Chlapi pozor, návod od Troodona je na jinou variantu. Tam se počet bliknutí nastavuje šroubovákem. Tomu jsem se vyhnul, tohle hlídá výpočetní technika, napojená přímo na relé, odtud si bere počet bliknutí. A hlavně se to dá vypnout i překlopením do opačného směru bez bliku, s tím, že se nemůžou potkat oba blinkry. Tohle soft procesoru pohlídá.
Takže to je dle mého názoru lepší, ovšem za cenu přerušení drátu, Toto je ovšem možné přemostit tím přepínačem , co v tom je. Takže pro mnou navržený modul paralerní montáž nee
Sice jsem to v autě nechtěl, ale v rámci výzkumu s tím jezdím, problém se nevyskytl a kupodivu si na to zvykám
Jinak vyvíjím i jiné moduly např na Felicii, tam je to jednodušší o tu skutečnost, že přímo páčkou už procházejí blikací impulsy, takže tomu odpovídá i jednodušší instalace. A obecně u aut s touto konstrukcí blinkrů, tzn zdroj blikání ( přerušovač), páčka blinkrů, relé blinkrů, je paralerní montáž konstrukce jasná.
Bohužel tuto fylozofii zapojení Opel nemá, tam to je páčka blinkru, multitimer ( přerušovač), relé blinkru, takže paralerně mnou navržený modul napojit nejde. Musí se zapojit do série a odbočit informaci z relé blinkrů.