Stránka 3 z 8
Napsal: 08 črc 2008, 23:36
od Z22SE
Salám píše:No super..a jak se zjistí který ten nesmysl tam mám namontovaný já? Čekat až na sníh se mi nechce
myslím podle r.v. 2003 a mladší mají TC+ (bez záruky)
jinak v autě to moc nepoznáš, protože prakticky fungují stejně - v první řadě TC i TC+ při prokluzu sníží výkon motoru, TC+ navíc případně přibrzdí víc prokluzující kolo (rozdílný povrch P/L strana)...
re
Napsal: 31 črc 2008, 16:59
od Vesly
Tak dneska jsem se kouknul pod krytku u řadící páky a mám tam celkem 4 konektory.
ZELENÝ a HNĚDÝ - oba velkeé - vytápění sedaček
ZELENÝ a MODRÝ - oba malé - nevím...
ten modrej by tedy mohl být od TC a je osazen vodiči barvy - zelená, hnědá, bílá a šedo-žlutá..
ten zelenej je osazen daleko bohatěji.
Jak mám tedy postupovat, abych nemusel kupovat spínač za 650 kč ?
Napsal: 31 črc 2008, 20:25
od Z22SE
Tak to jsou konektory pro automatickou převodovku, většinou jsou lepenkou společně přilepený dál v tunelu.
TC konektor má 3 žíly: hnědá, hnědo-bílá a šedá
vypadá viz. obr.:
http://img45.imageshack.us/my.php?image ... inihw6.jpg
Napsal: 19 srp 2008, 23:10
od turboSK
Da sa nejako docasne vypnut TC? Napr. vybranim nejakej poistky?
Napsal: 19 srp 2008, 23:18
od Z22SE
turboSK píše:Da sa nejako docasne vypnut TC? Napr. vybranim nejakej poistky?
No vyndáním pojistky to půjde, ale i s ABS...
TC je součástí jednotky ABS.
Napsal: 22 srp 2008, 20:42
od turboSK

Poistka ABS je spolocna so servom. Keby odpojim jeden predny snimac ABS? Dovod,su sprinty.
Napsal: 16 zář 2008, 19:59
od new-name
Zdravíčko, mám asterixe pár dní a doposud jsem měl jen šunky
mám TC i s vypínačem, ale pořád nechápu jak se to v praxi používá?
Prosil bych odpověď pro úplnýho blbce, nějak se zatím jen jako mladík učim a bez otce autům moc nerozumim

Napsal: 16 zář 2008, 20:11
od Z22SE
Úplně jednoduše:
start -> kontrolka nesvítí -> při prokluzu TC reguluje výkon aby se kola neprotáčela -> zmáčknout tlačítko -> kontrolka svítí -> auto při prokluzu hrabe co může

-> zase tlačítko TC -> prokluz je opět regulován (kontrolka nesvítí) -> při novém startu je TC vždy aktivní...
Napsal: 16 zář 2008, 20:14
od new-name
takže když se zapíchnu do sněhu nebo pole, rosvítit TC a vyjedu líp, chápu to dobře?
díky moc

to se hodí

Napsal: 16 zář 2008, 22:43
od jackxi
A je to tam, nejak jsem na to postupem casu zapomel, ale dneska jsem se do toho pustil a tak za 2 hodky, v pohode a v klidu udelal vypinac na TC.

Re: TC
Napsal: 28 úno 2009, 11:28
od L.u.k.e
Zdravim! poradi nekdo jake je objednaci cislo kabeloveho svazku na dodelani vypinace TC/ESP do Astry coupe turbo 2004 ?? Mam tam ESP.
nasel jsem na netu tato cisla: 62 93 335, 62 93 191, ale nevim jaky je v nich rozdil...
a kdyby slo jeste zjistit obj. cislo krytky pro spinac, mam tam i vyhrivani sedacek, barva je asi sediva

Re: TC
Napsal: 28 úno 2009, 11:47
od Frydex
To asi nebude tak jednoduche s tim kabelovým svazkem. Kde by jako měl pokračovat ? Myslím že to tam jen tak nepůjde...
čuměl jsem do EPC... asi jsem lama, nic jsem nenašel..

Re: TC
Napsal: 28 úno 2009, 12:01
od tesario
L.u.k.e píše:Zdravim! poradi nekdo jake je objednaci cislo kabeloveho svazku na dodelani vypinace TC/ESP do Astry coupe turbo 2004 ?? Mam tam ESP.
nasel jsem na netu tato cisla: 62 93 335, 62 93 191, ale nevim jaky je v nich rozdil...
a kdyby slo jeste zjistit obj. cislo krytky pro spinac, mam tam i vyhrivani sedacek, barva je asi sediva

Obrať se s tímhle na
Marka Mě to vypínání domluvil on u jeho bratrance a jsem s tím maximálně spokojenej. Zatím jsme s tímto vypínáním ESP/TC jen dva co víme. Jinak kolik si ochoten do téhle úpravy investovat??
Re: TC
Napsal: 28 úno 2009, 12:18
od L.u.k.e
No mne to prijde jako jednoducha zalezitost, jen chci proste originalni svazek od GM ten co je na obrazku:
Na Markovo coupe a Tvoje jsem prave koukal, je to fajn, ESP je potreba cas od casu vypnout ze
Investice je: spinac + krytka + svazek, praci v poho zvladnu, elektrika to je moje. Mne jde hlavne o ten original kabel, protoze tam je prechodka do motoroveho prostoru a ma to nejakou uroven....
Re: TC
Napsal: 28 úno 2009, 12:26
od tesario
ESP vypínám automaticky po nastartování, protože je auto přehnaně brzo ovlivňovaný tímto systémem.
Já si domluvil s Markem to, že chci namontovat vypínání ESP/TC+ od jeho bratrance, takže si už ani nepamatuju co vše jsem na to potřeboval. Materiálově mě to loni touhle dobou stálo 3645,- vše origo Opel + práce
Jak jsem už napsal, obrať se na Marka on ti určitě napíše i objednací čísla