Stránka 26 z 27

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 03 úno 2018, 21:51
od jerry mouse
Chlapi asi blba otázky netykajúca sa mojho auta ale vzdialeneho suseda ktorý si kupil nepojazdnu ZA 2.2ydtrb tak mi tvrdi že vymontoval sam z auta solo RJ bez demontu čerpadla a dal do opravy vymeniť udajne tranzistor v KE za 200,-ojro čo mi je celkom divne lebo u toho to čerpadla PSG-16 až tak tranzistor neodchadza a nasledné v servise GM-PSA na diagnostike mu zistili nefunkčne čidlo vačkovky čo mu následne vysvetlili že to nieje dôvod aby mu nešlo auto. Ja mám taky pocit že si to cele svojim babractvom pekne doje.al! 8) :lol: Mám pravdu alebo sa mylím? :? :?

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 04 úno 2018, 10:52
od Alzafir
Nevím o tom, že by šla elektronika odmontovat bez čerpadla, ale kdo ví?
Jisté je jedno, pokud nefunguje snámač vačky- otáček čerpadla, auto nepojede, tohle jednotka neumí vzít a přepočítat z klikovky.

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 05 úno 2018, 09:35
od hansdob
Ano jednotka z čerpadle bez demontáže čerpadla sundat jde (jak PSG5 tak PSG16) no ale je nutno ustřihnout kabeláž od dávkovače (ten se vyndat nesmí pak to již nikdy nefunguje jak má) no a pak je ještě dobrý když má někdo štěstí a vyběhne mu kolík z vačkovýho kola v čerpadle po odmontování snímače otáček čerpadla.

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 05 úno 2018, 10:14
od MAX - CZ
Tak kdysi jsem řešil podobný problém na PSG5, auto sice šlo nastartovat, ale jen s velkými problémy, chod motoru krajně nepravidelný až to utrhlo i silentblok motoru. Při repasi čerpadla pak Komínek v Praze zjistil, že nějaký dobrodruh vyměnil jednotku na čerpadle, poznat to bylo právě přestřiženou kabeláží. Ani po repasi čerpadlo nefungovalo, protože jednotka se stále nemohla s čerpadlem domluvit, nakonec se to muselo řešit výměnou za jiné čerpadlo. Takže samotná výměna jednotky nevede k vyřešení problému a určitě to na základě odborníků a vlastní zkušenosti nedoporučuji. Udělat komplet repas.

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 05 úno 2018, 10:14
od MAX - CZ
Tak kdysi jsem řešil podobný problém na PSG5, auto sice šlo nastartovat, ale jen s velkými problémy, chod motoru krajně nepravidelný až to utrhlo i silentblok motoru. Při repasi čerpadla pak Komínek v Praze zjistil, že nějaký dobrodruh vyměnil jednotku na čerpadle, poznat to bylo právě přestřiženou kabeláží. Ani po repasi čerpadlo nefungovalo, protože jednotka se stále nemohla s čerpadlem domluvit, nakonec se to muselo řešit výměnou za jiné čerpadlo. Takže samotná výměna jednotky nevede k vyřešení problému a určitě to na základě odborníků a vlastní zkušenosti nedoporučuji. Udělat komplet repas.

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 05 úno 2018, 18:27
od hansdob
ano maxi když se vymění řj z jiného čerpadla nemuže to fungovat. Má mnoho měřících bodů a nastavení na stolici a každá se "odlazuje" na daný čerpadlo. Nová jednotka není ani tak drahá jenže je "prázdná" noa těch co ji umí nahrát není mnoho a stojí to peníze.

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 27 úno 2018, 22:12
od jerry mouse
No to asi aj tak mal urobene, že odstrihol tie kabely od davkovača, lebo mal tam humpolacky priplacnutu elektorosvorkovnicu tzv, čokoladka! :shock: :roll:

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 13 srp 2018, 22:03
od jerry mouse
Borci ked mam po oprave čerpadlo odhlasene tak to mám chápať ako odpojeny imobilizer ktorý treba nanovo prihlasiť alebo je to inak? Pojde natočiť motor aj bez toho alebo to musi sa prihlasiť? Dotyčny servisman je teraz ešte týždeň na dovolenke tak ma nedostupny mobil!

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 13 led 2019, 16:30
od koubecek
Ahoj Opláci,tak jsem včera zaparkoval a šel nakoupit.Po návratu nejde auto nastartovat.Diagnostika píše chyby

p1631 chyba komunikace mezi vstřikovacím čerpadlem a řídící jednotkou motoru
p1630 vstřikované množství paliva kritická chybná funkce

Nějaká rada nebo je čerpadlo KO

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 14 led 2019, 15:20
od hefab
Máš ešte pôvodné čerpadlo z roku 2001, alebo už je menené?
Novšie prevedenia riadiacej jednotky čerpadla VP44-PSG5 mali problém s obvodom určeným na komunikáciu s riadiacou jednotkou motora cez zbernicu CANBUS. Tento obvod často odchádzal.
Pokiaľ máš čerpadlo pôvodné, skús skontrolovať kábel na komunikáciu CANBUS medzi riadiacou jednotkou čerpadla a riadiacou jednotkou motora. Je dvojžilový. Detaily si už veľmi nepamätám :(

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 14 led 2019, 16:57
od koubecek
Čerpadlo mam PSG5 jeden konektor.Auto má najeto 230000km a nyní zvažuji celkový repas čerpadla.Původ auta je Itálie a zda někdo to čerpadlo tam řešil to pochybuji.Já mam auto 4 roky a jinak spokojenost.Dokonce jsem se někde dočetl že přidřený přesuvník způsobuje při 2500 otáček skokový nárůst výkonu.Což se u mne děje,ale nevím co je na tom pravda.

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 17 led 2019, 15:26
od hansdob
Zadřený předsuvník se chová všelijak ale je to znát na diag. No repas za mne autokomi.

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 17 led 2019, 15:44
od koubecek
Ano včera jsem to odvezl do Autokomi

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 17 led 2019, 16:33
od Alzafir
To je to nejlepší, co jsi mohl udělat, pokud chceš auto ještě používat 8)

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 28 dub 2019, 13:57
od opelAstra9999
Dobrý den pánové
obracímse na vás s prosbou zdali by mě mohl někdo poradit s označením čerpadla. čerpadlo odešlo a rad bych si pořídil jiné, nevím však podle čeho - jakého čísla se řídit , případně zdali nevíte co jednotlivá čísla znamenají.
4íslo čerpadla starého je 0470504015
děkuji