Stránka 3 z 9
Napsal: 02 zář 2008, 11:16
od kabrioletak
jo jo takove zvukove pocity z 6tivalcem velice dobre znam
.jinak ja bych urcite takovy motor snesl.pravda asi bych ho nedaval do peti dveroveho nebo kombika ale do kupe a cabrio ho davat mohli.kdyz vemu v potaz 2litr turbo co se do toho dava tak to mas 193koni a 250kroutak tak v takovem dejme tomu trilitruV6 by takove hodnoty byly v podstate stejne,byla by to krasa si hrat a jemne vytacet a poslouchat ten zvuk V6ky v cabriu
.
Napsal: 02 zář 2008, 13:07
od Jimmy323f
je fakt ze na poslech a radost z jizdy by to bylo krasne ... ale beru to z jizdniho hlediska ... to auto na to nema podvozek ... jinak pokud to beru jako rozumny ridic tak bych tam dal klidne i V8

ale ono zase proten pocit a penezenku staci V6

kazdopadne je fakt ze mohli to kupe davat vic nez jen samy 4 valce ... aspon nejaka 2,5 V6 se tam mohla objevit

Napsal: 02 zář 2008, 16:09
od Salám
Moje řeč chlapi..chtěl jsem původně V6 BMW, ale za ty samé prachy co stálo toto bych měl víc než 10 roků starého bavora, tak sem se nato vy*ral a kupil Opla
Co se týče toho podvozku, tak u sedana 1.6 moc pomohlo když jsem tam dal 205/55 R16 (patří tam 205/50) a sedí to jak přibité a volant jde hezky ztuha - rázem je to požitek řídit...

Napsal: 02 zář 2008, 16:29
od Leo
Salám píše:V6 BMW
V6

Napsal: 02 zář 2008, 16:53
od Jimmy323f
tak jak ukazuje sherif ... BMW leda R6

V6 snad ani nikdy nedelali myslim ... mozna jen neznam, ale rekl bych ze vzdy jen R6
jinak ja tam mam ty 17ky c rozmeru kterej je dovolenej a muze tam byt a je to fabrikou schvaleny .. rizeni je tuhy taky a snizeni az beda ze to je jak motokara .. ale ja se bavim o odezve ve volantu z ktery ridic vytusi jak na tom auto je .. a ta je pro me nulova ve srovnani s japoncem ... je to proste bida ... no aspon ze to auto krasne vypada

Napsal: 02 zář 2008, 20:17
od Salám
Jasně, že R6..holt ne vždycky člověk myslí na všecko žejo
No mi vadí ten přebuzený posilovač..a právě na tom sedanu to hezky ztuhlo a je to paráda.. Zkusil bych na coupe taky větší kola, ale nejde to, páč mám tak snížený podvozek, že i s origo kolama dle TP si semtam škrknu..
Napsal: 02 zář 2008, 21:25
od Jimmy323f
no ja kdyz prolitnu nejakou silenou douru tak si klepnu zubama a jeste vzadu skrtnu .. stve me to ale zase je to jen lehce v ramci 2mm plastu ta to asi necham byt do doby nez mi rupnou nervy a budu to muset poresit hned
a je fakt ze ten posilovac je proste napikacu

je to skoda. . by to bylo mnophem hravejsi auto ... leda posilovac vyhodit

stacilo mi to jednou kdyz chcipnul alternator

:D:D to nebyla prdel to utocit ... to bych nikomu nepral kdyz jsem to zjistil tahat volant do "zatacky" co ma 150°

i smich me presel a ze se rad smeju
Napsal: 02 zář 2008, 22:58
od kabrioletak
Jimmy323f píše: kazdopadne je fakt ze mohli to kupe davat vic nez jen samy 4 valce ... aspon nejaka 2,5 V6 se tam mohla objevit

calibry mely 2,5 V6 ale asi prodejni cisla u teto modelove verze nebyly tak uzpesne,proto nejspis neplanovali vetsi objemy a vice valcu.docela me to mrzelo kdyz jsem si vybiral cabrio,ale pozadavky co jsem chtel splnoval jen opel.ale dalsi auto uz opel cabrio nebude.
Napsal: 03 zář 2008, 14:35
od Jimmy323f
jo Calibra je ale jina vec .. ja to bral jako u Astrule kupe ... u Calibry se jeste hledelo ze to bude jako vazne i sportak ... to astra uz byla leda tak vzhledove ladena ale podvozek a zbytek k tomu uz nedodelali .. jen dali zase turbo motor aby se nereklo a bylo

no melo to byt na zaplacnuti kriku ze neni nastupce Calibry tak lidem zaplacli pusu a tim to haslo

skoda
Napsal: 03 zář 2008, 16:19
od YANEK
já měl pocit že cupe turbo má podvozek laděnej u lotusu
Napsal: 03 zář 2008, 20:16
od Jimmy323f
no to nevim .. to muze mit, ale s tou tuhou tyci vzadu toho ani lotus moc nedokaze
... kazdopadne na bezny jezdeni to staci a hlavne je to krasny auti

vcelku bych to Salamovo fakt rad videl nazivo ... ta vinova muze byt fakt krasna jak na ni cim dal tim vic koukam ... a videl jsem fakt jedno jediny v mym zivote a to zrovna predminuly tyden v tyhle barve ... takze je to dle myho i neokoukany a to mam rad
takže Saláme či Buřte, mám tě na mušce

připrav si hadr na moje slinty až tě uvidím

Napsal: 03 zář 2008, 20:31
od Salám
Jasněěě....momentálně bych spíš potřeboval hadr na auto, páč je zesrané jak jetel..
No mohli bychom udělat nějaký coupe/kabrio sraz ať se navzájem pokocháme

Napsal: 03 zář 2008, 20:34
od Jimmy323f
No to abych si koupil dětský brindáček

jinak jediny asi co tak ta barva bude narocna na udrzbu jako cerna ajiny tmavy barvy

to nezavidim ... ta stribrna je ideal ze i kdyz je zaspinena tak relativne vypada ciste ... sem chtel dnes auto umejt ale pak jsem rekl ze na to dlabu ze ho umeju a zitra kvuli tomu bude prset .. to radsi hezky pocasi a spinavy auto

:D:D
Napsal: 03 zář 2008, 20:44
od Salám
No náročnější to je, ale já jsem nechtěl stříbrnou v žádnéím případě..se mi vůbec nelíbí.
Chtěl jsem černou, ale jakmile jsem uviděl toto víno, tak jsem neodolal

Lak od novoty naprosto v perfektním stavu, od pohledu to auto nebylo vživotě na myčce a když se naleští, tak opravdu krása

Napsal: 03 zář 2008, 20:50
od Jimmy323f
jo no vidis .. ja mam na lesteni taky cervenou a je to nadhera .. ale tad yjsem chtel spis pro prakticnost stribrnou prave kvuli tomu aby to vypadalo dele jako ciste

nejsem cune ale tady jsem fakt za tu stribrnou rad ... tatik ma stribrnou felicii .. kdyz pominu stav 1A+ neb jakozto duchodce s ni jede sem tam tak jsem ted v lete rekl ze mu to oplachnu od prachu .. a on ze to muzu ze vlastne auto asi 1,5 roku nemyl ze naposled predloni na podzim

:D:D to jsem malem padnul na zem

jak je spatne tak nejede a pocka si nejakej ten den dokud je hezky a jede z jedny garaze do druhy takze to auto se nema fakt kde zaelat ... no parada nemejt 1,5 roku auto
