Stránka 3 z 12
Napsal: 08 črc 2008, 17:02
od Jocker
"AstraDTI napsal: Na stopkach by tam byl rozdil nejakejch 7 procent odhadem, coz jsem nikdy nepopiral "
Zrychlení 0-100 - 10,5sec
- 7%
=cca 9,76sec toš to by bylo něco:))))))
Napsal: 08 črc 2008, 17:08
od Salám
Napsal: 08 črc 2008, 17:10
od AstraDTI
No, takovejhle rozdil je dost dobre moznej
Ale kdys budes porovnavat auta s takovejhlema vykonama, tak nereknes ze jde jedno znatelne lip do otacek. Kdyz je postavis vedle sebe, tak ten rozdil je fakt malinkej ...
Napsal: 08 črc 2008, 17:15
od AstraDTI
Hrubou aproximai lze provest nasledovne:
(1.8 16v) 85kW ... 10s ----- 92kW ... Xs
10*85/92=X
X=cca 9.2s
pri vykonu 140kW je to 10*85/250= cca 6s
Je videt ze tady to nesedi s Astrou Turbo, nicmene tam je treba brat v uvahu trakci

Pro 1.6 16v to naopak sedi presne (odhadem 10*85/74=cca 11,5)
Napsal: 08 črc 2008, 17:20
od Salám
trojčlenka je supr vynález..kam se hrabe Einstein
Abych se vrátil z5 k tématu..hecněte se někdo a zajeďte na brzdu a pak se může vést diskuse.
Takhle to je pořád furt dokola a už to začíná být nuda
Napsal: 08 črc 2008, 17:25
od AstraDTI
Tak ono to ma dost znacnou fyzikalni oporu - chci ze stavu s energii 0 do stavu s energii odpovidajici 100km/h. Energie je vykon*cas.
Tedy cas(z 0 na 100)=zmena energie z 0 na 100(pri konst hmotnosti je to konst)/vykon.
Musi byt jen splnen predpoklad, ze prubeh vykonu je shodny.
Napsal: 08 črc 2008, 18:54
od Boči
Salám píše:trojčlenka je supr vynález..kam se hrabe Einstein
Abych se vrátil z5 k tématu..hecněte se někdo a zajeďte na brzdu a pak se může vést diskuse.
Takhle to je pořád furt dokola a už to začíná být nuda
V Ostrave asi neco takoveho nebude ze ? A kolik by to tak mohla cca stát ?
Napsal: 08 črc 2008, 19:22
od Boči
Zigi píše:Boči zeptej se kabrioletaka, má v Kopru ( nebo tam někde ) známého na brzdě...
Hmmm až do Kopru se mi nechce, jen kvuli toho.

Napsal: 08 črc 2008, 19:45
od AstraDTI
Stejne je potreba zmerit stav pred/po. Nebo alespon na stejne zkusebne zmerit jinou seriovku. Lepsi je podle me postavit proti sobe serii s chipnutou v pruznem zrychleni (aby se co nejvic eliminovaly ostatni vlivy). Ikdyz i pak hraje roli stav motoru, palivo, vaha ridice, vybava,...
BTW u nekoho jsem videl dokonce citlivej G-metr na mereni zrychleni

Napsal: 08 črc 2008, 21:32
od Frydex
Salám píše:
Takhle to je pořád furt dokola a už to začíná být nuda
To už je nuda dávno...
Boči píše:Hmmm až do Kopru se mi nechce, jen kvuli toho.

Děláš, jak by to bylo 200 kiláků.. dyť tam sem za 20 minut...

Napsal: 08 črc 2008, 21:46
od AstraDTI
Frydex píše:To už je nuda dávno...
Jo, kdyby Bukac nepsal prispevky s polopravdama ktery si protirecej, tak se to nemuselo vubec resit

Napsal: 08 črc 2008, 21:47
od Frydex
A furt.. a furt... a furt...

Napsal: 08 črc 2008, 21:48
od AstraDTI
Hele uklidni se, rekni si Zigimu, on ti preposle specialni sestrih bukacovejch prispevku a uvidis sam ...
Napsal: 08 črc 2008, 21:53
od Frydex
Frydex píše:A furt.. a furt... a furt...

Napsal: 08 črc 2008, 22:42
od Máslo
Frydex píše:Frydex píše:A furt.. a furt... a furt...

rejpal
