Stránka 23 z 27
Napsal: 05 kvě 2008, 19:49
od Samothe
james11 píše:tak včera mne Bukac chipnul, auto teď jede o poznání líp, líp táhne a snadněj ho dostanu do otáček

taky se mi zná že motor je tižší

gratulace dalši 1.6 chipnutá
no jestli je tižší jsem ani nepostřehl.....to bude tou stále hlasitou hudbou

Napsal: 05 kvě 2008, 21:24
od Jocker
Ztichla že jo.....
to AstraDTI: uši jsem si čištil nedávno....a špunty jsem od Bukače nedostal...ale ty to určitě vysvětlíš nějakou fyzikální veličinou, která se učí až na doktorantském studiu....)
Napsal: 05 kvě 2008, 21:35
od Bukac
monderka1 píše:Jak to teda vypada s tou 1,6 8V? Zrovna ve ctvrtek jedu do Prerova,ale jsem tam jen do nedele.
724132090 - zavolej miv patek - a nebo ve ctvrtek - a doluvime se muzu te zkusit nezavazne nacist - jestli to pujde a pak uvidime co s tim pujde udelat

Napsal: 05 kvě 2008, 21:36
od Bukac
Chipbenzinu a podekovanání
Napsal: 05 kvě 2008, 21:43
od Bukac
Díkas kluci všichni kteří sem píšete pozitivní rekace a odezvy. Jsem moc rád že jste spokojeni s chipem. Kvůli tomu se to také dělá. Aby byly spokojené obě strany. Samothe a James - nevímkdo ještě - potvrdí že si beru pokud už ten typ mám rovné 3000. NEpotřebuju nahánět Pětistovky. POkud tu flash nemám tak si beru 3500 - to je můj nákup. Píšu to tu narovinu, já na tom nezbohatnu a nepotřebuju rýžovat. Samoyřejmě chci pokrýt náklady na pořízení výbavy - Galetto v době kdy jsem jej kupoval stálo skoro 1000 Euro. Opel tech - už nevím řádově jednotky tisíců, opelCOM teď nový bude také asi za 9000. To jen pro orientaci.Nemusel bych sem takové věci psát. Ale proč ne.
Napsal: 05 kvě 2008, 21:57
od AstraDTI
No nejak si ty vyhozeny prachy zduvodnit musite, kuciii
Kazdopadne - subjektivni plky me nezajimaj. Bukac jeste nevysvetlil ten svuj omyl s vykonem a kroutakem ... moc rad bych zjistli jak to tedy ve skutecnosti je. U me je to furt tluchuba bez znalosti, kterej si ziskava klienty zavadejicima informacema (kroutak vs. vykon, umi MERIT za jizdy vykon u koncernovejch aut, ....). To ale neznamena ze neumi nahrat jinej soft, v tom je asi machr
Mimochodem nikde jsem jestli se nepletu nepsal ze je vylouceny ze se snizi hlucnost

Napsal: 05 kvě 2008, 22:03
od Luboš X17DTL
Napsal: 05 kvě 2008, 22:07
od AstraDTI
Jeste sem hodim 2 takovy zakladni pravidla:
1. U atmosféricky plněných motorů (až na výjimky) nárůst max. o 10%
2. Po chiptuningu je ve většině případů nutno tankovat místo benzinu s okt. číslem 95, benzin s okt. číslem 98.
Ale jestli vam pripada jako velka zmena kdyz si do auta pristoupi jeden dospelej clovek, coz snizi zrychleni o takovejch 7 procent, tak to asi najednou po chipu urcite zrychluje jako das

Napsal: 05 kvě 2008, 22:15
od AstraDTI
Bukac píše: Prosimte prestan PLACAT kraviny. Sam tady pises castecnou pravdu ze vykon je funkci kroutaku a otacek - vis jaky mas ty kroutak nakole coleze z tve klikovky ??? Takovy by ti mohl kdejaky TDI zavidet
Tady dalsi ukazka Bukacova prehledu a intelektu .... schvalne si to spocitame ... delka slapky na kole cca 1/5m, vaha 85kg .... tedy cca 170Nm ... ktery TDI by mi melo prosimte zavidet?
Napsal: 05 kvě 2008, 22:21
od AstraDTI
Ja nikomu chip nevymlouvam, myslim ze objektivne rikam jaky to ma efekt - tedy narust vykonu, vetsi efektivita a tedy stejna pripadne nizsi spotreba .... akorat se snazim uvest na pravou miru rozsah moznych zmen. Staci aby prestal psat nesmysly. Procti si par stranek dozadu a uvidis ze jsem ho nachytal uz x-krat a najednou se na dany tema prestane vyjadrovat a nepripusti to ze napsal dejme tomu ve chvilkovym zkratu kravinu...
Napsal: 05 kvě 2008, 22:30
od AstraDTI
Podivej, ja nezpochybnuju ze umi prehrat zmodifikovanej soft, ani ze ten soft je kvalitni.
Ale, precti si neco na netu, je toho mraky, je spousta for, kde se to resi i s pred/po grafama ... Ja se do nej zacal navazet, kdyz zacal psat nepravdy - mereni vykonu za jizdy - v realu odhad z hodnot v Rj, ten vykon x kroutak je zcela zakladni vec pokud clovek chce klientovi ilustrovat prinos zmeny na zrychleni ... a tak bych mohl pokracovat.
Napsal: 05 kvě 2008, 22:37
od AstraDTI
Ja tomu verim ze jsou spokojeny, ja byl pred cca 6-ti lety taky nadsenec do chiptuningu vseho co ma kola (filtr + 10 koni, koncovka dalsich 10, chip 20, sportovni pedaly taky nejakyho kone pridaj ... ) .... ted na to mam trochu jinej nazor a nejsem sam ....
Napsal: 05 kvě 2008, 22:42
od Jocker
Jo takže z toho všeho vyplývá že ty jsi kdysi před pár lety chipnul cosik a nebyl jsi nadšený......No eště že nemáš špatné zkušenosti třeba v sexu....to bys nás tady všechny přesvěčoval abysme ne*ukali bo co....
Napsal: 05 kvě 2008, 22:51
od AstraDTI
To bych asi takhle nikoho nepresvedcoval, kdybych vychazel z 1 spatneho chipu .... Mimochodem ja svoje soukromy auto nikdy nechipoval, ikdyz u TDcka jsem o tom seriozne uvazoval.
A klidne si chipujte, ja nikoho nepresvedcuju, jak uz jsem psal nabizim jen alternativni, strizlivejsi nahled. Nerikam ze chipovani snizi vykon

Napsal: 05 kvě 2008, 23:03
od Samothe
AstraDTI píše:2. Po chiptuningu je ve většině případů nutno tankovat místo benzinu s okt. číslem 95, benzin s okt. číslem 98.
Tak tohle mě zajímá.Jak je to teda s tím benzínem?Zůstat u 95 nebo přejít na 98???