátwlcak píše:tak ho to nauč a nepruďVojta píše:a nauč se citovat nebo necituj, příště to budu rovnou mazat
ale jsi administrátorVojta píše:nejsem žádnej učitel, už se to tady řešilo milijonkrát

a co ? to je nemoc? já sem moderátor... asi umřu...wlcak píše:ale jsi administrátorVojta píše:nejsem žádnej učitel, už se to tady řešilo milijonkrát

ne to neznamená že by to měla být nemoc, ale já si myslím, že admin by měl jít příkladem a pomáhat i když hodně věcí už říkal třeba milionkrát. učený z nebe nespadl.. mě je to ale jedno, je to váš web..manli2 píše:a co ? to je nemoc? já sem moderátor... asi umřu...wlcak píše:ale jsi administrátorVojta píše:nejsem žádnej učitel, už se to tady řešilo milijonkrát

hilfe bittemanli2 píše:tak mu pomož ne...

já du příkladem tim že cituju správně a pomáhám opravou špatný citacewlcak píše:...ale já si myslím, že admin by měl jít příkladem a pomáhat...



muj nazor, to chrochtani je sileny !!!! radio na 3x takovou hlasitost jako mam ve svem tichem benalu, ale stejne se to jeste navic treba na semaforech klepeCUBErt píše:Ale i když kňučim že to žere, tak bych měnil jedině zase za benzín. Občas jezdím dálky s OI 1,9 TDI a můžu říct že pokažde s chutí přesedám do svého tichošlápka. Nevim jak jsou na tom s hlukem dieselu astry, snad ne jako octavie, golfy a jina TDI.

 . Sedím v astřičce, stojím na světlech,červená, čekám na oranžovou, motor si tiše-tichounce  ševelí na neutrál, jen lehkej plyn, 1500 ot/m - zelená - dávám plnej, nádhernej start, točím do 6000 pak za dvě a zase na 6000 no prostě paráda !!! Sice žádný turbo kopance, ale kdo o ně stojí ! Kámoš mě nechal řídit jeho OI Inferno 1,9 TDI čipnutou na 160 koní a 400Nm, ta pružnost je ohromující, ale i tak práce jeho pravačky! je fakt že s timhle výkonem si dává kde co, to vše při 6-7L/100km, no prostě motor snů, ovšem bydlí v horách, a když napadne sníh a jede po zasněžený silnici tak mu pořád bliká ESP. A k tomu ten dunivej hluk....Moje další auto bude zase v benzínu. Pokud nebudou diesely stejně hlučný, stejně točivý a stejně pocitový jako benzíny. Tak a teď jdu spát.....Ahoj
  . Sedím v astřičce, stojím na světlech,červená, čekám na oranžovou, motor si tiše-tichounce  ševelí na neutrál, jen lehkej plyn, 1500 ot/m - zelená - dávám plnej, nádhernej start, točím do 6000 pak za dvě a zase na 6000 no prostě paráda !!! Sice žádný turbo kopance, ale kdo o ně stojí ! Kámoš mě nechal řídit jeho OI Inferno 1,9 TDI čipnutou na 160 koní a 400Nm, ta pružnost je ohromující, ale i tak práce jeho pravačky! je fakt že s timhle výkonem si dává kde co, to vše při 6-7L/100km, no prostě motor snů, ovšem bydlí v horách, a když napadne sníh a jede po zasněžený silnici tak mu pořád bliká ESP. A k tomu ten dunivej hluk....Moje další auto bude zase v benzínu. Pokud nebudou diesely stejně hlučný, stejně točivý a stejně pocitový jako benzíny. Tak a teď jdu spát.....Ahoj