Stránka 27 z 30

Re: Astra-R@SAG Classic II 1.4 16v

Napsal: 23 bře 2015, 05:49
od Luboš X17DTL
To je jednoduché, velké zvenku, malé uvnitř co vypadá jako kosmická loď. Spousta cingrlátek k ničemu.

Re: Astra-R@SAG Classic II 1.4 16v

Napsal: 23 bře 2015, 07:29
od Astra - R@SAG
Honz@ píše:Máte to pěkný, pane 8)

Nedávno jsem taky vybíral auto (v mym případě samozřejmě ne nový) a Jéčko mě napadlo, že bych se zase vrátil k Oplíkům 8) . Bohužel je Jéčko ST jen zmenšená Insignie, takže za mě zase ne... Skončili jsme u konkurence, opět :mrgreen: .

Ale to nic nemění na tom, že tiše závidim 8) . Ať slouží 8) .

Děkuji moc, je to tak na to že je Astra J oproti Astře G o 30 cm dělší, širší o cca 6cm a vyšší o 8cm, tak na zadních sedadlech je o dost méně místa na nohy, jak v Astře G, kufr je skoro stejný jako v G-ku. Vojto Astra J má přezdívku malá insignie. Jak míše Luboš, prostě když otevřeš Astru J a Insignii, jak je to stejné. Ja seděl v Insignii a pak za pár minut v J-ku a řekl bych, že to bylo stejné uvnitř.

Re: Astra-R@SAG Classic II 1.4 16v

Napsal: 23 bře 2015, 09:01
od Vojta
jo máte pravdu, vzdušnost a německá strohost interiéru je ta tam, ale tomudle to asi odpustim 8)

Obrázek

Re: Astra-R@SAG Classic II 1.4 16v

Napsal: 23 bře 2015, 09:12
od Astra - R@SAG
Tak to je kráska, velmi pěkná :lol: :lol: .

Re: Astra-R@SAG Classic II 1.4 16v

Napsal: 23 bře 2015, 16:52
od Honz@
Vojta píše:
Honz@ píše:...Bohužel je Jéčko ST jen zmenšená Insignie...
můžeš to nějak rozvinout?
Ano, prosím :D .
Na to, jak je auto celkově veliký (v případě Insi je to ještě horší), je vnitřní prostor poměrně malej. Celkově jseš v interiéru obestavěnej. Za mě je z auta hodně špatně vidět - malá a vysoko posazená okna, poměrně mohutná palubka, hodně široké A sloupky. Bez senzorů moc nemáš představu, kde auto končí. Celkově auto působí těžkopádnym dojmem.
Co mě zklamalo, je kufr (jak řikám, zajímalo mě jen kombi). Má sice rovnou nakládací hranu, ale úplně chybí prostor v bocích kufru, kufr je 100% obdélník, prostě bez prolisů. I ta posr... Octávka má lepší kufr :cry: .

Re: Astra-R@SAG Classic II 1.4 16v

Napsal: 23 bře 2015, 17:24
od Vojta
oktávka měla vždycky kufr jako prase, s tou se mohla rovnat tak možná VECE kombi

je pravda že já mam dneska taky velkej problém si vybrat z nabídky oplu, nejmenší zlo je asi insi ST, ale žádnýho chcípáka naftovýho, ale pořádný dělo 8)

kdyby opel udělal "levnou" značku ala dacia a reinkarnoval géčko s trochou těch novejch povinnejch serepetiček s jemnym faceliftem, tak udělá díru do světa...jednoduchý auto, vývoj dávno zaplacenej, vědí kde byly nedostatky tak je můžou odstranit, velkej prostor a mohlo by bejt za hubičku...

Re: Astra-R@SAG Classic II 1.4 16v

Napsal: 23 bře 2015, 17:55
od Honz@
Já se omlouvám za spamování topicu, už dám pokoj :lol:


O1 možná, ale O2 už neni takový terno s kufrem. Mně třeba kufr na Háčku stačil, na Jéčku už mi přijde malej.

