Stránka 21 z 22
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Napsal: 19 kvě 2017, 12:05
od mira
Měl jsem se svým motorem Z16XEP podobnou zkušenost. Nejdříve závady 0300 - 0304 chyba zapalování - problém ale byl v zaneseném kanálu od EGR k sání do jednotlivých válců viz.
https://www.youtube.com/watch?v=xdzSYCMPi8E. Po vyčištění a zaslepení EGR ventilu přišla chyba 0170 - špatná směs, ale vždy až se motor ohřál. Do té doby se asi EGR neotevírá. Našel jsem, že záslepka EGR pro tento ventil se dělá s malou dirkou, aby aspoň trochu spalin do sání šlo. Údajně ECU těchto motorů umí vyhodnotit složení spalin a pozná, že se do spalování spaliny nepřisály. Proto se asi u některých motorů po zaslepení EGR přehrával SW. Já jsem vyndal záslepku, EGR plní funkci na 100% a já mám klid, než se opět zanese kanál.
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Napsal: 03 čer 2017, 20:39
od tokin
Tak vše vyčištěno - klapka vst.vzduchu, EGR, krok.motorek, trysky ve vstřikování,klapka, dáno nové těsnění pod sání, originál zaslepovací podložka od Opla vyndána. Kontrolka nesvítíííí, motor neškube - hurá. Tak asi na můj typ bez výše popisované emulace zaslepit EGR bohužel nejde. Pokud by někdo měl zájem o origo podložku k zaslepení EGR - je k mání.
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Napsal: 14 čer 2017, 21:57
od tomas1280
zdravim
op com mi vypisal toto :
44 Malfunction Indication Lamp (MIL), Low Input
ozaj takto ukazuje nejaku ziarovku ..?..

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Napsal: 12 pro 2017, 22:24
od Mirek43
Zkusím reverzní dotaz:
Motor X17DTL, vstříkovací čerpadlo /PSG 5.
Technik, který má diagnostiku, nevím jakou, říká, že mu nenapíše víc, než vadná vstřikovací pumpa.
Existuje možnost, že by některá poznala např.: neotvírá vysokotlaký ventil v pumpě?
Dík,Mirek.
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Napsal: 13 pro 2017, 07:24
od luigy87
tomas1280 píše:zdravim
op com mi vypisal toto :
44 Malfunction Indication Lamp (MIL), Low Input
ozaj takto ukazuje nejaku ziarovku ..?..

Nesvítí ti žárovka emisí (někdo tomu říkat vrtulníček)
V Českém STK je to na vrácení auta zpět.
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Napsal: 18 pro 2017, 12:46
od tomas1280
nie
svieti mi tato kontrolka obcas /popripade blika.
Skusim este vymenit tepelnu poistku na tom bazmeku na chladici a uvidim.
povedal by som,ze to bude bud konektor rj chladenia alebo egr. Obe veci som pred rokom cistil.
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Napsal: 19 pro 2017, 14:33
od luigy87
luigy87 píše:tomas1280 píše:zdravim
op com mi vypisal toto :
44 Malfunction Indication Lamp (MIL), Low Input
ozaj takto ukazuje nejaku ziarovku ..?..

Nesvítí ti žárovka emisí (někdo tomu říkat vrtulníček)
V Českém STK je to na vrácení auta zpět.
Tuto chybu jsem řešil u Corsy. Zasekl se EGR ventil. Zůstal pootevřený. Dal jsem tam záslepku a vytáhnul žárovky té kontrolky. Když jsem byl na Corse montovat LPG, tak si montážník skontroloval diagnostiku aby nemontoval LPG do nějaké hujdy.
Byla tam chyba EGR a a chyba 44. A sám mi řekl, že je to nefunkční žárovkou na emise.
Nebude těch chyb vypsaných více ? Když svítí i to chlazení ?
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Napsal: 19 pro 2017, 15:48
od tomas1280
všetky rj som prešiel a nic.
Omrknem ziarovku v budikoch..
Po uplnom zaslepeni egr ma hadzalo do nudzoveho rezimu tak som tam dal odolnejsiu zaslepku s 3dierkami.
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Napsal: 20 pro 2017, 09:15
od tomas1280
jak tak mrkam ziarovky v budikoch su len na osvetlenie ukazatelov,kontrolky su ledkove takze tie nevymenim bez pajkovacky a do toho sa mi teraz nechce ist.......
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Napsal: 21 pro 2017, 20:05
od tomas1280
pokial by vam ukazalo chybovu hlasku :
31 External Series Resistor , Circuit Open
21 Pushing Blower Motor , Malfunction
Na 99% vymenou rezistora na chladici odstranite zavadu. cislo na nom : 3134503069
17 No Engin RPM Signal vyp. motor =neriešiť
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Napsal: 20 čer 2019, 12:14
od dudik1
Zdravím chlapi, potřeboval bych poradit s Astrou G (motor Z14XE), která patří otci. Rozsvěcuje se mu kontrolka "auto s klíčem", po té co se auto zahřeje. Vyblikal jsem si kódy závad 1120, 1122, 1550 a 1482. Kromě té první (1120) jsem ty ostatní v žádné tabulce nenašel. Mohl by mi prosím někdo poradit co to je za závady? Na diagnostiku do Opla je daleko a chlap co má tady u nás TECH2, tak ho má zrovna v servisu.
PS:A když se rožne ta kontrolka, tak přestane jít tempomat a auto zabírá až tak od půlky plynu a to ještě hodně tupě.
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Napsal: 20 čer 2019, 12:47
od vasekpetr1
Tady jsem něco našel, ale nejsem si úplně jistý, že je to pro tvůj typ motoru.
P1120 CAN bus, no communication with ECM (engine control unit) Fahrzeugbezogene Prüfanleitung B-019
P1120 pedal sensor 1 short-circuit/interruption
P1120 pedal sensor 1 signal to high C-004
P1120 pedal sensor 1 signal too low C-004
P1120 pedal position sensor 1 and 2 false signal ratio C-004
P1122 pedal sensor 2 short-circuit/interruption
P1122 pedal sensor 2 signal to high C-004
P1122 pedal sensor signal is too low 2 C-004
C1550 control device to replace C-002
P1482 fan control circuit open 2 engine cooling B-004
P1482 fan control circuit voltage 2 too big engine cooling B-004
P1482 fan control circuit voltage 2 too small engine cooling B-004
První dvě závady hlásí chybu v plynovém pedálu a poslední rozpojený obvod ventilátoru chlazení. Nemůže být problém s větrákem?
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Napsal: 20 čer 2019, 12:58
od dudik1
Ventilátor funguje normálně.
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Napsal: 20 čer 2019, 12:59
od dudik1
Ale myslím, že teda problém bude asi v tom plynovém pedále.
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Napsal: 20 čer 2019, 14:08
od dudik1
A děkuju za rychlou odpověď.