Stránka 23 z 57
					
				Re: Dodatečná montáž: Tempomat
				Napsal: 03 črc 2009, 01:08
				od Gondo
				Díky všem za cenné rady. Ten pin 10 řešit nemusím. Zapomněl jsem upřesnit že mám automat, čili žádný spojkový pedál.
			 
			
					
				Re: Dodatečná montáž: Tempomat
				Napsal: 03 črc 2009, 07:23
				od kukajz
				
			 
			
					
				Re: Dodatečná montáž: Tempomat
				Napsal: 04 črc 2009, 21:17
				od Ďuri
				Ahoj. Chcem sa len podeliť o skúsenosť. Montoval som tempomat včera, všetko super, akurát páčka z Vectry bola nejaká dlhšia (tá časť s konektormi), takže som musel upraviť hornú časť plastového krytovania ktoré bolo krátke. Ale vpohode to zakryla tá vysúvacia časť ktorá vychádza spod prístrojovky. Mám 2.0 Di r.v. 10/1998 a mal som naťahanú komplet kabeláž, takže tempomat fachal hneď po zapojení páčky.
			 
			
					
				Re: Dodatečná montáž: Tempomat
				Napsal: 10 črc 2009, 00:53
				od ivrai
				Ďuri píše:Ahoj. Chcem sa len podeliť o skúsenosť. Montoval som tempomat včera, všetko super, akurát páčka z Vectry bola nejaká dlhšia (tá časť s konektormi), takže som musel upraviť hornú časť plastového krytovania ktoré bolo krátke. Ale vpohode to zakryla tá vysúvacia časť ktorá vychádza spod prístrojovky. Mám 2.0 Di r.v. 10/1998 a mal som naťahanú komplet kabeláž, takže tempomat fachal hneď po zapojení páčky.
ja by som povedal, ze packa zo starsej Vectry je "hrubsia" v oblasti konektora, takze o cca 5 mm viac potrebuje miesta smerom k motoru
mohol by si urobit foto, ako si to vyriesil ?
 
			
					
				Re: Dodatečná montáž: Tempomat
				Napsal: 11 črc 2009, 15:10
				od Ďuri
				mne sa nechce to ísť teraz rozobrať... 

 ale keď bude čas tak to určite nafotím 

 A v podstate tam bol už výrez od výroby len bol malý. Tá páčka bola z Vectry 2000 a vyššie. Myslel som že sú rovnaké všetky.
 
			
					
				Re: Dodatečná montáž: Tempomat
				Napsal: 15 črc 2009, 19:26
				od mira
				Arwy píše:RJ Z14XEP nemá vstupy pre páčku tempomatu, RJ Z16XEP ich má. Myslím si že je to z toho dôvodu, že Z16XEP sa začal montovať od polovice m.r. 2003 kedy sa CanBus ešte nepoužíval. Motor Z14XEP sa začal montovať do Astry G od polovice m.r. 2005, kedy Opel už používal CanBus. Obecne možno povedať že v prípade Z14XEP bol CanBus motor prispôsobený pre montáž starou technológiou do výbehového modelu auta. Preto sa ani do G Astry s týmto motorom nedal doobjednať palubný PC, tempomat a myslím že ani autom. klimatizácia.
Potvrzuji výše uvedené- ŘJ motoru Z16XEP Twinport tempomat podporuje a už mi i funguje.
 
			
					
				Re: Dodatečná montáž: Tempomat
				Napsal: 16 črc 2009, 17:19
				od lukipuki
				Teraz som dočítal celé toto vlákno a nechápem jednej veci. Scarface píše...
scarfacesk píše:ja som kupil vcera packu tempomatu aj pp a ide vsetko ako ma 

 pp bude za tyzden a tempomat jak lusk napojil a ide 

 astra g 2.0 dtl rv 98 

 
Ja mam ten istý motor, len 1999 a mne to nejde, lebo ako som sa dočítal asi nemám dotiahnutý kábel z X2 do RJ... je to divné nie  
 
 
Inak, dnes mi došla páčka, uplne nová aj s poštou 25 ojri  

 
			
