Stránka 3 z 9

Napsal: 27 kvě 2008, 22:05
od freeKevinM
Mam astru 2.0 DTI a i kdyz me cerpadlo potkalo a mam jiz nove, musim uznat ze je to hodne dobry motor. Mam najeto 80 000 od koupe a jelikoz nemusim na rozvody (ma to retez) tak i ta vymena cerpadla je uz "z5".
A jizdni vlastnostia spotreba jsou moc fajn. Kolem 130-150 je to jeste dost usporny motor....a vykon je bohate dostacujici

Napsal: 28 kvě 2008, 00:12
od Marky
Zralok píše:Jak jsem psal určitě by mi stačil i výkon 1,7 DTi. A co se týká výbavy tak už i ty 2,0 DTi mi přijdou lépe vybavené než ostatní motory a právě proto i o tomto motoru uvažuji.
Asi tak jak rikas, take jsem podobne uvazoval pri koupi. K dealerovi jsem jel pro kombika a meli zrovna na vyber bud 1.7DTI nebo 2.0DTI, projel jsem si obe auta (1.7DTI jsem uz znal z prace ) tak u me bez velkeho uvazovani zvitezila dynammika a o dost lepsi vybava ABS, TCplus, 4xpytel, klima,4x kotouce,elektrony, el.okna,radio CDR500,stavitelny volant 2smery, stavitelna sedacka, ovladani na volantu, el.zrcatka, mlhovky atd. proste provedeni njoy a tusim, ze i o 2roky byla mladsi a o neco mene penez. Ted mam navic tempomat, ktery neni problem dodelat a jsem spokojeny. Pravda je, ze clovek chce porad vic a vic, takze ted bych uz chtel digi.klimu, ESP a VGT turbo, ale co naplat auto kvuli tomu menit nebudu. Spotreba je individualni, ale da se jezdit v rozumnych mezich a presto si jeste jizdu uzivat.

1.7DTI je pohodovy motor a zalezi co clovek od auta nebo spis v tomto pripade od motoru bude ocekavat. Je to usporny motor a charakteristika je o neco bliz k benzinu, takze castejsi podrazovani, ale to neni nic proti nicemu. Jako kazdy soucasny motor co ma elektroniku uz ma obcas sve mensi ci vetsi musky, ale to je hold zivot a nic neni dokonale a zalezi vzdy na stesti.

Stastnou ruku pri vyberu :wink: .

Napsal: 28 kvě 2008, 08:09
od Zralok
Tak ta první Astra v Plzni se včera prodala takže u té mám bohužel smůlu. Co říkáte teda na tu druhou: http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6409251 Původ je jasný servisovaná je u Opela jen na fyzickou prohlídku je to daleko. Mám ji prolustrovanou i v Opel servise kde byla prodána a také jednou na servisní prohlídce. Bouraná nebyla jen má dvakrát měněné čelní sklo. Nemohl by se někdo z okolí na ni zajet mrknout jestli má smysl se jen na ni podívat z Ostravy do Liberce?

Napsal: 28 kvě 2008, 08:45
od glemo
santik píše:1.7DTI(CDTI) je vykone dost do mesta a medzi mesto.Ak jazdis podla predpisov(+-15km) tak to staci bohate.A hlavne spotreba 5-5.5l je skvela.
Čo sa týka spotreby tak môjmu Di-čku stačí 5,3l na každých 100km a jazdím 50/50 mesto/mimo mesta.A k novému výberu gratulujem.Moooc sa mi páči.Climatronic.....o tom ja môžem vo svojej len snívať...

Napsal: 28 kvě 2008, 10:39
od Zralok
Taj ještě jsem zjistil že má vyměněný přední blatník protože do něj nacouvala multikára. Mají od toho i foto a snad i fakturu. Pak je nějaký malý škrábanec nad zadním nadkolí. Pneu mají 70% vzorku.

