Stránka 21 z 23
Re: Trippling
Napsal: 22 úno 2013, 10:14
od vasekpetr1
Re: Trippling
Napsal: 23 úno 2013, 21:56
od Alzafir
Čekám na vaše připomínky, jestli s tím budete spokojeni, rozjedu výrobu
Ostatní nechť zatím vydrží, až to chlapi namontují

Re: Trippling
Napsal: 24 úno 2013, 16:52
od Sanour
Jedu jedu, koukejte to namontit a vyzkoušet

Re: Trippling
Napsal: 24 úno 2013, 17:54
od 22 ToMik
dneska byla snaha o montáž, ale jak jsem otevřel dveře od auta začalo pěkně chc*t

takže nic, příští víkend jsem pryč tak snad za 14 dní

Re: Trippling
Napsal: 13 bře 2013, 19:21
od 2.erik.2
ma tu este niekto na predat trippling ?? bral by som 2 kusy

ked tak SZ

Re: Trippling
Napsal: 13 bře 2013, 20:13
od marwi
Troodon ma...
Re: Trippling
Napsal: 14 bře 2013, 13:54
od Alzafir
Troodona máš na Slovensku, což je cenově kvůli poště jasná výhoda.
A co Vasekpetr1 a 22Tomik, Sanour? Montujete?

?
Re: Trippling
Napsal: 14 bře 2013, 14:56
od Sanour
tady je asi -5 stupňů, takže zatím ne. A taky se mi zatím žádným kouzlem nepodařilo vyndat pojistkovku, abych se dostal ke svazku

Re: Trippling
Napsal: 14 bře 2013, 15:05
od Troodon
to chces trippling montovat na kable za poistkovkou, ved to hod na kabelaz samotnych paciek smeroviek a kostru bud za budikmi alebo z pravej packy. Rovnako ako to je popisane tu
http://szolga.host.sk/
Re: Trippling
Napsal: 14 bře 2013, 21:28
od vasekpetr1
Alzafir píše:A co Vasekpetr1 a 22Tomik, Sanour? Montujete?

?
Srandisto!

Kókni z vokna a je ti to snad jasný, že za pecó je pohoda.
Trodoon: rozkaz zněl jasně: vyndat pojistkovku a napojit káble tam. Ale už jsem to s Alešem probíral, jestli by nestačilo vyndat budíky a napíchnout se na kabely odtud. Potřebuješ jít jak na kabely pro páčku, tak i na výstupy na relátka.
Re: Trippling
Napsal: 15 bře 2013, 07:26
od Troodon
tak pocasie fakt nieje idealne

Neviem ako je navrhnuty Radosov modul tak uz mlcim.
Ja som na AstruG/Zafiru A a VeBe vyuzil fakt ze relatka ovlada multitimer cize staci simulovat stlacenie packy a ostatne vykonove rele zopne uz multitimer. Stacia tak len 4 vodice na taky trippling.
Druhy modul teraz testujem na univerzalne pouzitie do inych modelov ale tam je uz 5 kablov no je pouzitelny takmer na akekolvek auto.
Re: Trippling
Napsal: 16 bře 2013, 10:52
od Alzafir
Chlapi pozor, návod od Troodona je na jinou variantu. Tam se počet bliknutí nastavuje šroubovákem. Tomu jsem se vyhnul, tohle hlídá výpočetní technika, napojená přímo na relé, odtud si bere počet bliknutí. A hlavně se to dá vypnout i překlopením do opačného směru bez bliku, s tím, že se nemůžou potkat oba blinkry. Tohle soft procesoru pohlídá.
Takže to je dle mého názoru lepší, ovšem za cenu přerušení drátu, Toto je ovšem možné přemostit tím přepínačem , co v tom je. Takže pro mnou navržený modul paralerní montáž nee
Sice jsem to v autě nechtěl, ale v rámci výzkumu s tím jezdím, problém se nevyskytl a kupodivu si na to zvykám
Jinak vyvíjím i jiné moduly např na Felicii, tam je to jednodušší o tu skutečnost, že přímo páčkou už procházejí blikací impulsy, takže tomu odpovídá i jednodušší instalace. A obecně u aut s touto konstrukcí blinkrů, tzn zdroj blikání ( přerušovač), páčka blinkrů, relé blinkrů, je paralerní montáž konstrukce jasná.
Bohužel tuto fylozofii zapojení Opel nemá, tam to je páčka blinkru, multitimer ( přerušovač), relé blinkru, takže paralerně mnou navržený modul napojit nejde. Musí se zapojit do série a odbočit informaci z relé blinkrů.
Re: Trippling
Napsal: 16 bře 2013, 15:51
od Troodon
jj tak uz chapem ako to mas ty riesene.. ja som chcel usetrit pracnost a co najmenej kablov tahat - je to lepsie pre menej skusenych uzivatelov co si to chcu sami montovat.

Re: Trippling
Napsal: 16 bře 2013, 21:57
od Alzafir
Jasné , to je pochopitelné. Já to měl taky původně jako takřka paralerní instalaci ( ne ty relátka, to je nutnost). Měl jsem to jako konektor, který po napojení i bez modulu tripplingu dál posílal přes diody ty samé signály , jako šly z páčky. Jenže nastala situace, kdy svítila žárovka např při tripplingu vpravo, klepnutím páčky do leva sice zhasla, ale než odpadne kotva relé blinkru vpravo, páčka už spíná relé vlevo. Takže se blinkry potkají. Probliknou oba zároveň. Tuto " náhodu" jsem pochopitelně akceptovat nemohl. To na silnici nemá co dělat.
Nechci být válečný štváč, ale ta paralerní cesta montáže, má tohle ošetřené?
Někde ( tuším ve Fordu?) jsem viděl trippling vypínatelný i do protisměru klepnutím o páčku, aniž by to bliklo. To se mi zamlouvalo, tak mi to funguje. Ano je to složitější na vestavbu, nicméně návod jsem klukům dodal snad dost srozumitelný, uvidíme. Oteplení se bliží, začnou montovat...

Trippling
Napsal: 03 kvě 2013, 17:36
od Blacker4
Ahoj, nemáte ještě náhodou jeden kousek Tripplingu na prodej doma?
Nebo na koho bych se měl obrátit?
Díky moc
Astra G - 2000 Milenium 16V