Stránka 3 z 7

Napsal: 30 zář 2008, 13:30
od bubak1
po jaky dobe to auto muzu reklamovat? mam ho od brezna letos.

Napsal: 30 zář 2008, 13:31
od Gallo
bubak1 píše:po jaky dobe to auto muzu reklamovat? mam ho od brezna letos.
Hmm, tuším jen půl roku :roll:

Napsal: 30 zář 2008, 13:32
od monderka1
1/2 roku, takze uz ne. Ale tu zavadu si reklamoval jeste v zaruce a nebyla odstranena, takze muzes pokracovat v reklamacnim rizeni s touto konkretní zavadou.

Napsal: 30 zář 2008, 13:35
od Kraken
U nás je 2 roky záruka zo zákona a asi aj v CZ, je to EU nariadenie..
ale treba pozrieť do zmluvy.

Gallo: Tou RJ si si istý ? Ja nie som odborník, ale čo čítam fórum, sekciu motory, presne toto vyzerá na lambdu alebo katalyzátor vo výfukovom potrubí.

Napsal: 30 zář 2008, 13:39
od Gallo
Kraken píše:U nás je 2 roky záruka zo zákona a asi aj v CZ, je to EU nariadenie..
ale treba pozrieť do zmluvy.

Gallo: Tou RJ si si istý ? Ja nie som odborník, ale čo čítam fórum, sekciu motory, presne toto vyzerá na lambdu alebo katalyzátor vo výfukovom potrubí.
24měsíců je na novou věc. Na použitou jen 6 měsíců, ale jak jsi správně podotknul, kouknout do smlouvy, tam je to napsané přesně.
Jsem si jistý, že je to ŘJ, přesně tím samým markýriem jsem si prošel i já a ty symptomy jsou totožné...Ale pozitivum je to, že se ŘJ dá opravit.
Nicméně, přeju bubákovi ať se pletu a je to nějaká prkotina :)

PS: Lambdu i kat tuším diagnostika vyhodnotí...

Napsal: 30 zář 2008, 13:41
od Defender
Prosím tě a to ti svítí po každém nastartováni, nebo když jedeš, tak až po určitý době (po určitý rychlosti/otáčkách), lambda by se mu začala ozývat po dlouhodobějším překročení určitých otáček a po jejich poklesu by zase kontrolka zhasla a nepoznal by to na výkonu :wink: , ale je pravda, že by to nezůstalo zapsaný v ŘJ.

Napsal: 30 zář 2008, 17:57
od bubak1
diky vsem za rady jste vsichni fajn, pred mesicem to bylo ze kdyz jsem nastartoval tak uz to svitilo ale po zhruba 2 minutach kdyz ty otacky hodne kolisali od750 az 1500 a nechl bezet na miste tak mi to zhaslo, stisil se motor a otacky drzeli na 900 takze vse v poho. Najel jsem treba 200km ale pak treba stacilo ve meste na prechodech v malych otackach popojizdet a uz to svitilo zas treba na 14 dni. Momentalne to sviti porad, je slyset ze motor ma jinej zvuk ze je zrejme v nouzovim rezimu, a vykon je mensi a cuka. Pri seslapnuti plynu na neutralu do maxima mi to leze max na 4000ot a pak hrozne kolisa.

Napsal: 30 zář 2008, 23:32
od Gallo
bubak1 píše:diky vsem za rady jste vsichni fajn, pred mesicem to bylo ze kdyz jsem nastartoval tak uz to svitilo ale po zhruba 2 minutach kdyz ty otacky hodne kolisali od750 az 1500 a nechl bezet na miste tak mi to zhaslo, stisil se motor a otacky drzeli na 900 takze vse v poho. Najel jsem treba 200km ale pak treba stacilo ve meste na prechodech v malych otackach popojizdet a uz to svitilo zas treba na 14 dni. Momentalne to sviti porad, je slyset ze motor ma jinej zvuk ze je zrejme v nouzovim rezimu, a vykon je mensi a cuka. Pri seslapnuti plynu na neutralu do maxima mi to leze max na 4000ot a pak hrozne kolisa.
Jj, tohle znám moc dobře :cry:

Napsal: 01 říj 2008, 02:06
od peet100
nechapem vobec ako co tu riesis. Mas 9 rocne auto po nejakom majitelovi ktory sa o neho nejako staral. alebo nestaral. Teraz si na rade ty. Najprv si prebrowsuj forum o motorch a ked tam nic nenajdes tak sprav novy prispevok. Tam to cele zacni riesit a uvidis ze najdes odpoved. Astra nie je vobec komplikovane auto a mas jednoduchy atmosfericky motor. To ze si to dal hned do servisu a ze ta bazarnik odrbal je to ze si si nenechal nikde poradit. To je ta vymozenost internetu co sa nam tu ponuka.
Dostal si tu odpoved ze studeny spoj na riadiacej jednotke. Skus zohnat nejakeho elektrikara a nech ti ju pozrie. Zbavis sa tak otravneho a draheho servisu. Ak by to nepomohlo tak skus lambdu, ale predtym mozno aj EGR ventil, ktory konkretne mne robil to iste co tebe.

Proste to chce trochu viac investigaie z tvojej strany a nie nadavat hned na auto. Vyhoda astier je ze sa daju najst nahradne diely za celkom slusne peniaze. Za 13000KC si mozes kupit dalsi motor z nejakej buracky atd....

Napsal: 01 říj 2008, 06:19
od Gallo
Zigi píše:Zrovna motor X18XE1 určitě patří mezi spolehlivý :wink:
Až na řídící jednotky. By jsi se divil, co se jich opravuje...

Napsal: 01 říj 2008, 06:22
od bubak1
Jo mas asi pravdu, ja byl akorat nadsenej ze mam auto ktery se mi moc libi a jsem rad ze ho mam a zapomel jsem ze je to jen auto o ktery se musi starat. :wink: zkusim sehnat nekoho na tu ř.j. Zatim diky kluci ,dam vedet.

oprava jednotky

Napsal: 08 říj 2008, 18:50
od Quiksilver22
Cau Gallo. Prosímtě kde ti opravili tu řídící jednotku? Diky za odpověd.

Napsal: 08 říj 2008, 19:53
od Pico
Bubak, prípadne sa skús len aj keď telefonicky poinformovať u viacerých origo Opel servisoch. Niečo predsa len vedia a z odpovedí si takisto môžeš urobiť nejáky záver. Keď by si dával auto do servisu, tak nehovor opravte mi to alebo to. Povedz, svieti mi kontrolka, motor trhá - odstránte to. A potom môžeš reklamovať, kým to nebude v poriadku. Veľa zdaru.

Napsal: 08 říj 2008, 20:51
od Majesty
Zkus obvolat vrakáče nebo sehnat někoho, kdo ti tu jednotku půjčí na zkoušku. Leckde jsou ochotní a hned budeš vědět, jestli je jednotka vadná a budeš mít tím pádem jistotu investice.

Napsal: 08 říj 2008, 21:02
od bubak1
Zdar kluci, zrovna dneska jsem jim to dal do servisu, (bohuze)l uz jsem jim rek at se mi podivaj na tu ř.j. a na egr. Rekl mi ze na ř.j. se podiva ale egr pry by ukazovala diagnostika ze je spatnej a ten pry funguje dobre. Tak jsem zvedav jak pochodim zitra co mi reknou. Dam vedet zda jsem uspel ci ne. :( Zati ahoj.