Napsal: 28 kvě 2008, 11:03
od ondrazalsky
kdyby se tak dalo zjistit, proc ma 2x menene celni sklo. jinak kastle i interier vizualne vypada velmi dobre, vyfuk je sice asi pred smrti (to by mozna rekl nekdo z clenu kdo ma stejny motor zda je to normalni ze po 100tkm je po nem...) ale to je par korun. ale asi by bylo dobre projit si podvozek - at si udelas predstavu jake jsou nejblizsi investice (ale to by mohl taky rict nekdo z clenu jak je to u teto motorizace s udrzbou podvozku - co kdy a za kolik)

Napsal: 28 kvě 2008, 11:06
od AstraDTI
Celnimu slku bych se nedivil, staci kaminek od protijedouciho kamionu. Vyfuk odchazi vcelku rychle a predni naprava s tezkym motorem taky trpi ... zvlast prava strana diky vynikajicimu stavu krajnic na nasich silnicich.

Napsal: 28 kvě 2008, 11:31
od Zralok
Na ten výfuk jsem taky koukal ale co jsem četl recenze tak je to obecně bolest G-čkových aster. Ten podvozek - hlavně tlumiče by mne taky zajímalo co vydrží v téhle motorizaci. Jinak s nějakou investicí ihned po nákupu určitě počítám. Rozvody nemusím když to má řetěz. Spíš olej + všechny filtry A rozhodně nehodlám měnit po 30 tis km jak je v servisce ale po 15, pak chladící kapalina, brzdovka, asi ten výfuk, zimní gumy a pak dle potřeby.

Napsal: 28 kvě 2008, 11:34
od Kulich
Nevidím tam ty boční airbagy. Nebo se pletu?

Napsal: 28 kvě 2008, 12:08
od ondrazalsky
o tlumice zas tak nejde, spis myslim ostatni dily naprav a rizeni, cepy, klouby, loziska

Napsal: 28 kvě 2008, 12:36
od Zralok
Kulich píše:Nevidím tam ty boční airbagy. Nebo se pletu?
No jak koukám na fotky tak jsem tam jiné krom u řidiče a spolujezdce nenašel. Ale netuším kde ty další dva hledat.

Napsal: 28 kvě 2008, 12:40
od AstraDTI
Me odesel pravej kulak po 50tkm ... :roll:

Napsal: 02 čer 2008, 09:01
od Zralok
Tak než jsem se do Liberce dostal tak tu Astru prodali. Kdyby to nebylo přes celou republiku tak bych tam jel hned jenže tak jsem měl šanci až v neděli. :( No nic budu hledat dál. Neví někdo o nějakém šikovném autě?

Napsal: 03 čer 2008, 08:14
od Zralok
Tak mám nabídku na 1,7 Dti Caravan s najetými cca 115 tis km v běžné výbavě klima, el okna r.v. 2003 za cca 180 tis. Pak na hatchback r.v. 2003 s najetými pouhými 28 tis km 1,6 16V ve slušné výbavě(klima , el. okna, dodělané xenony, mlhovky, spodní kryt motoru, litá kola, sada zimních kol navíc) za 210 tis a pak na úplně novou skladovku Classica Caravan 1,6 Twinport + el. sada + rodinná sada za 288 tis vč. DPH. Sice jsem psal že do nového nepůjdu a je to opět spíš k 300 tis než k 200 jak jsem si stanovil ale zase je to nové a ta cena mi přijde suprová. Škoda jen že nemá palubní PC který jde u Classica práve jedině do 1,6 doobjednat a taky by neškodily mlhovky. Jinak všechny auta jsou ve stříbrné metalíze.

Napsal: 03 čer 2008, 09:44
od Zralok
Zigi píše:Když už nový, tak Opel Astru H nabízí pod 300t Kč do cca 16.6., nebylo by to zajímavější? Určitě lepší Háčko jak Classic...
Jenže to je úplně holé auto 3dveřák a navíc to je předražený leasing a s ním to vyjde nastejno jako normální leasing bez slevy. To už mám zjištěno.