Insi ST jsem měl (v tý době) v nejsilnější naftě (118 kW) a auto nejelo a žralo jako kráva. Oproti A6 nebo Superbu 2... Ale to jsem tu už všechno psal.

Já je nenutim vracet se k 17 let starýmu autu, ale mohli udělat něco konkurenceschopnýho. Háčko (asoň podle toho, co jsem zpozoroval) si docela drželo prodejnost v porovnání s Focusem 2 a Octou 2. Jéčko se dělá přes 5 let a jezdí jich minimum...


Už držim hubu, omlouvám se za spam :mrgreen: .

Re: Astra-R@SAG Classic II 1.4 16v

Napsal: 02 čer 2015, 07:54
od Astra - R@SAG
Ahoj pánové. Mám dotaz k vnitřní cirkulaci na Astře G, pokud se zmačne tlačítko, je slyšet tvaknutí, ale nerozsvítí se a je nefunkční. Mýyslíte že odešel motorek a nebo to bude malá drobnost. Prozatím jsme to ještě nerozdělávali.

Re: Astra-R@SAG Classic II 1.4 16v

Napsal: 02 čer 2015, 08:35
od vasekpetr1
Nevím, jak je to na "Jéčku", ale u našich strojů je ledka zapojená přímo na výstup tlačítka, takže bych asi shodil přihrádku, napojil se na konektor a měřil (klidně mezi sebou i proti zemi) co se na pinech objeví.

Re: Astra-R@SAG Classic II 1.4 16v

Napsal: 02 čer 2015, 09:02
od Astra - R@SAG
Nejedná se o mé Jcko, ale otci na G přestala jít vnitřní cirkulace, nerozsvítí se ani tlacítko a pokud ho zmáčknu je slyšet cvaknutí, ale nefunguje vnitřní cirkulace.

Re: Astra-R@SAG Classic II 1.4 16v

Napsal: 02 čer 2015, 09:04
od Vojta
nemáš polohu na okno? tam to nefunguje

Re: Astra-R@SAG Classic II 1.4 16v

Napsal: 02 čer 2015, 09:08
od vasekpetr1
Vojta píše:nemáš polohu na okno? tam to nefunguje
Tak tak - na schematu označeno jako koncák v E31.2. Vlastní tlačítko je E31.5. A pokud běží ventilátor topení, tak víš, že máš napájecí pojistku F3.2 (30A) i pro klapku v pořádku.

Re: Astra-R@SAG Classic II 1.4 16v

Napsal: 02 čer 2015, 10:10
od Astra - R@SAG
Vojta píše:nemáš polohu na okno? tam to nefunguje

Ahoj Vojto za ty roky to znám :D :D :D , poloha na okno tam není, nastavil jsem nohy + na sebe.

Re: Astra-R@SAG Classic II 1.4 16v

Napsal: 22 čer 2015, 14:22
od Astra - R@SAG
Tak věděl jsem že to teď a nebo později příjde, trvalo to 3 měsíce a je to tu. Na Astře G to trvalo pouze 14 dní. V neděli jsme se vrátil ze služební cesty z Prahy a po týdnu jsem si chtěl vyčistit hlavu a tak jdu k Astře a že se projedu. Obešel jsem ji dokola a nějaká kur** mi ojela klíčem 5dv. Astry to docela pěkně, nekolikrát. Bych té sv*** uřízl zatrest ruku, kterou to udělala. Lidi jsou opravdu kur**, no teď zvazuji, že to umyju, přeleštím voskem a asi to nechám tak. Protože nemám záruku, pokud to necám opravit, že do několika dní to neudělají znova. No jsem pěkně vytočený, ale na druhou stranu jsem už i s tím počítal dopředu.

Re: Astra-R@SAG Classic II 1.4 16v

Napsal: 22 čer 2015, 15:08
od Vojta
by mě zajímalo proč to někdo udělal...