Stránka 3 z 3

Napsal: 14 čer 2006, 14:05
od Vojta
no teda kombinace 14" + ty ohyzdný poklice...to je síla!!!

Napsal: 14 čer 2006, 20:51
od Hany
Poklice neřeš, nejsou prachy na ALU, jen jsem to nafotil, že to kdosi chtěl vidět, jak to vypadá na 14"
A myslím že to velký rozdíl, co se světlé výšky týče není, nějakých 12,5 mm není moc poznat. Aspoň laik to na první pohled nepozná.

Napsal: 14 čer 2006, 21:04
od Pluhař
Jááááá!

Napsal: 14 čer 2006, 21:13
od Pluhař
jezdim sice na 14kách auto mam orig. jako z fabr. ale JEZDIM, spočtěte si co jste do svojich aut narvali penez přepočtěte na naftu nebo benzin a pak na km

kola

Napsal: 14 čer 2006, 22:03
od Gary
Moje slova 100% souhlas.Ty jsi můj člověk.Zdravim!!

Napsal: 14 čer 2006, 22:14
od Hany
JO jo s tím není než souhlasit, jaký je rozdíl v 14" a 15" ? V provozu velice žádný. Je to záležitost fajnšmekrů. Před tím jsem koupil Astru F na 13" a taky to byl nestandart, víceméně se to obouvalo 14". Teď jsem to koupil na 15" a je to, kdyby to bylo na 14", tak by to tak zůstalo. Byť by to nevypadalo hezky. Je to věc názoru a estetiky.

já měl efko taky na 13"

Napsal: 14 čer 2006, 22:41
od manli2
no tak jak ono to auto bude sedět na silnici líp při použití gum 195/60r 15 než na 175/70 r 14 ;)

:wink:

Napsal: 14 čer 2006, 22:50
od Hany
Dobře, bavíme se tady všeobecně o průměrech. Šířka je jasná a výška pláště taky.

Napsal: 14 čer 2006, 23:02
od manli2
no jasný a pokud chceš větší šířku pláště a dodržet zápis v TP musíš sáhnout po větším průměru :wink: :wink:

Napsal: 14 čer 2006, 23:05
od Hany
Jasnačka, to jo.