Stránka 24 z 28
Re: Štrádův topic
Napsal: 13 pro 2009, 23:02
od Štráda
pár věcí pro více PS
upravená hlava ze Škoda Pick up CUP
dvojité karburátory Weber a překopané sání pro karbíky,filtry K§N...
Re: Štrádův topic
Napsal: 13 pro 2009, 23:05
od Štráda
A poslední mazlík TDi co půjde vyměnit za už vyměněnej TD v důsledku už nedostačujícím počtem PS +závodní vstřiky,větší turbo atd atd

Re: Štrádův topic
Napsal: 13 pro 2009, 23:23
od Frydex
Ale to je zase hezká práce...

Re: Štrádův topic
Napsal: 14 pro 2009, 11:48
od Štráda
Njn Kubo-snaha je.Nuda to je pruda.Takže zábava musí být...

Re: Štrádův topic
Napsal: 14 pro 2009, 11:54
od Majesty
Každá zábava taky něco stojí........ bohužel.

Re: Štrádův topic
Napsal: 14 pro 2009, 12:14
od Štráda
Tak to je jasný synku,taky se nemůže chtít vše najednou,pěkně postupně časem podle financí,s kamarádem máme dobré,že ještě nemáme rodiny-to se taky pak kouká na peníze jinak...

Re: Štrádův topic
Napsal: 14 pro 2009, 12:21
od Majesty
Tak to je. Mládí je mládí, taťko. To člověk nemá jinou starost než to všechno cpát do auta.
Re: Štrádův topic
Napsal: 15 pro 2009, 19:25
od Štráda
Kamarád si dnes montuje do T4 TDi spešl věc a velice vychytanou,je to zimní předehřev motoru,píchne se to do zásuvky na 230V,u auta v nárazníku je malí zásuvka se štěkrem a v chladícím okruhu je speciální topná spirála,co ohřívá vodu v okruhu.Přijde se v zimě a ček nemusí čekat,než se motor zahřeje a začne topit topení,obzvlášt při vice stertech a popojíždkách po městě atd,obzvlášt u diesela.kdy se motor ohřívá déle a i déle auto začne topit.

Až to bude,hodím pár fotek...
Re: Štrádův topic
Napsal: 16 pro 2009, 07:39
od Kraken
Niečo také som videl veľmi dávno u kamarátovho staručičkého meďáka. Mal v motore šnúru do zásuvky kôli predhrevu.
Re: Štrádův topic
Napsal: 16 pro 2009, 09:08
od Majesty
No jasně, Meďáci to měli už v 80-tých letech a běžně se to používalo u náklaďáků.
Re: Štrádův topic
Napsal: 16 pro 2009, 12:17
od Štráda
Jasný,něco na tenhle způsob,akurát novější technologie a do new aut se to nedává,jen některé dodávky maj pomocné topení viz T4 a to je stejnak na prd,toto je fakt vychytávka,sedneš v zimě,voda teplá a motor,topení hned topí.Si myslím hodně pomocná věc....

Re: Štrádův topic
Napsal: 16 pro 2009, 22:42
od Frydex
Ty woe.. já to měl v Avii jak jsem ještě jezdil, tak 7 let nazpět.... to bylo super... normální ponorný vařič, zezadu do hlavy.
Re: Štrádův topic
Napsal: 17 pro 2009, 21:39
od Štráda
Frydex-v jednoduchosti je síla a dlouhodobej účinek....
Tak takhle to dopadne,když se nechá motor,co má najeto poctivých 80tis km ve vlhku a chladu cca 4roky.Celou dobu se snim sereme-těsnění,výměna origo vačky za ostrou,odlechčenej setrvák o 2kg atd a když se chce jít do finiše a posadit upravenou hlavu,tak se pootočilo s klikou a povylezly vložky,pač lehce orezly a chytli se k nim i trochu kroužky....to by si ho ček pak vyškubl!No nic,vše se očistí atd,daj se new měděné podložky(těsnění) pod vložky a opět se zpět nahážou písty s ojnicema,lágry a dá se motor do finální,kompletní podoby a hup ho do kastle a půjde se na věci kolem něj....

Re: Štrádův topic
Napsal: 17 pro 2009, 21:39
od Štráda
Re: Štrádův topic
Napsal: 23 pro 2009, 13:10
od Štráda
Tak včera proběhl další kousek práce-demontáž pístních kroužků,očista pístů a vložek.Dnes se asi budou dávat new kroužky a podložky pod vložky a skládání motoru....