Stránka 3 z 3

Napsal: 09 čer 2008, 10:53
od Oliver
Tak dnes jsem snad možná objevil ještě jedno z možných příčin "jetí na tři i méně válců" může to být způsobeno tím, že je špatný kontakt na čidle podtlaku (je kousek od EGR ventilu) a taky na samotném EGR ventilu, už jsem to dříve čistil kontoxem, ale je možné, že jsem to špatně nasadil a byl špatný kontakt, na tom čidle podtlaku mě ten "odborník ze servisu u nás v Uh.Brodě naproti LIDLU" totiž polámal ty konektory, no a kdo ví co s tím vlastně všechno podělal, dnes jsem jenom tyto dva konektory pořádně do sebe zasunul a auto jede úplně normálně, žádné cukání, žádné jetí na tři nebo méně válců, tak doufám, že to vydrží, ještě s na to budu muset pořádně podívat a ty koncovky asi koupit nové a vyměnit, jsou na nich totiž ty zajišťovací jazýčky, no a ty mám právě ulámané :!:
tak uvidím co to bude dělat dál, když s tím pojedu na delší trasu, zatím jsem ujel jenom asi deset km, no ale ještě v sobotu se mě ta závada vždy objevila po cca dvou kilometrech, takže bych byl rád, kdyby to vydrželo. :lol:

Napsal: 12 čer 2008, 21:11
od Oliver
Tak pánové, zatím to jede v pohodě, kdybych to dal do ruk odborníkovy a ne tomu hochštaplerovy, tak jsem si ušetřil spoustu peněz a hlavně nervů, prostě byla to banální závada, kterou zavinil lajdák svojí lajdáckou prací a já mu ještě za to zaplatil :? :?

Napsal: 17 čer 2008, 17:53
od Pleshoun
Takže po zaslepení AGR jezdí auto úplně v pohodě, nic nesvítí...

Díky za rady, doufám, že je vyřešeno... 8)

Napsal: 17 čer 2008, 19:35
od Majklus
Pleshoun píše:Takže po zaslepení AGR jezdí auto úplně v pohodě, nic nesvítí...

Díky za rady, doufám, že je vyřešeno... 8)
Tak vidis ja to mam take tak a vse je super akorat cas od casu se musi agr vycistit teda u meho pripadu protoze ja ho mam ne uplne zaslepenej,a spalenej benzin de natu jehlu