					
				Re: Dodatečná montáž: Tempomat
				Napsal: 16 črc 2009, 19:09
				od Arwy
				Na nemeckom fóre som našiel info o dorobení kontrolky tempomatu. Funguje to tak, že po aktivácií tempomatu RJ motora jeden zo svojích pinov uzemní. Problém je zistiť ktorý. Našiel som len pre Z18XE mal by to byť pin č. 3 a na Y17DT pin č. 23. Objavil som to náhodou tu: 
http://www.astra4ever.net/viewtopic.php ... ontrol+led . Tak že hádam sa nám nejako spoločnými silami podarí vypátrať patričné piny aj pre ostatné motory. Z14XE, Z16XE a Z16SE používajú tú istú RJ, tak že by to mal byť rovnaký pin.
 
			
					
				Re: Dodatečná montáž: Tempomat
				Napsal: 16 črc 2009, 20:17
				od Mike.S
				a k čemu je to dobré? snad víš, jestli máš tempomat spuštěný nebo ne, ne?
			 
			
					
				Re: Dodatečná montáž: Tempomat
				Napsal: 16 črc 2009, 20:22
				od lukipuki
				Inak, tá svorkovnica X2, ju je vidiet od motorového pristoru v tej prepážke, alebo je strčená v prístojovke niekde dole...  

  to som sa nikde nedočítal. Podlľa schémy približnie viem kde je.
 
			
					
				Re: Dodatečná montáž: Tempomat
				Napsal: 17 črc 2009, 00:12
				od Trdlo
				No jedna půlka je viděl z motorového prostoru a druhá půlka je vidět za pedály. Přístup jak k penězům k ní je...
			 
			
					
				Re: Dodatečná montáž: Tempomat
				Napsal: 17 črc 2009, 09:49
				od lukipuki
				a ešte jedna otázka: v RJ sú už piny? či ich mám niekde dokúpiť. A na tú X2jku, to je nejaká pinová zástrčka či to tam treba naletovať priamo na káble ž páčky a tie káble potom rovno do RJ
			 
			
					
				Re: Dodatečná montáž: Tempomat
				Napsal: 19 črc 2009, 02:45
				od ivrai
				Mike.S píše:a k čemu je to dobré? snad víš, jestli máš tempomat spuštěný nebo ne, ne?
no to asi nie. lebo len RJ motora vie, ze ci je rezim tempomatu aktivny alebo nie.
Rj motora ma urcite podmienky, za ktorych zrusi rezim tempomatu.
vodic je potom prekvapeny znizovanim sa rychlosti
je nutne podotknut, ze aktivita tempomatu nebola v Opli povazovana za tak dolezitu. aby spojazdnili prislusnu kontrolku na pristrojovke
 
			
					
				Re: Dodatečná montáž: Tempomat
				Napsal: 19 črc 2009, 08:37
				od Mike.S
				ivrai píše: . . .Rj motora ma urcite podmienky, za ktorych zrusi rezim tempomatu. . .
a za jakých podmínek ? vím pouze o dvou, kdy Ti tempomat nepůjde, ale ty si snadno ohlídáš
 
			
					
				Re: Dodatečná montáž: Tempomat
				Napsal: 19 črc 2009, 10:00
				od ivrai
				Arwy píše:Na nemeckom fóre som našiel info o dorobení kontrolky tempomatu. Funguje to tak, že po aktivácií tempomatu RJ motora jeden zo svojích pinov uzemní. Problém je zistiť ktorý. Našiel som len pre Z18XE mal by to byť pin č. 3 a na Y17DT pin č. 23. Objavil som to náhodou tu: 
http://www.astra4ever.net/viewtopic.php ... ontrol+led . Tak že hádam sa nám nejako spoločnými silami podarí vypátrať patričné piny aj pre ostatné motory. Z14XE, Z16XE a Z16SE používajú tú istú RJ, tak že by to mal byť rovnaký pin.
 
Motronic to ma mozno na pine-e 1 konektora pre kabinu. Pouziva sa v motore Y26SE, takze to asi nepomoze pre Astru