Jsem tady dlouho nepsal tak zase něco ze "života" Zafirky - Drží se holka sice jž má nějaký ten křížek ale dostává pořádnou péči! Ono když s ní jezdíte denně a najedete kolem 200km denně je třeba si o víkendu najít trošku toho času jí oplatit její služby nějakou tou údržbou atd.
Tak už máme za sebou 100.000km na LPG... Letí to! za tu dobu LPG mělo pouze dva problémy - oba vyřešené v prvním roce záručním servisem - 1, čidlo teploty v reduktoru a pak se zasekl ukazatel stavu v nádrži. Prakticky halířové položky.
Nyní sem řešil opět problémy s cukáním na benzin - nakonec to opravilo 5000kč ale byl v tom i velký servis LPG- Zalepené vstřikovače na benzin - moje chyba protože jezdím stále jen na LPG. Do toho opět praskla hadička v nádrži - tentokrát sem na to neměl čas řešit tak že servis.. Další prachy ale dali tam umělohmotnou - prý ty benzinu odolné bohužel rozežere biosložka co je v benzínu.. Jinak Zafira jezdí jako drak!
Dneska jsem musel měnit sedadlo řidiče - praskl výškově stavitelný podsedák v levém koubu tak, že opěradlo prostě spadlo na levou stranu a celá sedačka se zkřížila. Do toho mě upadla zničeho nic loketní opěrka
- Díky Cobeinovi za náhradní z jeho Zafiry se mi podařilo dvě sedačky skloubit do jedné funkční

V záchvatu vzteku sem chtěl vyměnit obě dvě ale bohužel Cob poslal omylem sedadlo spolujezdce tak sem ho musel flexou provizorně upravit aby pasovalo na řidičovu stranu a týden jsem s tím jezdil.
Jelikož Cobovo sedadlo je "houmles edition" tak sem ho musel komplet rozebrat a prakticky jsem s něho použil pouze výškově stavitelnou kostru + potah který byl v daleko lepším stavu než ten můj původní (mimochodem kdyby jste se někdy rozhodli ty potahy sundat a vyprat NEDĚLEJTE TO! totálně je v pračce zničíte.. nejde odemont a následné nasunutí na kostru -to jde dobře ale v pračce se s toho stalo klubko nití s mapama jako hrom)
No tak že dneska - seskládaní sedadla řidiče - dán "nový neprosezený" molitanový výlisek podsedáku ze sedadla spolujezdce- ten původní byl totálně KO - neuvěřitelné jak to je poznat!! Do toho oprava ulomené loketní opěry + předělání výhřevu sedadel.
Jediné co mě štve je jiný tapec sedadla řidiče ale je to lepší než ta má hrůza a hlavně sedadlo je krásně neprosezené pevné! Paráda a NEVRŽE!!
zničený bok sedáku řidiče (270tis)
vlevo Cobeinova odstrojená - vpravo moje opěrka - všimněte si jiné úchyty pro hlavovou opěrku a mé má bederní stavitelnou tuhost
Oprava loketní opěrky:
klasika ulámané 4x plastové cvoky - jelikož tak není nějaký tlak a ty cvoky drží jen plast na železném podloží opěrky tak omotáno izolačkou a vzniklé otvory zalité epoxidovým lepidlem na bázi kovu. Poté úprava čepu loketní opěrky - na čepu jsem flexou vyřízl drážku pro fixaci vyrobenou segrovkou z podložky - tím se opěrka zafixuje v držáku a parádně to pak chodí! Uvidím jak to dlouho vydrží.
zalito epoxidem