Stránka 3 z 10
Napsal: 03 led 2009, 15:00
od Radoš 92
Mám najeto 131.000. Auto jsem koupil když mělo 109.000, ale podle knížky to bylo pravidelně v autorizovaném servise. Ale jestli tam je originál to nevím. Mně dneska napadlo zkusít to nastartovat i druhým klíčem, jestli nebude imobilizér špatný, sem tam mi klíč spadne a druhý je ok a nepoužívím jej. Uvidíme. Čerpadlo už nás taky napadlo. Ukázala by mi diagnostika, co to je? Jako že napíše mi i když bude vadné třeba to čerpadlo?
Napsal: 03 led 2009, 16:19
od denny
Radoš 92 píše:Mám najeto 131.000. Auto jsem koupil když mělo 109.000, ale podle knížky to bylo pravidelně v autorizovaném servise. Ale jestli tam je originál to nevím. Mně dneska napadlo zkusít to nastartovat i druhým klíčem, jestli nebude imobilizér špatný, sem tam mi klíč spadne a druhý je ok a nepoužívím jej. Uvidíme. Čerpadlo už nás taky napadlo. Ukázala by mi diagnostika, co to je? Jako že napíše mi i když bude vadné třeba to čerpadlo?
Diagnostika občas NĚCO prozradí,ale většinou je to o dalším měření přes live data nebo oscilákem ,abych mohl jasně stanovit závadu čerpadla.
Napsal: 03 led 2009, 16:36
od trins
dobrý den pánové,mám podobný problém,když jsem dnes chtěl otestovat žhaviče,přestala mě po testu prvního svítit kontrolka žhavení(takže teď nežhavím vůbec

),nemáte někdo seznam pojistek která kam patří?
Napsal: 03 led 2009, 16:51
od Radoš 92
Já jsem pojistky procházela a ani jsem žádnou na žhavení nenašel...
Jinak jsou tady: https://www.astra-g.cz/pojistky/
Napsal: 03 led 2009, 16:56
od trins
to je právě to že v tomto seznamu žhavení není.
Napsal: 03 led 2009, 17:06
od Radoš 92
No, tak si tam na to ani pojistku mít nebudeme....
Napsal: 03 led 2009, 17:07
od trins
si piš že budeme,bez ní to nejde

,chce to jen sehnat českej návod
Napsal: 03 led 2009, 17:29
od Radoš 92
Našel jsem na netu:
U Dieselu je pojistka žhavení a vyhřívání palivového filtru v reléové
skřínce na příčce motorového prostoru.
Napsal: 03 led 2009, 18:44
od Marky
Ano je to pod kapotou v prave casti.
Napsal: 03 led 2009, 18:50
od Radoš 92
Tak u mně to pojiskami nebude, tam jsem prolezl obě krabice s pojistkami....
Napsal: 03 led 2009, 18:58
od Marky
Nejake info z chytre knihy, treba se bude neco z toho hodit:
PS: jinak vice info o nasich motorech bohuzel najdete v knize k vectram nez k astram.
Napsal: 03 led 2009, 22:08
od trins
super,dík moc,prozatím stačí.Dám vědět jak jsem dopadl.
Napsal: 04 led 2009, 15:22
od Radoš 92
Už jedu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Byla to zamrzlá nafta v oběhu. Asi jsem koupil nějakou svinskou s vodou. Tak jsem se potrestal a teď už jen klasická benzinka. Teda shell. Dal jsem tam aditivum, natankoval 20l shell V-Power diesel a startuje to jako hodinky....
Napsal: 04 led 2009, 16:42
od Marky
Tak super

, kez by vsechny zavady byly takoveho charakteru.
PS: opravdu se vyplati do nasich motoru a nejen do nich tankovat kvalitni palivo a to aditivum je take velmi rozumne.
Napsal: 04 led 2009, 17:56
od Janson
Dobrý den, ahoj všem...
v prvé řadě děkuji za toto forum, již pár dní to zde procházím a nacházím plno zajímavých postřehů a nápadů.
K tématu... já nenastartoval předevčírem (1.7 TD caravan, r.99, X17DTL). Venku cca -5°C, žhavení svítilo tak 10-12s a pak to stejně nechytlo. Startér točil ale motor nic. Žhavící svíčky jsou nové, ropa kvalitní, tak jsem zde hledal, čím by to mohlo být. Už jsem se býll čerpadla, viz zdejší diskuze a jejich ceny, ale nakonec jsme se pokusili auto nastartovat přes kabely a chytlo hned napoprvé, ačkoliv baterka, také (prý) nová, se vybitě netvářila. Takže ačkoliv se to nezdálo, problém byl asi v startovacím proudu, který nebyla baterka schopná dodat v dostatečné míře. Takže už také opět jezdíme.
Jinak kamarádovi také zamrzla nebo spíš zhoustla nafta, kterou koupil někde pod rukou, vyřešilo to aditivum a teplá garáž.
