Stránka 3 z 4

Napsal: 10 črc 2008, 12:28
od lukki
ako myslis podtacat???...
akoze plne akcelerovat z nizkych otacok???..

Napsal: 10 črc 2008, 12:31
od AstraDTI
Kdyz drzis nizkej prutok (nizky otacky,maly zatizeni), tak zustavaj lopatky v krajni poloze. Takze kdyz motor obcas neprovetras, tak se stava ze zustanou zasekly.

Napsal: 10 črc 2008, 12:41
od lukki
ahaaa..:D tak to nehrozi :D:D:D:D

akoze...ked si chcem len udrzat rychlost...tak idem napr 85km/h na V. a mam 1500 - 1600 ot...pod 1500 nechodim...a tocim ho min do 2500, ked sa plynule rozbieham...

Napsal: 10 črc 2008, 18:41
od lukki
no to je jasne...:D ze neviem vela...mam Diesla iba pol roka...
tak sa musim kus otukat..:):)

Napsal: 10 črc 2008, 19:23
od PEXESO
tak to já teda musím ještě víííce.. já mam disla asi měsícc.. zatim to jen poznávám co to umí atd. dneska dálnice a v klidku 210km/h... to jsem ani nečekal... 8)

Napsal: 10 črc 2008, 20:26
od YANEK
:D nj je to bomba motor ale s těma lopatkama asi máte pravdu dotet sem ho dost šetřil a začínal bejt línej dneska sem ho provětral a už zase pěkně tahá 8)

Napsal: 10 črc 2008, 20:49
od AstraDTI
Je to alespon u me taky silene znat. Kdyz nejakej cas jezdim jen primestskej loudavej provoz, tak to pak netahne kdyz je treba, ale staci parkrat plyn az k podlaze a jede to zas dobre.

Napsal: 10 črc 2008, 21:07
od lukki
no...tak to som si vsimol tiez...ze ked idem pomaly dlhsiu dobu...a potom, ked pridam, nejak to ide inac...a ked par krat pridam...tak ide dobre.Ale som si myslel, ze to je len moj pocit :D ze si na to zvykam...:D:D

Napsal: 10 črc 2008, 21:17
od YANEK
:wink: tak to sem rád že jeto normální už sem se lek že mi odchází turbo :oops:

Napsal: 10 črc 2008, 23:27
od Máslo
Zigi píše:Jste banda, taky chci k vám do klubu 2.2DTičkařů 8)
mám vyhlídlou...chci do klubu 2,2 Diesel :-)

Napsal: 11 črc 2008, 08:49
od Máslo
Zigi píše:
Máslo píše: mám vyhlídlou...chci do klubu 2,2 Diesel :-)
Hah, abychom pak neměli všeci 2.2DTi :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol:

Napsal: 11 črc 2008, 10:37
od Máslo
no to by byl asi trošku problém....navíc potřebujeme i vraky, aby jsme si mohli auta opravovat :-)

Napsal: 11 črc 2008, 15:07
od PEXESO
taky jsem si už toho všiml... myslim to že se to občas loudá a pak když to pěkně protáhnu tak jede uplně jinak... :!:
moc si to chválim...
i celkem luxusní spotřeba: všechno na zimákách bez klimi 5,4L s klimou 6,2L
minulej tejden sem sehnal letní BRIDGESTONY vzorek 97% za 2000kč/sada.. tak uvidíme co to udělá se spotřebou.... :lol:

Napsal: 11 črc 2008, 19:00
od lukki
Chlapi...viem, ze to sem nepatri...:D ale...dnes sa mi na chvilku rozsvietila kontrokla AUTO S KLUCOM....

ale ako som ubral plyn, kontrolka zhasla...neviem, co to ma byt...uz sa mi to raz stalo, ale auto vobec neslo, zastal som, vypol a znovu nastartoval a vsetko OK...co to moze byt???

Napsal: 13 črc 2008, 16:42
od PEXESO
mam také dotaz. zdali někdo neví zda 2,2DTi rv.12/2002 už maj po vypnutí motoru samochladící turbo (nevim jak se tomu řiká :lol: )
jde mi o to že když se turbodiesel žene pod plnym plynem a pak se motor hned vypne tak se připéká turbo od oleje pak hučí, hučí, více ještě hučí a nakonec jednoho krásného slunečného dne připeče a odejde :cry: a musí se koupit new turbo(poměrně asi laciná záležitost) :!:
vím že některá auta už maj že po vypnutí motoru turbo pořád běží a až se ochladí tak se samo vypne.
já dělám to že když dojedu tak nechám motor chvíli nastartovaný aby se turbo ochladilo a pak teprve vypnu motor.
tak kdo to ví ani POVÍ.... 8)